کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

باقری: به دنبال ایجاد اتفاقات بزرگ در گردشگری هستیم

17 اسفند 1393 ساعت 13:34


صبح امروز نشست صمیمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد برای پوشش خبری فعالیت‌های نوروزی در استان برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، محمود باقری با اشاره به برنامه های نوروزی اظهار کرد: به منظور پوشش خبری گسترده از فعالیت‌های انجام شده در طول ایام نوروز با مدیر کل صدا و سیمای مرکز نشست داشتیم که بتوانیم در راستای پوشش این رویداد گامی موثر برداشته شود.
وی افزود: تعامل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با صدا و سیمای مرکز استان سبب می شود تا شرایط خبری و پوشش کامل اخبار از سوی این مرکز انجام شود.
و در این زمینه قرار شده تا در همه بخش‌های خبری فعالیت‌های نوروزی ستاد هماهنگی خدمات سفر استان منعکس شود.
باقری با اشاره به اینکه کهگیلویه وبویراحمد  دارای توانمندی زیادی در بخش گردشگری است، گفت: استان توانمندی زیادی در بخش گردشگری به ویژه تاریخی و طبیعی دارد و به این دلیل می‌کوشیم تا با تعامل و همکاری با همه دستگاههای اجرایی به خصوص صداوسیما  در راستای معرفی داشته‌های تاریخی و فرهنگی استان گام‌هایی اساسی برداریم.
دبیر کارگروه گردشگری استان تاکید کرد: توسعه گردشگری در استان  می‌تواند در راستای تقویت بخش اقتصادی تاثثیر بسیار زیادی داشته باشد و به این دلیل می‌کوشیم تا دراتفاقات بزرگی در بخش گردشگری رخ دهد.



 
 


کد مطلب: 94424

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/94424/باقری-دنبال-ایجاد-اتفاقات-بزرگ-گردشگری-هستیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1