کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در سفر یک روزه به شهرستان لنده

بازدید مدیر کل ورزش و جوانان استان از مجموعه های ورزشی لنده + تصاویر

8 فروردين 1403 ساعت 0:59

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویر احمد در سفر به شهرستان لنده از پروژه‌‌ها و مجموعه‌های ورزشی این شهرستان بازدید کرد.


مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویر احمد در سفر به شهرستان لنده از پروژه‌‌ها و مجموعه‌های ورزشی این شهرستان بازدید کرد.
به گزارش کبنانیوز؛ عین الله دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویر احمد در لنده گفت: سرانه ورزش لنده به نسبت جمعیت شهرستان و مجموعه های ورزشی از قبیل،سالن ها،چمن های مصنوعی و دیگر مکان های ورزشی بسیار خوب و قابل قبول هست.
دهقان افزود: تلاش بسیاری انجام شد تا دو پروژه بسیار مهم روشنایی ورزشگاه و ساماندهی و بهسازی مجموعه ورزشی کلنگ زنی شد و الحمدالله پیشرفت خوبی با توجه به اعتبارات محدود داشت و انشالله در کمترین زمان به بهره برداری خواهد رسید.
وی ادامه داد: این درست هست که بنده فرزند شهرستان لنده هستم ولی مدیرکل همه استان هستم و باید به تمامی شهرستان ها با توجه به ظرفیتشان نگاه عادلانه و یکسانی داشته باشیم که واقعا هم همینطور بوده و سعی کردیم حقی از شهرستانی ضایع نگردد.

مدیرکل ورزش و جوانان گفت: شهرستان لنده هم از زمان حضور بنده در این سمت نگاه بسیاری خوبی با همکاری خوب فرماندار محترم لنده و تلاشهای بسیار خوب نماینده محترم مردم در مجلس، بهش شده و در ادامه هم تلاش خواهیم کرد که شاهد پویایی ورزش در این شهرستان باشیم.
دهقان ادامه داد: از هیات های ورزشی که در شهرستان فعالیت خوب داشته باشند و ورزش را رونق دهند حمایت خواهد شد همانطور که قبلاً هم هیات های فعال را حمایت کردیم.
در پایان مدیرکل ورزش و جوانان از تعدادی از مجموعه های ورزشی بازدید کرد.
لازم به توضیح است از زمان حضور دهقان در سمت مدیر کل ورزش و جوانان استان پروژه هایی همچون: چمن مصنوعی چهارراه ال طیب،چمن مصنوعی آبرزگه،چمن مصنوعی سرآسیاب،چمن مصنوعی لنده،بهسازی سالن بزرگ رزمی و سالن فوتسال،بهسازی و تعویض کفپوش سالن کوچک رزمی،راه اندازی استخر پس از چهار سال،اتمام پروژه برق و ترانس مجموعه ورزشی،راه اندازی و تامین کابل ها و برق و کولر سالن ها و دو پروژه بزرگ روشنایی ورزشگاه و ساماندهی کامل مجموعه ورزشی اجرا شده است.
.............................................
خبرنگار/ صابر عظیمی



کد مطلب: 474166

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/474166/2/بازدید-مدیر-کل-ورزش-جوانان-استان-مجموعه-های-ورزشی-لنده-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1