کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جشن «فجر ماندگار» در باشت + تصاویر

15 بهمن 1393 ساعت 19:44





جشن بزرگ «فجر ماندگار» در باشت و با حضور پرشور مردم انقلابی این شهرستان برگزار شد.


شامگاه سه‌شنبه جشن بزرگ انقلاب «فجر ماندگار» به همت صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد و با حضور پرشور مردم و مسئولان انقلابی شهرستان باشت در سالن تختی این شهرستان برگزار شد.



پس از تدارک مراسم شادی و شور جوانان انقلابی که با تلاش‌های شهردار و پرسنل شهرداری باشت به‌خوبی انجام گرفته بود جشن در ساعت ۹ شب برگزار و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و پخش آهنگ‌های انقلابی و محلی همراه شد تا فضایی سراسر شور و شوق ایجاد شود.





در این آئین از مجریان، هنرمندان و خوانندگان موسیقی محلی استان دعوت شده بود.





حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرحیم عبودی امام جمعه باشت در این مراسم با اشاره به اهداف انقلاب و لزوم تبیین آن برای نسل‌های جدید اظهار کرد: انقلاب اسلامی ملت ایران در تاریخ و تمام دنیا بی‌نظیر بود.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب ما دارای ویژگی‌های بارزی است، افزود: رهبر انقلاب یک مرجع شجاع، بصیر و آگاه به زمان و ظلم‌ستیز بود.

حجت‌الاسلام عبودی دیگر ویژگی بارز انقلاب را اعتقاد مردم به اسلام ناب دانست و گفت: ملت مسلمان ایران با باوری که به اسلام داشتند همه هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای دستیابی به حکومتی اسلامی از همه چیز خود گذشتند.

این استاد حوزه با تأکید بر لزوم گرامیداشت ایام‌الله فجر بیان کرد: انتقال اهداف و دستاوردهای انقلاب به نسل جوان یکی از نکات بسیار مهم بوده که به‌عنوان یک وظیفه بر عهده همه ما است.

وی با بیان اینکه عزت و اقتدار امروز ایران به واسطه برکت امام، خون شهدا و رهبری‌های مقام معظم رهبری است، در توصیه‌هایی به مردم و مسئولان خاطرنشان کرد: انقلاب متعلق به ملت و مردم ما است بنابراین مردم خود باید از آن نگهداری کنند و مسئولان نیز همواره راه خدمت به مردم را در پیش بگیرند چراکه آن‌ها شایسته‌اند.


کد مطلب: 87449

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/87449/جشن-فجر-ماندگار-باشت-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1