تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۵۹
کد مطلب : ۴۷۴۱۶۶
در سفر یک روزه به شهرستان لنده

بازدید مدیر کل ورزش و جوانان استان از مجموعه های ورزشی لنده + تصاویر

۱
کبنا ؛مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویر احمد در سفر به شهرستان لنده از پروژه‌‌ها و مجموعه‌های ورزشی این شهرستان بازدید کرد.
به گزارش کبنا نیوز؛ عین الله دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویر احمد در لنده گفت: سرانه ورزش لنده به نسبت جمعیت شهرستان و مجموعه های ورزشی از قبیل،سالن ها،چمن های مصنوعی و دیگر مکان های ورزشی بسیار خوب و قابل قبول هست.
دهقان افزود: تلاش بسیاری انجام شد تا دو پروژه بسیار مهم روشنایی ورزشگاه و ساماندهی و بهسازی مجموعه ورزشی کلنگ زنی شد و الحمدالله پیشرفت خوبی با توجه به اعتبارات محدود داشت و انشالله در کمترین زمان به بهره برداری خواهد رسید.
وی ادامه داد: این درست هست که بنده فرزند شهرستان لنده هستم ولی مدیرکل همه استان هستم و باید به تمامی شهرستان ها با توجه به ظرفیتشان نگاه عادلانه و یکسانی داشته باشیم که واقعا هم همینطور بوده و سعی کردیم حقی از شهرستانی ضایع نگردد.

مدیرکل ورزش و جوانان گفت: شهرستان لنده هم از زمان حضور بنده در این سمت نگاه بسیاری خوبی با همکاری خوب فرماندار محترم لنده و تلاشهای بسیار خوب نماینده محترم مردم در مجلس، بهش شده و در ادامه هم تلاش خواهیم کرد که شاهد پویایی ورزش در این شهرستان باشیم.
دهقان ادامه داد: از هیات های ورزشی که در شهرستان فعالیت خوب داشته باشند و ورزش را رونق دهند حمایت خواهد شد همانطور که قبلاً هم هیات های فعال را حمایت کردیم.
در پایان مدیرکل ورزش و جوانان از تعدادی از مجموعه های ورزشی بازدید کرد.
لازم به توضیح است از زمان حضور دهقان در سمت مدیر کل ورزش و جوانان استان پروژه هایی همچون: چمن مصنوعی چهارراه ال طیب،چمن مصنوعی آبرزگه،چمن مصنوعی سرآسیاب،چمن مصنوعی لنده،بهسازی سالن بزرگ رزمی و سالن فوتسال،بهسازی و تعویض کفپوش سالن کوچک رزمی،راه اندازی استخر پس از چهار سال،اتمام پروژه برق و ترانس مجموعه ورزشی،راه اندازی و تامین کابل ها و برق و کولر سالن ها و دو پروژه بزرگ روشنایی ورزشگاه و ساماندهی کامل مجموعه ورزشی اجرا شده است.
.............................................
خبرنگار/ صابر عظیمی


نام شما

آدرس ايميل شما

رفتنی
Iran, Islamic Republic of
این مدیرکل رفتنی است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1