کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

درخواست از تاجگردون برای حل مشکل اینترنت گچساران

26 فروردين 1394 ساعت 17:11


یادداشتی تحت عنوان درخواست تعدادی از جوانان حوزه انتخابیه آقای تاجگردون به کبنانیوز ارسال گردیده است که عینا منتشر می گردد؛
جناب آقای دکتر تاجگردون 
وکیل محترم مردم شریف گچساران و باشت
همانگونه که مستحضرید ارتباطات و زیرساخت های ارتباطاتی از مهمترین شاخصه های توسعه در هر سرزمینی میباشد.استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستانهای باشت و گچساران که از جمله محروم ترین مناطق کشور به جمیع جهات میباشند، در خصوص زیرساخت های شبکه ارتباطی و فنآوری اطلاعات بسیار فقیرتر وعمق این محرومیت بسیار محسوس تر است.
بی شک در منظر بسیاری از انسان های امروزی که امکان ارتباط به شبکه جهانی و اجزاء آن برایش همچون نفس کشیدن امری لازم و حیاتی است،حضور در مناطقی که تحت پوشش اینترنت پر سرعت نیستند به رغم وجود صدها پروژه عمرانی، تفاوتی با حضور در بیابان نمیکند.
ضمن ارج نهادن به تلاشهای همه خدمتگزاران این حوزه،تلاشهای صورت گرفته کنونی نه تنها بسیار پائین تر از سطح انتظارات جوانان بوده بلکه آنگونه که به نظر میرسد تا سالهای آینده هم برنامه در خوری برای تحول در این حوزه و بهرمندی شهروندان از اینترنت پرسرعت تلفن همراه و ... وجود ندارد.
لذا از حضرتعالی که همواره همت مضاعفی در انجام پروژه های عام المنفعه و همگانی داشته و دارید تقاضامندیم نسبت به فرآهم آوری بستر ارائه گسترده اینترنت۳G در شهرهای باشت و دوگنبدان پیگیری و رایزنی های لازم را معمول فرمایید.
لازم به توضیح است در حال حاضر فقط در محدوده کوچکی از مرکز شهر دوگنبدان امکان دسترسی به ۳G به صورت محدود توسط یکی از اپراتورها فرآهم شده که ناگفته پیداست اقدامی صرفاً برای حفظ ظاهر و ارائه آمار صوری به مقامات بالاست و دردی از کسی دوا نمیکند.
پیشاپیش ازتلاشهای بی دریغتان کمال تشکر و قدردانی را داریم.
تعدادی از جوانان و دانشجویان حوزه انتخابیه


کد مطلب: 99758

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/99758/درخواست-تاجگردون-حل-مشکل-اینترنت-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1