تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۶
کد مطلب : ۴۵۸۳۰۹
فرماندار بویراحمد در جمع راهپیمایان 22 بهمن لوداب:

ما مردم مستضعف و در بین غرب و شرق آواره بودیم، قبل از انقلاب اگر کسی جایی می‌گفت می‌خواهیم به ایران حمله کنیم، به خود می‌لرزیدیم / انقلاب به سوی تمدن نوین اسلامی در حرکت هست / پارادایم امام خمینی مورد استقبال حداکثری مردم قرار گرفت / جبهه کفر از حرکت انقلاب خواب راحت ندارد

۲
کبنا ؛فرماندار بویراحمد گفت: ۴۴ سال حاکمیت بر اساس موازین اسلامی یک رکورد تاریخی است و انقلاب اسلامی به سوی تمدن نوین اسلامی در حرکت هست.
به گزارش کبنا، شهرام مهدوی‌مطلق_ فرماندار بویراحمد_ در جمع مردم حاضر در راهپیمایی 22 بهمن بخش لوداب با اشاره به وضعیت ایران قبل از بهمن ۵۷، گفت: ما مردم مستضعفی بودیم، ما در بین غرب و شرق آواره بودیم، قبل از انقلاب اگر کسی جایی می‌گفت می‌خواهیم به ایران حمله کنیم، به خود می‌لرزیدیم، ما در نظام بین‌الملل قابل ذکر نبودیم، ما مثل توده‌های شن از هم جدا بودیم، ما پراکنده بودیم و پریشان و هیچ مخرج مشترکی نداشتیم، قبل از انقلاب ایران واحد نبود، استانی و بخشی نداشتیم، سرگردان بودیم و البته این آشفتگی هم اتفاقی نبود بلکه برنامه‌ریزی شده بود تا بر ما بیشتر حکومت کنند.
 مهدوی مطلق در بخش دوم صحبت‌های خود، با اشاره به طلوع فجر انقلاب گفت: در چنین شرایطی امام خمینی(ره) آمد و اسلام را به عنوان نسخه نجات بخش بشریت به ارمغان آورد. پارادایم امام خمینی(ره) به عنوان نظریه نظام انقلابی و اسلام فقیهانه در تناظر و تقابل حداکثری با دیگر پارادایم‌های مدعی مثل لیبرالیسم، کمونیسم، ناسیونالیسم و... مورد استقبال حداکثری مردم قرار گرفت که دو ماه بعد از ۲۲بهمن ۵۷، از طریق رای ۹۸ درصدی مردم به مدل جمهوری اسلامی حضرت امام نیز این استقبال بر اساس فرمول‌های جدید دنیا هم اثبات شد.
فرماندار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اضافه کرد: از ۲۲ بهمن ۵۷ نهضت رسماً شروع به کار کرد و عاشورا الهام بخش آن شد و انقلاب اسلامی به عنوان بغض فرو خفته ملت ایران شکفتن گرفت و اکنون ۴۴سال هست که با گذاشتن حوادث بزرگ توفنده در حرکت و درحال شکوفایی است و روزی نیست که جبهه کفر از حرکت انقلاب خواب راحت داشته باشد.
مهدوی مطلق با اشاره به اینکه، ملت بزرگ دارای هدف بزرگ هست و قطعاً دشمنانش هم بزرگ خواهند بود، گفت: محور قطب نمای حرکت امت، نیز رهبر عظیم الشان ماست که دلش برای محرومین می‌تپد و در نگاه امامین انقلاب ما، مردم و خاصه مردم مستضعف ولی نعمتان انقلاب هستند و یک موی مردم کوخ نشین بر تمام کاخ نشین‌ها ترجیح دارد.
فرماندار شهرستان بویراحمد در سخنان پایانی خود نیز به رویکرد دولت سیزدهم بر اساس آرمان‌های انقلاب اشاره داشت و گفت: این دولت با رویکردی مردم محور علی رغم مشکلات و اشکالات وارده در حال تلاش هست و در ایام فجر امسال ترافیک افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌ها بود که البته از این بابت گلایه هست که برخی دوستان خدمات را نمی‌بینند.
وی در انتها از حضور مردم و شورای اداری بخش لوداب تشکر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چرا نميگيد ارزش پول ملي قبل از انقلاب چگونه بود؟
چرا نميگيد ارتش إيران جز رتبه هاي برتر دنيا بود؟
ميترسيديم ؟ از چي ؟ شايد شما ميترسيديد !
مردم كه با خيال راحت زندگي ميكردن
چون حرفي برا گفتن نداريد مجبوريد از اين حرفا بزنيد
Iran, Islamic Republic of
چرا نظراتو منتشر نمیکنی؟
مگه از این بنده خدا میترسید؟
M
Iran, Islamic Republic of
ایشون که میگه هر کشوری میخواست حمله کنه میترسیدم ، خبر داره در همون زمان ارتش قدرتمند ایران چندبار با عراق جنگید و سر جاش نشوندش بدون اینکه مردم درگیر جنگ باشن همون عراقی که بعد از اون حکومت هشت سال از ما تلفات گرفت
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1