تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۸۹۰۸۴

خادمی: دولت یازدهم نزدیکترین دولت به آرمان‌های انقلاب است

۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت تدبیر و امید نزدیکترین دولت به آرمان‌های انقلاب است.
همایش جوان، تدبیر و امید در دانشگاه یاسوج برگزار شدIMG_3125
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امشب همایش جوان، تدبیر و امید با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده بویراحمد و دنا در دانشگاه یاسوج برگزار شد.
در این همایش معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیران کل سیاسی و انتخابات، گردشگری و میراث فرهنگی، کتابخانه‌های عمومی، روسای دانشگاه‌های و جمعی از مسئولان     نیز حضور داشتند.
موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این همایش با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در ابعاد مختلف با سایر انقلاب‌ها تفاوت‌های زیادی دارد بطوریکه مانند برخی انقلاب‌ها، انقلاب اقتصادی یا انقلاب صرف سیاسی نبود.
نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: انقلاب اسلامی ایران بر مبنای سنت الهی و اصول و مبانی اسلام اتفاق افتاد و مردم ایران با رشادت‌ها و ایثارگری‌های خود و با رهبری امام خمینی(ره)، اجازه ندادند که نظام خودرأی و استبداد که سرنوشت دیگران را تعیین می‌کردند، ادامه پیدا کند.
قدردان نسل انقلاب باشیم/ باید به دنبال آرمان‌های انقلاب بدویم
خادمی با بیان اینکه پیروزی حق علیه باطل سنت الهی است، بیان کرد: در ۲۲ بهمن  سال ۵۷ سنت الهی تحقق پیدا کرد و حکومت اسلامی ایران پیروز شد و همه باید قدردان آن نسل باشیم که چنین کار بزرگی کردند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: خروجی آن همه سختی‌ها و جانفشانی‌ها، مولودی به نام جمهوری اسلامی بود که برپایه دو اصل جمهوریت و اسلامیت شکل گرفت، نظامی که رأی مردم در آن تاثیرگذار و محتوای اسلامی نیز دارد.
خادمی جمهوری اسلامی را مولودی بزرگ و مهمی در قرن معاصر دانست و گفت: امروز باید تحلیل و بررسی کنیم، چقدر آن چیزی که از نظام اسلامی خواستیم، محقق شده و چقدر با آرمان‌های انقلاب اسلامی فاصله داریم، شناخت و تحلیل ناکامی‌ها، ضعف‌ها، کمبودها و پیشرفت‌ها در مسیر انقلاب اسلامی بر عهده دانشگاه است.
وی در ادامه با بیان اینکه استقلال سیاسی ارمغان انقلاب اسلامی است، یادآور شد: باید به دنبال آرمان‌های انقلاب بدویم و همواره احساس کنیم تا با آنچه نظام اسلامی از ما می‌خواهد، فاصله داریم و اگر این مسافت‌ها زیاد شود، توقف و رکود ایجاد می‌شود به منزله این است که همچنان بخشی از آرمان‌های انقلاب اجرا نشده و باید به سمت آن حرکت کنیم و از صفات جمهوری اسلامی ایران آرمان‌های اینچنینی است که هر چقدر به آنها نزدیک شویم باز باید به سمت این آرمان‌ها برویم و دین اسلام هم اینگونه است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بحث کارآمدی نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران در تمام حوزه‌ها یک نظام کارآمد است، در بحث اقتصادی علی‌رغم که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد با رکودهای از جمله تورم و عدم تولید مواجه است و  مقام معظم رهبری این بعد کارآمدی نظام را با نامگذاری‌های سال‌های اخیر مورد هدف قرار داده است.
دولت تدبیر و امید با این امیده آمده که کارآمدی نظام جمهوری اسلامی را ارتقاء بدهد
موسی خادمی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید با این امیده آمده که کارآمدی نظام جمهوری اسلامی را ارتقاء بدهد.
خادمی به ویژگی برجسته دولت تدبیر و امید اشاره و وجه برجسته دولت تدبیر و امید را نزدیکی این دولت به آرمان‌های انقلاب دانست و افزود: این دولت عقلانیت را به جای تصمیم‌های احساسی حاکم کرد.
وی ادامه داد: خردجمعی و عقلانیت، تصمیم‌های احساسی را کنار گذاشت، اعتدال به عنوان تنظیم کننده افراط و تفریط نیز مطرح شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: مسئولان ارشد این دولت به دنبال فتح قله‌ها هستند نه به دنبال ایجاد دره و سقوط ملت خود است و بر اشتراکات تاکید دارد نه بر شکاف‌ها.
دولت یازدهم روش و هدف را با هم مهم می داند
خادمی برخی تندروی های سیاسی و رفتارهای افراطی عده ای محدود  اشاره و تصریح کرد: اکنون تقویت جایگاه جمهوری اسلامی ایران بدون وارد شدن کوچکترین خدشه ای به ارزشها و منافع ملت مهمترین دستاورد سیاست خارجی و تیم مذاکره کننده هسته ای است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر مخالفت دولت یازدهم بر ایجاد تفرقه و دو دستگی و نگاه های صرف افراط و تفریط گرایانه، افزود: کسانی که به دنبال این هدف باشند در زمره دولت اعتدال جایگاهی ندارند.
وی ابراز داشت: تاکید این دولت همواره بر برجسته سازی اشتراک های نظام ، انقلاب و مردم بوده و هرگز به دنبال ایجاد رخنه، تخریب و اتهام نبوده است.
استاندارکهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد: دولت یازدهم روش و هدف را با هم مهم می داند و برای رسیدن به اهداف و آرمان های مورد نظرش دست به هر اقدامی نمی زند.
وی دانشگاه را مامن و محل تولید علم، توسعه و پیشرفت کشور و دانشجو را مظهر تولید اندیشه های صحیح برای رسیدن به اهداف و آرمان های بلند دانست.
خادمی به رأی اعتماد مردم به دولت در خرداد سال ۹۲ اشاره کرد و از جوانان خواست همچنان به حمایت‌شان از دولت ادامه بدهند.
اجرای برنامه‌های شاد به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی
به گزارش کبنا نیوز، در این همایش برنامه‌های متنوع و شادی از جمله اجرای موسیقی‌های محلی، شعرخوانی و همخوانی سرود به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1