کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اظهارات بزرگواری و تاجگردون در خصوص سال جدید

1 فروردين 1394 ساعت 12:05


نمایندهچهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس مطرح کرد
همزبانی و همدلی ملت و دولت تنها راه مقابله با ایران‌ستیزی دشمنان
نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: همزبانی و همدلی ملت و دولت بهترین راه مقابله با ایران‌ستیزی استکبار جهانی است.tajgardon_zaree_bzorgvari
حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار کبنانیوز با اشاره به نام‌گذاری سال توسط مقام معظم رهبری به نام دولت و ملت همدلی و همزبانی اظهار کرد: همه آنچه که تاکنون مقام معظم رهبری در طول دوران زعامت خود بر امت اسلامی بیان داشته‌اند از روی حکمت و مصلحت بوده است.
وی گفت: رهبری معظم انقلاب در پیام نوروزی خود به خوبی فرمودند که باید شعار سال گذشته فراموش نشود و همه با عزم ملی به دنبال کار و تلاش برای توسعه کشور باشیم.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: امسال با توجه به این که باید در راستای توسعه کشور و خدمات‌رسانی بیشتر به مردم کار کنیم این پیام از سوی رهبری صادر شد که دولت و ملت با تعامل و کمک به یکدیگر مسیر توسعه کشور را آسان کنند.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اکنون که دشمنان عزم جدی برای مقابله با نظام اسلامی دارند تعامل و همکاری دولت و ملت به معنای وحدت میان مردم و مسئولان مهم‌ترین سد راه دشمنان خواهد بود که نتوانند اهداف ایران‌ستیزی خود را به کرسی بنشانند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:
آرامش اقتصادی کشور در گرو همدلی و همزبانی ملت و دولت است
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: آرامش اقتصادی کشور که رهبری انقلاب فرمودند در گرو همدلی و همزبانی ملت و دولت است.
غلامرضا تاجگردون با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری در خصوص همدلی و همزبانی دولت و ملت اظهار کرد: پیام مقام معظم رهبری آرامش خاصی به جامعه بخشید.
رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: اگر به صورت عمقی به نام‌گذاری امسال که از سوی مقام معظم رهبری بیان شد توجه شود همه بخش‌ها از جمله اقتصاد را در برمی‌گیرد چراکه برای رونق اقتصادی و رفع مشکلات این حوزه در کشور نیاز به همدلی مردم و مسئولان داریم.
تاجگردون بیان کرد: رهبری پیامی صادر نمی‌کنند مگر اینکه مصلحتی در آن باشد و اکنون در نخستین ساعات سال جدید با پیام آرامش‌بخش خود، زمینه نزدیکی دولت و مردم را به یکدیگر برای توسعه کشور فراهم کردند.
رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی مهم‌ترین نیاز کشور را اقتصادی غیر وابسته دانست و گفت: اگر تعامل و همکاری میان همه همه ارکان از جمله دولت و مردم وجود داشته باشد و در مواقع حساس این تفاهم بیشتر شود مشکلات اقتصادی را بهتر پشت سر خواهیم گذاشت.


کد مطلب: 96507

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/96507/اظهارات-بزرگواری-تاجگردون-خصوص-سال-جدید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1