تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۹۴۴۲۴

باقری: به دنبال ایجاد اتفاقات بزرگ در گردشگری هستیم

۳
۰
کبنا ؛صبح امروز نشست صمیمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد برای پوشش خبری فعالیت‌های نوروزی در استان برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، محمود باقری با اشاره به برنامه های نوروزی اظهار کرد: به منظور پوشش خبری گسترده از فعالیت‌های انجام شده در طول ایام نوروز با مدیر کل صدا و سیمای مرکز نشست داشتیم که بتوانیم در راستای پوشش این رویداد گامی موثر برداشته شود.
وی افزود: تعامل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با صدا و سیمای مرکز استان سبب می شود تا شرایط خبری و پوشش کامل اخبار از سوی این مرکز انجام شود.
و در این زمینه قرار شده تا در همه بخش‌های خبری فعالیت‌های نوروزی ستاد هماهنگی خدمات سفر استان منعکس شود.
باقری با اشاره به اینکه کهگیلویه وبویراحمد  دارای توانمندی زیادی در بخش گردشگری است، گفت: استان توانمندی زیادی در بخش گردشگری به ویژه تاریخی و طبیعی دارد و به این دلیل می‌کوشیم تا با تعامل و همکاری با همه دستگاههای اجرایی به خصوص صداوسیما  در راستای معرفی داشته‌های تاریخی و فرهنگی استان گام‌هایی اساسی برداریم.
دبیر کارگروه گردشگری استان تاکید کرد: توسعه گردشگری در استان  می‌تواند در راستای تقویت بخش اقتصادی تاثثیر بسیار زیادی داشته باشد و به این دلیل می‌کوشیم تا دراتفاقات بزرگی در بخش گردشگری رخ دهد.



 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

میراث گچساران
Iran, Islamic Republic of
بنازم به این مدیرکل
بهلول
Iran, Islamic Republic of
آقای باقری نه همکاران شما این توانایی را دارند که جاذبه های گردشگری استان را آنطور که باید و شاید آماده و معرفی کنند و نه شبکه دنا . بی زحمت جلسه ی توخالی نگیرید شعار مفت ندهید .
حاج غلام
Iran, Islamic Republic of
این تحول عظیم فقط با ساخت هتل خضوعی در تل خسرو و هتل چهار ستاره اقای علی باقری ( برادر مدیر کل )در فلکه اکبر اباد محقق می شود...
تحول عظیم یعنی این.....
رسانه خوب من ... لطفا نتشر کن
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
قصاص‌های بدون اقرار

قصاص‌های بدون اقرار

انکار می‌کردند، اما قصاص شدند. یکی نقاش بود، دیگری عاشق، آن یکی هم دلداده. هر سه اعتراف ...
1