تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب : ۸۹۲۵۲

زارعی: نسبت به گذشته در بین مدیران همگرایی است

۶
۰
کبنا ؛نماینده بویراحمد و دنا گفت: همگرایی و وحدت‌نظر متفاوتی نسبت به گذشته در بین نیروها، نمایندگان و مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، غلام‌محمد زارعی عصر امروز در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور حجت‌السلام مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور کشور برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی نعمت بزرگ الهی است و به برکت این نظام در استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد پیشرفت‌های زیادی هستیم.
نماینده بویراحمد و دنا در ادامه با اشاره به اینکه پیشرفت در استان کهگیلویه و بویراحمد شتاب گرفته است، تصریح کرد: شرایط ویژه‌ای در این استان حاکم شده است، همگرایی، همدلی و وحدت‌نظر متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته در استان وجود دارد.
وی افزود: همدلی بین نیروها، نمایندگان و مدیران استان با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد نعمت بزرگی است که در این استان اتفاق افتاده و این محصول همگرایی و همدلی مسئولان و نیروهای انسانی است.
زارعی افزود: با وجود شرایط اقتصادی کشور و تحریم‌ها استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به گذشته پیشرفت‌های زیادی در بحث عمرانی و آبادانی کرده و این پیشرفت‌ها به دست نیروهای توانمند استان بوجود آمده است.
وی بیان کرد: این فرصت مغتنم اگر مورد حمایت دولت قرار گیرد می تواند شاخص های توسعه کهگیلویه و بویراحمد را ارتقا دهد.

زارعی تصریح کرد: مردم ما شایسته بهترین خدمت و تکریم هستند و پس از انقلاب ثابت کردند که فهیم ترین مردم جهان هستند و مسئولین نیز باید خدومترین و صادقترین مسئولین باشند.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس با اشاره به مشکلات عدیده موجود در کهگیلویه و بویراحمد خواستار نگاه ویژه دولت به این استان شد.

نماینده بویراحمد و دنا در بخش دیگری از سخنان خود از حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد و اظهار داشت: این مردم شایسته بهترین خدمات و بعد از انقلاب ثابت کردند که همواره پیشتیبان انقلاب و آرمان‌های آن هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجو
Iran, Islamic Republic of
درود بر امیر کبیر بویراحمد و دنا

حاجی خستگی ناپذیر خدا قوت
یاسر
Iran, Islamic Republic of
البته آقای زارع اگر شما حضور نداشتید در عرصه مدیریت مطمئناً انسجام و وحدت نظر بیشتر بود .
سامان نجف
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج زارع پیشتاز
شاپور
Iran, Islamic Republic of
آقای زارع حرف خوبی زدی ولی کو همدلی؟؟؟
شما همدلی تان با آقای تاجگردونه چون همه نیروهای کلیدی شهرستان بویراحمد و دنا نیروهای آقای تاجگردونه شما زمینه را خالی کردین برای آقای تاجگردون الان هم آقای تاجگردون نیروهایی در سطح شهر گذاشته تا از شما حمایت کند میداند که اگر دکتر بهرامی به مجلس آید دیگر آقای تاجگردون اون مرد بزن و بهادر نیست.با امید خدا آقای بهرامی پیروز مجلس دهم می باشد . و حق مارا خواهد گرفت
اعتدالي
Iran, Islamic Republic of
غالب انتصابات مدیران استانی اساسا از سه طایفه خاص است که بدون توجه به جمعیت و ظرفیت دیگر طوایف حق مسلم شان تضیع شده است.
این بی عدالتی و اجحاف در ذهن مردم ، بویژه اهالی بویراحمد سفلی هرگز فراموش نمی شود .
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
اقای زارع خودت مطمئنی که دیگه رنگ مجلس نمیبینی. .در..
هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای دریای خزر نامی بود که ماموران سازمان سیا بر هواپیمای دوزیست عظیم الجثه ساخت روسیه ...
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
1