تاریخ انتشار
شنبه ۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب : ۹۶۵۰۷

اظهارات بزرگواری و تاجگردون در خصوص سال جدید

۲
۰
کبنا ؛نمایندهچهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس مطرح کرد
همزبانی و همدلی ملت و دولت تنها راه مقابله با ایران‌ستیزی دشمنان
نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: همزبانی و همدلی ملت و دولت بهترین راه مقابله با ایران‌ستیزی استکبار جهانی است.tajgardon_zaree_bzorgvari
حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز با اشاره به نام‌گذاری سال توسط مقام معظم رهبری به نام دولت و ملت همدلی و همزبانی اظهار کرد: همه آنچه که تاکنون مقام معظم رهبری در طول دوران زعامت خود بر امت اسلامی بیان داشته‌اند از روی حکمت و مصلحت بوده است.
وی گفت: رهبری معظم انقلاب در پیام نوروزی خود به خوبی فرمودند که باید شعار سال گذشته فراموش نشود و همه با عزم ملی به دنبال کار و تلاش برای توسعه کشور باشیم.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: امسال با توجه به این که باید در راستای توسعه کشور و خدمات‌رسانی بیشتر به مردم کار کنیم این پیام از سوی رهبری صادر شد که دولت و ملت با تعامل و کمک به یکدیگر مسیر توسعه کشور را آسان کنند.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اکنون که دشمنان عزم جدی برای مقابله با نظام اسلامی دارند تعامل و همکاری دولت و ملت به معنای وحدت میان مردم و مسئولان مهم‌ترین سد راه دشمنان خواهد بود که نتوانند اهداف ایران‌ستیزی خود را به کرسی بنشانند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:
آرامش اقتصادی کشور در گرو همدلی و همزبانی ملت و دولت است
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: آرامش اقتصادی کشور که رهبری انقلاب فرمودند در گرو همدلی و همزبانی ملت و دولت است.
غلامرضا تاجگردون با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری در خصوص همدلی و همزبانی دولت و ملت اظهار کرد: پیام مقام معظم رهبری آرامش خاصی به جامعه بخشید.
رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: اگر به صورت عمقی به نام‌گذاری امسال که از سوی مقام معظم رهبری بیان شد توجه شود همه بخش‌ها از جمله اقتصاد را در برمی‌گیرد چراکه برای رونق اقتصادی و رفع مشکلات این حوزه در کشور نیاز به همدلی مردم و مسئولان داریم.
تاجگردون بیان کرد: رهبری پیامی صادر نمی‌کنند مگر اینکه مصلحتی در آن باشد و اکنون در نخستین ساعات سال جدید با پیام آرامش‌بخش خود، زمینه نزدیکی دولت و مردم را به یکدیگر برای توسعه کشور فراهم کردند.
رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی مهم‌ترین نیاز کشور را اقتصادی غیر وابسته دانست و گفت: اگر تعامل و همکاری میان همه همه ارکان از جمله دولت و مردم وجود داشته باشد و در مواقع حساس این تفاهم بیشتر شود مشکلات اقتصادی را بهتر پشت سر خواهیم گذاشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

امر بع معروف و نهی از منکر
Iran, Islamic Republic of
آقای بزرگواری ،بهترین راه برای همدلی دور انداختن و دیگر در دست نگرفتن چماق اری است .برای همدلی فقط نیاز به یک بسم الله گفتن از صمیم قلب دارید
سفیرمهربانی
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا بزرگواری در هرجامعه ای صداهای متفاوت هست.افراد با سلایق گوناگون . همزبانی و همدلی یعنی اینکه تحمل یکدیگر را داشته باشیم و به عقاید هم احترام بذاریم.اهل مفاهمه و گفتگو باشیم. این نوع نگاه با چماقکشی در تضاد آشکار است .حتی اگر مخاطب شما مخالف شما باشد . اگر هر کسی همیشه اینگونه بیندیشد نیازی به استفاده از ابزار سرکوب نخواهد بود.
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1