تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۰۲
کد مطلب : ۴۵۹۰۴۳
کبنا گزارش می دهد

نمایشگاه بهاره در گچساران آغاز به کار کرد/ شلوغی و ازدحام جمعیت در روز نخست نمایشگاه (+تصاویر )

۱
کبنا ؛نمایشگاه بهاره گچساران با حضور غلامعلی مهرابی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران، فرزاد اکبری رئیس اتاق اصناف گچساران،دکتر سارا کاییدی رئیس واحد اصناف اداره صمت گچساران، فخرالدین عباسی، محمد فرهمندیان، مسلم علیزاده اعضای هئیت مدیر اتاق اصناف شهرستان،سید محمد عباسیان مدیر اجرایی نمایشگاه بهاره گچساران جمعی از مسئولین، بازرسان اداره صمت و اتاق اصناف گچساران، افتتاح شد.
بعداز چندین سال از عدم برگزاری نمایشگاه های مختلف در سطح شهرستان گچساران بعلت محدودیت های ویروس منحوس کرونا بالاخره نمایشگاه بهاره 1401 با تدبیر و تلاش رئیس و اعضای هیئت مدیره جوان و پای کار اتاق اصناف گچساران و رئیس دلسوز اداره صنعت ،معدن و تجارت گچساران در این شهرستان آغاز بکار کرد.
رئیس اتاق اصناف شهرستان گچساران در حاشیه آغاز بکار نمایشگاه بهاره گچساران اظهار کرد: نمایشگاه بهاره با هدف تنظیم بازار شب عید و ماه مبارک رمضان و دسترسی آسان شهروندان برای تهیه كالاهای مورد نیازشان با قیمت و كیفت مناسب برپا شده است.
فرزاد اکبری عنوان کرد: تخفیف های ویژه، تنوع محصولات، خرید آسان، قیمت مناسب و حذف واسطه ها از مقوله هایی است كه به عنوان اهداف دیگر برپایی این نمایشگاه می باشد.
وی افزود: در این نمایشگاه عرضه کالاهای مختلف چون پوشاک، آجیل و شکلات، کیف و کفش، صنایع دستی،گل و گیاه و.. ... پیش بینی شده است.
اکبری بیان کرد: در این نمایشگاه کالا و اجناس 15 تا 20 در صد ارزانتر از قیمت عرف بازار عرضه می شود.
فرزاد اکبری افزود : ۷۰ درصد از غرفه داران این نمایشگاه بازاریان بومی و ۳۰ درصد دیگر شرکت های تولیدی از سراسر کشور می باشد.
اکبری خاطر نشان کرد: هر روزه مرغ و گوشت قرمز به نرخ دولتی در این نمایشگاه توزیع خواهد شد.
رئیس اتاق اصناف گچساران عهنوان کرد: : نمایشگاه بهاره گچساران از تاریخ ۷ تا ۱۶ اسفند از ساعت ۱۵ تا22 شب در جنب ترمینال گچساران سالن فرمانداری پذیرای شهروندان است.
در ادامه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت  گچساران اظهارداشت: در راستای تثبیت قیمتها و در اختیار قرار دادن اجناس و کالاهای اساسی، مورد نیاز مردم در آستانه سال نو، نمایشگاه بهاره در گچساران پیش بینی شد.
غلامعلی مهرابی یکی از مهمترین اهداف این نمایشگاه را عرضه کالا با قیمت مناسب عنوان کرد و افزود: برگزاری چنین نمایشگاههایی موجب تعدیل بازار در ایامی می شود که تقاضا زیاد است.
مهرابی عنوان کرد: نمایشگاهها در سطح کشور هر سال به تناسب وضع بازار در سطح کشور تشکیل و برگزار میشود و این چند سال هم به دلیل شرایط کرونایی نمایشگاهی در گچساران برگزار نشد.
وی تصریح کرد: برگزاری نمایشگا‌‌‌ه‌های فصلی به ویژه نمایشگاه بهاره در راستای حمایت و تقویت از روند عرضه، دسترسی بهتر و آسان‌تر شهروندان به کالاهای مورد نیاز ویژه تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان با قیمت مناسب راه‌اندازی شده است.
در ادامه مدیر اجرایی نمایشگاه بهاره گچساران اظهار کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه، تأمین به‌ موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت‌گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنها خواهد بود.
سید محمد عباسیان با اشاره به لزوم حمایت از تولیدکنندگان داخلی و ترویج فرهنگ مصرف کالاهای ایرانی باکیفیت و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در شهرستان از طریق برپایی نمایشگاه‌ها به ضرورت عرضه کالاهای باکیفیت با قیمت مناسب تأکید کرد و خواستار نظارت همه‌جانبه در این خصوص شد.
گفتنی است: شلوغی و ازدحام جمعیت و استقبال در روز نخست افتتاح این نمایشگاه باعث شد که تردد برای شهروندان در سالن نمایشگاه به کندی صورت پذیرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اول خو مردم پرش بیدن که افتتاح وابی
دوم چیلش از مال بازار هم گرونتره
گچساران
Iran, Islamic Republic of
/د برا افتتاح بزرگترین بازار دنیا تشریف بیاورید .قیافه ها رو تو رو خدا
متهمی که کنار نمی‌کشد

متهمی که کنار نمی‌کشد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا روز شنبه گفت که اگر در یکی از چندین تحقیقاتی که ...
صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ...
1