تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۴
کد مطلب : ۸۷۴۴۹

جشن «فجر ماندگار» در باشت + تصاویر

۰
کبنا ؛


جشن بزرگ «فجر ماندگار» در باشت و با حضور پرشور مردم انقلابی این شهرستان برگزار شد.


شامگاه سه‌شنبه جشن بزرگ انقلاب «فجر ماندگار» به همت صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد و با حضور پرشور مردم و مسئولان انقلابی شهرستان باشت در سالن تختی این شهرستان برگزار شد.



پس از تدارک مراسم شادی و شور جوانان انقلابی که با تلاش‌های شهردار و پرسنل شهرداری باشت به‌خوبی انجام گرفته بود جشن در ساعت ۹ شب برگزار و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و پخش آهنگ‌های انقلابی و محلی همراه شد تا فضایی سراسر شور و شوق ایجاد شود.





در این آئین از مجریان، هنرمندان و خوانندگان موسیقی محلی استان دعوت شده بود.





حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرحیم عبودی امام جمعه باشت در این مراسم با اشاره به اهداف انقلاب و لزوم تبیین آن برای نسل‌های جدید اظهار کرد: انقلاب اسلامی ملت ایران در تاریخ و تمام دنیا بی‌نظیر بود.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب ما دارای ویژگی‌های بارزی است، افزود: رهبر انقلاب یک مرجع شجاع، بصیر و آگاه به زمان و ظلم‌ستیز بود.

حجت‌الاسلام عبودی دیگر ویژگی بارز انقلاب را اعتقاد مردم به اسلام ناب دانست و گفت: ملت مسلمان ایران با باوری که به اسلام داشتند همه هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای دستیابی به حکومتی اسلامی از همه چیز خود گذشتند.

این استاد حوزه با تأکید بر لزوم گرامیداشت ایام‌الله فجر بیان کرد: انتقال اهداف و دستاوردهای انقلاب به نسل جوان یکی از نکات بسیار مهم بوده که به‌عنوان یک وظیفه بر عهده همه ما است.

وی با بیان اینکه عزت و اقتدار امروز ایران به واسطه برکت امام، خون شهدا و رهبری‌های مقام معظم رهبری است، در توصیه‌هایی به مردم و مسئولان خاطرنشان کرد: انقلاب متعلق به ملت و مردم ما است بنابراین مردم خود باید از آن نگهداری کنند و مسئولان نیز همواره راه خدمت به مردم را در پیش بگیرند چراکه آن‌ها شایسته‌اند.

نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1