تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۸۹۱۹۱

جشن پیروزی ۲۲ بهمن در یاسوج

۰
کبنا ؛جشن ۳۶ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی با حضور گسترده مردم یاسوج، روحانیون، دانشگاهیان، مسئولان، بازاریان، ورزشکاران، هنرمندان و سایر اقشار مردم برگزار شد.
راهپیمایی ۲۲ بهمن مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در هوای بارانی شهر یاسوج با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور برگزار شد.
yasuj-34صبح امروز راهپیمایی عظیم مردم شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از فلکه هفت‌تیر این شهر به سمت میدان امام حسین برگزار شد.
مردم غیور کهگیلویه و بویراحمد با شور و شوق در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کرده اند.
مردم فهیم و دلیر کهگیلویه و بویراحمد بار دیگر آمده اند تا با لبیک به آرمان‌های انقلاب،حماسه ای با شکوه از حضور خلق کنند.
حضور تعداد زیادی از جانبازان دفاع مقدس برروی ویلچر،جوانانی با لباس های مزین به پرچم مقدس جمهوری اسلامی، دلیرمردان و شیرزنانی با لباسهای محلی در زیر بارش باران جلوه هایی زیبا به راهپیمایی بخشید.
محبوب‌ترین نام در عراق سردار قاسم سلیمانی است
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: امروز محبوب‌ترین نام در عراق سردار قاسم سلیمانی فرمانده دلاور سپاه قدس است.
در مراسم سخنرانی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال شهر یاسوج حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون امور حقوقی و پارلمانی رئیس جمهور با تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان بزرگی و عظمت کنونی انقلاب در دنیا اظهار کرد: امروز عزتمندانه در دنیا در میان قدرت‌های برتر علمی از نظر علوم نوین همانند دانش هسته‌ای و نانو و سلول‌های بنیادین قرار داریم.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور خودباوری کنونی ملت ایران را مرهون استقرار نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود:امام با دم مسیحایی خود این انقلاب را با همکاری مردم به بار نشاند تا اکنون ایران مقتدرتر از هر زمان دیگر در برابر همه قدت‌های استکباری به عنوان حامی ملل مظلوم جهان باشد.
حجت‌الاسلام انصاری نام ایران را در میان ملل آزاده جهان به عنوان الگویی از آزادگی و استقلال دانست و افزود: اکنون در خاورمیانه و در میان همه کشورهای اسلامی و به عنوان محور مقاومت و استقامت هستیم.
وی ادامه داد: نام امام راحل و مقام معظم رهبری در میان کشورهای منطقه نامی محبوب است و در کشور عراق اکنون نام سردار قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده سپاه قدس محبوب‌ترین نام‌ها به شمار می‌رود.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور ادامه داد: دشمن فکر می‌کرد که روحانیت در حکومت‌داری موفق نخواهد بود و انقلاب با هدایت این قشر تثبیت نمی‌شود لذا هر روز به نابودی انقلاب امیدوار بود اما با گذشت زمان با رهبری پیامبرگونه امام راحل همه توطئه‌ها یکی بعد از دیگری خنثی شد.
انصاری در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان این که همه دولت‌های بعد از انقلاب برای تثبیت پایه‌های نظام و خدمت به مردم زحمت کشیدند به خدمات دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: اکنون در صحنه‌های داخلی و خارجی این دولت در حال تلاش برای بلند آوازه کردن نام ایران است.
وی گفت: اگر تا پیش از این دشمن در مذاکرات به دنبال حذف کلی برنامه هسته‌ای بود اکنون اختلاف در جزئیات است و کسی نمی‌تواند که بگوید ایران نباید انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز داشته باشد.
انصاری بیان داشت: دولت اکنون با شجاعت و درایت و در چارچوب معیارهای تعیین شده رهبری گام به گام در حال حرکت به سوی خدمت و مقابله با توطئه‌های دشمنان است.
yasuj.22bahman
ایران اسلامی مقتدر در حال توسعه و مباهات ملت های آزاده است
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با گرامیداست دهه فجر گفت: حضور پرشور مردم درآیین ۲۲ بهمن بیانگر وفاداری آنها به آرمان های نظام و رهبری است.
سیدموسی خادمی در جمع مردم یاسوج افزود: اقشار مختلف مردم، عشایردلاور، زنان و مردان ایل غیرت دیار بام دنا و مسوولان اجرایی با نمایش جلوه ای بی بدیل از وحدت و همدلی بار دیگر وفاداری خود را به آرمان های انقلاب اسلامی ابراز کردند.
وی با تقدیر از حضور معاون پارلمانی رییس جمهوری درجمع مردم یاسوج گفت: امروز دولت تددبیروامید درسایه رهنمودهای مقام معظم رهبری بیش از پیش آماده خدمت به آرمان های نظام اسلامی وملت عزیز ایران است.
خادمی به دستاوردهای انقلاب اسلامی به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و مجاهدتهای امام راحل (ره) اشاره کرد وافزود: ایران اسلامی مقتدر در حال توسعه و مباهات ملت های آزاده است.
حضور مردم اعلام حمایت قاطع از افسران خط مقدم هسته‌ای است
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور باشکوه مردم در این روز اعلام حمایت قاطع از افسران خط مقدم هسته‌ای است. امسال همچون سال‌های قبل حضور حماسی شما مردم کهگیلویه و بویراحمد مبین وفاداری شما به آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس اسلامی است.
خادمی بیان کرد: حضور باشکوه مردم در خلق حماسه‌ای دیگر تأکید مجددی بر حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و پاسخ محکم و کوبنده‌ای به تهدیدات دشمنان انقلاب و اسلام است.
وی گفت: ملت ایران و خصوصاً استان کهگیلویه و بویراحمد با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حمایت قاطع خود را از افسران خط مقدم هسته‌ای اعلام کردند.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این حضور باشکوه نشان داد مردم ما علی‌رغم وجود اختلاف سلیقه‌های سیاسی هیچ‌گاه از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی عقب‌نشینی نخواهند کرد و دفاع از انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشور را به فراموشی نخواهند سپرد.
خادمی اضافه کرد: ملت واحد و همیشه در صحنه ما با قاطعیت اعلام کردند از نهال سی و شش ساله انقلاب اسلامی به خوبی محافظت می‌کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن خیر مقدم حضور حجت‌الاسلام انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور در اجتماع باشکوه مردم یاسوج، افزود: مردم این استان در تمام صحنه‌هایی که نیاز به حضور و مشارکت آنان بود باشکوه و حماسی حاضر شدند و همواره در کنار انقلاب و رهبری بودند و هستند.
وی استان کهگیلویه و بویراحمد را سرشار از منابع طبیعی دانست و خاطرنشان کرد: این استان دارای پتانسیل‌های خوبی در تمام زمینه‌ها و ابعاد است که نیاز است دولتمردان حمایت و توجه ویژه‌ای به این استان داشته باشند، ضمن اینکه مشکلات استان در جلسه شورای اداری عصر امروز با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور بررسی می‌شود.
مردم کهگیلویه و بویراحمد قبل از انقلاب با هیچ نظام سیاسی سازش نکردند
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد قبل از انقلاب با هیچ نظام سیاسی سازش نکردند.
غلام‌محمد زارعی پیش از ظهر امروز در اجتماع باشکوه هزاران نفر از راهپیمایان ۲۲ بهمن در هوای بارانی شهر یاسوج با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از حضور باشکوه مردم این شهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کرد و خطاب به حجت‌الاسلام انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور که میهمان مردم این شهر بود، گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد قبل از انقلاب با هیچ نظام سیاسی سازش نکردند و همواره در خط انقلاب و روحانیت گام برداشتند.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: تاریخ مردم کهگیلویه و بویراحمد سرشار از مجاهدت، ایثارگری و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است و قبل از انقلاب تبلور ایثار و زمان‌شناسی این مردم را بارها دیدیم و شنیدیم.
وی بیان کرد: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی تحولات زیادی در کهگیلویه و بویراحمد به وقوع پیوست اما باز هم جای کار، تلاش و کوشش برای پیشرفت این استان وجود دارد و احساس می‌شود.
زارعی ادامه داد: هر خدمت زیربنایی که در این استان رخ دهد در وهله اول یک اثر ملی و سراسری است و تمام قسمت‌های کشور از این کار زیربنایی بهره‌مند می‌شوند.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر در این استان راه ساخته شود شاه‌راه جنوب، مرکز، شمال و شرق کشور را به هم متصل می‌کند و موجب می‌شود تمام نقاط کشور از این راه استفاده کنند.
وی اضافه کرد: اگر سدی ساخته شود علاوه بر تأمین آب شرب و کشاورزی مردم این استان مردم سایر استان‌های کشور از این نعمت هم بهره‌مند می‌شود.
زارعی به احداث خط آهن یاسوج - اقلید اشاره کرد و گفت: اگر راه‌آهن در این استان ساخته شود سبب احیاء جاده ابریشم می‌شود.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توسعه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد نه تنها  این استان از این خدمات بهره‌ می‌برد بلکه کل کشور از این خدمات بهره‌مند می‌شوند که عاجزانه درخواست می‌کنم دولتمردان دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای برای پیشرفت این استان داشته باشند.
زارعی در پایان از حضور باشکوه مردم یاسوج در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کرد و افزود: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد همچون سال‌های گذشته با حضور باشکوه خود وفاداری خود را به نظام و انقلاب ثابت کردند.
 
به گزارش کبنا نیوز، مراسم راهپیمایی در هشت شهرستان کهگیلویه وبویراحمد از جمله شهرهای گچساران، دهدشت، باشت و چرام، بهمئی، سی سخت و لنده با شور وصف ناپدیری برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1