تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : ۹۹۷۵۸

درخواست از تاجگردون برای حل مشکل اینترنت گچساران

۱۲
۰
کبنا ؛یادداشتی تحت عنوان درخواست تعدادی از جوانان حوزه انتخابیه آقای تاجگردون به کبنا نیوز ارسال گردیده است که عینا منتشر می گردد؛
جناب آقای دکتر تاجگردون 
وکیل محترم مردم شریف گچساران و باشت
همانگونه که مستحضرید ارتباطات و زیرساخت های ارتباطاتی از مهمترین شاخصه های توسعه در هر سرزمینی میباشد.استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستانهای باشت و گچساران که از جمله محروم ترین مناطق کشور به جمیع جهات میباشند، در خصوص زیرساخت های شبکه ارتباطی و فنآوری اطلاعات بسیار فقیرتر وعمق این محرومیت بسیار محسوس تر است.
بی شک در منظر بسیاری از انسان های امروزی که امکان ارتباط به شبکه جهانی و اجزاء آن برایش همچون نفس کشیدن امری لازم و حیاتی است،حضور در مناطقی که تحت پوشش اینترنت پر سرعت نیستند به رغم وجود صدها پروژه عمرانی، تفاوتی با حضور در بیابان نمیکند.
ضمن ارج نهادن به تلاشهای همه خدمتگزاران این حوزه،تلاشهای صورت گرفته کنونی نه تنها بسیار پائین تر از سطح انتظارات جوانان بوده بلکه آنگونه که به نظر میرسد تا سالهای آینده هم برنامه در خوری برای تحول در این حوزه و بهرمندی شهروندان از اینترنت پرسرعت تلفن همراه و ... وجود ندارد.
لذا از حضرتعالی که همواره همت مضاعفی در انجام پروژه های عام المنفعه و همگانی داشته و دارید تقاضامندیم نسبت به فرآهم آوری بستر ارائه گسترده اینترنت۳G در شهرهای باشت و دوگنبدان پیگیری و رایزنی های لازم را معمول فرمایید.
لازم به توضیح است در حال حاضر فقط در محدوده کوچکی از مرکز شهر دوگنبدان امکان دسترسی به ۳G به صورت محدود توسط یکی از اپراتورها فرآهم شده که ناگفته پیداست اقدامی صرفاً برای حفظ ظاهر و ارائه آمار صوری به مقامات بالاست و دردی از کسی دوا نمیکند.
پیشاپیش ازتلاشهای بی دریغتان کمال تشکر و قدردانی را داریم.
تعدادی از جوانان و دانشجویان حوزه انتخابیه
نام شما

آدرس ايميل شما

مهدی
United Kingdom
قوی می ماند و ضعیف می میرد.
باشت باوی
Iran, Islamic Republic of
ضمن اینکه اقای کرمی فردی متواضع میباشد ولی متاسفانه خدمات اینترنت در این شهر ضعیف میباشد به عنوان مثال مرکز شهید قندی از نظر چهنای باند محدودیت زیادی دارد و لازم است تغییرات اساسی ایجاد شود همچنین نسل جدید اینترنت ۳Gدر این شهر نیز
پوشش ندارد برطرف کردن این مشکلات حق مسلم مردم و وظیفه اصلی مخابرات است
سید
Iran, Islamic Republic of
وضعیت تلفن همراه و اینترنت سیم کارتها در گچساران از همه جای استان ضعیف تر است.این نکته رو با بررسی از مردم این شهرها متوجه شده ایم.زیبنده گچساران نیست که وضعیت اینترنت بخصوص اینترنت سیم کارتهای تلفن همراه اینقد ضعیف باشد.لطفا بیشتر پیگیر این مشکل باشید.بخصوص اقای تاجگردون در این مورد پیگیر باشند.
مجتبی برزیل
Iran, Islamic Republic of
یعنی کلافه شدیم از دست این نت با نت گوشی که اصلا نمیشه کاری انجام داد وای فای هم که هیچ از اون بدتر توروخدا فکری بکنید نصف کارامون به نت وصله لطفا پیگیری کنید.چی مون از اون تهرانیا و بقیه شهرها که ۳G هستن کم تریم
4G
Iran, Islamic Republic of
باسلام
ضمن تائیدمراتب درخصوص سرعت پائین ونبود زیرساخت لازم یک مورد که به نظر می رسد بیشتر ازاین نمی خواهند که عامه مردم به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشند واعمال فیلترینگ اجازه سرعت بالا رانمی دهد.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون حتما یه فکری برای اینترنت این شهر و گرانی اینترنت کنید
کامیاب
Iran, Islamic Republic of
واقعاً که گچساران به لحاظ اینترنت مثل بیابونه.افتضاح
گچسارانی بدبخت
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون واسه هر کسی یه کاری کردی غیر از ما.انصافاً اگر اینترنت گچساران قوی بشه مدیونیم
مهدی ایزدیار
Iran, Islamic Republic of
باسلام.
لطفا حالا که دارید زحمت میکشید از اینترنت هایی که کابلش رو کوسه می خوره یا کشتی بهش گیر میکنه نباشه.
سپاس
لیزه
Iran, Islamic Republic of
ببخشیدآقای دکتر وقت ندارند !!!!
کرمی مخابرات
Iran, Islamic Republic of
با سلام
احتراما به استحضار همه عزیزان میرساند:
۱- اینترنت ADsl توسط چندین شرکت واز جمله مخابرات واگذار میشود وبستگی به شخص دارد که چه سرعتی خریداری کرده تا بتواند جوابگو ی استفاده ایشان باشد .
۲-درمورد اینترنت ۳G تلفن همراه اول نیز از قبل از عید تا کنون نسبت به نصب تجهیزات اقدام گردیده وانشاءالله به همین زودی چند سایت راه اندازی میشود .
۳- هرگونه اقدامی در مورد تلفن همراه اول از طریق ارتباطات سیار کشور صورت میگیرد وسایر اپراتورها ارتباطی به مخابرات ندارد.
ضمنا اینجانب بنا به وظیفه پیگیری های لازم را نموده ام ومجددا پیگیری خواهم کرد وداشتن یک ارتباط خوب وجلب رضایت شما عزیزان آرزوی قلبی ماست .
با احترام : خادم شما کرمی مخابرات
کبنانیوز؛
از پیگیری و پاسخگوئی مهندس کرمی سپاسگزاریم
نوید ارو
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت دکتر تاجگردون، با عرض خسته نباشید در خصوص زحمات بسیار فراوان شما برای منطقه انتخابی، لطفا در این زمینه اقدامات لازم را مبذول فرمایید،کمال تشکر و قدردانی دانی دارم
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1