کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خادمی: دولت یازدهم نزدیکترین دولت به آرمان‌های انقلاب است

22 بهمن 1393 ساعت 0:00


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت تدبیر و امید نزدیکترین دولت به آرمان‌های انقلاب است.
همایش جوان، تدبیر و امید در دانشگاه یاسوج برگزار شدIMG_3125
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امشب همایش جوان، تدبیر و امید با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده بویراحمد و دنا در دانشگاه یاسوج برگزار شد.
در این همایش معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیران کل سیاسی و انتخابات، گردشگری و میراث فرهنگی، کتابخانه‌های عمومی، روسای دانشگاه‌های و جمعی از مسئولان     نیز حضور داشتند.
موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این همایش با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در ابعاد مختلف با سایر انقلاب‌ها تفاوت‌های زیادی دارد بطوریکه مانند برخی انقلاب‌ها، انقلاب اقتصادی یا انقلاب صرف سیاسی نبود.
نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: انقلاب اسلامی ایران بر مبنای سنت الهی و اصول و مبانی اسلام اتفاق افتاد و مردم ایران با رشادت‌ها و ایثارگری‌های خود و با رهبری امام خمینی(ره)، اجازه ندادند که نظام خودرأی و استبداد که سرنوشت دیگران را تعیین می‌کردند، ادامه پیدا کند.
قدردان نسل انقلاب باشیم/ باید به دنبال آرمان‌های انقلاب بدویم
خادمی با بیان اینکه پیروزی حق علیه باطل سنت الهی است، بیان کرد: در ۲۲ بهمن  سال ۵۷ سنت الهی تحقق پیدا کرد و حکومت اسلامی ایران پیروز شد و همه باید قدردان آن نسل باشیم که چنین کار بزرگی کردند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: خروجی آن همه سختی‌ها و جانفشانی‌ها، مولودی به نام جمهوری اسلامی بود که برپایه دو اصل جمهوریت و اسلامیت شکل گرفت، نظامی که رأی مردم در آن تاثیرگذار و محتوای اسلامی نیز دارد.
خادمی جمهوری اسلامی را مولودی بزرگ و مهمی در قرن معاصر دانست و گفت: امروز باید تحلیل و بررسی کنیم، چقدر آن چیزی که از نظام اسلامی خواستیم، محقق شده و چقدر با آرمان‌های انقلاب اسلامی فاصله داریم، شناخت و تحلیل ناکامی‌ها، ضعف‌ها، کمبودها و پیشرفت‌ها در مسیر انقلاب اسلامی بر عهده دانشگاه است.
وی در ادامه با بیان اینکه استقلال سیاسی ارمغان انقلاب اسلامی است، یادآور شد: باید به دنبال آرمان‌های انقلاب بدویم و همواره احساس کنیم تا با آنچه نظام اسلامی از ما می‌خواهد، فاصله داریم و اگر این مسافت‌ها زیاد شود، توقف و رکود ایجاد می‌شود به منزله این است که همچنان بخشی از آرمان‌های انقلاب اجرا نشده و باید به سمت آن حرکت کنیم و از صفات جمهوری اسلامی ایران آرمان‌های اینچنینی است که هر چقدر به آنها نزدیک شویم باز باید به سمت این آرمان‌ها برویم و دین اسلام هم اینگونه است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بحث کارآمدی نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران در تمام حوزه‌ها یک نظام کارآمد است، در بحث اقتصادی علی‌رغم که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد با رکودهای از جمله تورم و عدم تولید مواجه است و  مقام معظم رهبری این بعد کارآمدی نظام را با نامگذاری‌های سال‌های اخیر مورد هدف قرار داده است.
دولت تدبیر و امید با این امیده آمده که کارآمدی نظام جمهوری اسلامی را ارتقاء بدهد
موسی خادمی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید با این امیده آمده که کارآمدی نظام جمهوری اسلامی را ارتقاء بدهد.
خادمی به ویژگی برجسته دولت تدبیر و امید اشاره و وجه برجسته دولت تدبیر و امید را نزدیکی این دولت به آرمان‌های انقلاب دانست و افزود: این دولت عقلانیت را به جای تصمیم‌های احساسی حاکم کرد.
وی ادامه داد: خردجمعی و عقلانیت، تصمیم‌های احساسی را کنار گذاشت، اعتدال به عنوان تنظیم کننده افراط و تفریط نیز مطرح شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: مسئولان ارشد این دولت به دنبال فتح قله‌ها هستند نه به دنبال ایجاد دره و سقوط ملت خود است و بر اشتراکات تاکید دارد نه بر شکاف‌ها.
دولت یازدهم روش و هدف را با هم مهم می داند
خادمی برخی تندروی های سیاسی و رفتارهای افراطی عده ای محدود  اشاره و تصریح کرد: اکنون تقویت جایگاه جمهوری اسلامی ایران بدون وارد شدن کوچکترین خدشه ای به ارزشها و منافع ملت مهمترین دستاورد سیاست خارجی و تیم مذاکره کننده هسته ای است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر مخالفت دولت یازدهم بر ایجاد تفرقه و دو دستگی و نگاه های صرف افراط و تفریط گرایانه، افزود: کسانی که به دنبال این هدف باشند در زمره دولت اعتدال جایگاهی ندارند.
وی ابراز داشت: تاکید این دولت همواره بر برجسته سازی اشتراک های نظام ، انقلاب و مردم بوده و هرگز به دنبال ایجاد رخنه، تخریب و اتهام نبوده است.
استاندارکهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد: دولت یازدهم روش و هدف را با هم مهم می داند و برای رسیدن به اهداف و آرمان های مورد نظرش دست به هر اقدامی نمی زند.
وی دانشگاه را مامن و محل تولید علم، توسعه و پیشرفت کشور و دانشجو را مظهر تولید اندیشه های صحیح برای رسیدن به اهداف و آرمان های بلند دانست.
خادمی به رأی اعتماد مردم به دولت در خرداد سال ۹۲ اشاره کرد و از جوانان خواست همچنان به حمایت‌شان از دولت ادامه بدهند.
اجرای برنامه‌های شاد به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی
به گزارش کبنانیوز، در این همایش برنامه‌های متنوع و شادی از جمله اجرای موسیقی‌های محلی، شعرخوانی و همخوانی سرود به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.
 


کد مطلب: 89084

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/89084/خادمی-دولت-یازدهم-نزدیکترین-آرمان-های-انقلاب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1