تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب : ۸۷۴۳۰

برنامه‌ریزی اصولی چاره مشکلات گچساران است

۱۱
۰
کبنا ؛۱۳۹۳۱۱۱۵۰۰۰۴۲۳_PhotoL
مدیرعامل شرکت بهره‎برداری نفت و گاز گچساران در دیدار با امام جمعه شهرستان گفت: رفع مشکل اشتغال جوانان می‌تواند گره بسیاری از مشکلات شهرستان را باز کند.
رفع مشکل اشتغال جوانان گچسارانی گره‌گشای بسیاری از مشکلات شهرستان است
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، امین محمدی مدیرعامل جدید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران پیش از ظهر امروز به همراه تعدادی از مدیران این شرکت با امام جمعه گچساران دیدار کرد.
حجت‌الاسلام سیدامین‌الله حجازی در این دیدار ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر، با بیان اینکه هدف امام راحل (ره) از شکل‌گیری انقلاب اسلامی نجات مردم بود، اظهار کرد: حضرت امام (ره) انقلابی را پایه‌گذاری کرد که در خدمت مردم باشد و امروز مسئولان و مردم باید در راستای تحقق این اهداف گام بردارند.
حجازی با تاکید بر توسل به اهل بیت (ع) در همه مراحل زندگی، خاطرنشان کرد: با تمسک و توسل به ائمه اطهار است که می‌توان موفقیت را تجربه و کشور را به توسعه رساند.
وی به مشکلات شهرستان اشاره کرد و افزود: مشکل عمده امروز این شهرستان بحث فقر و بیکاری جوانان است که باید هرچه سریع‌تر در راستای رفع این مشکلات چاره‌اندیشی کرد و از آسیب‌های اجتماعی ناشی از به انحراف کشیده شدن جوانان جلوگیری کرد.
خطیب جمعه گچساران ادامه داد: در صورت رفع مشکلات اشتغال جوانان این شهرستان، به‌طور قطع بسیاری از معضلات اجتماعی این شهرستان کاهش می‌یابد.
حجازی در ادامه سخنان خود ضمن ارائه پیشنهاداتی در راستای رفع مشکلات شهرستان بر لزوم تشکیل هیئتی متشکل از برخی روسای ادارات گچساران جهت حل مشکلات حاد و اضطراری مردم این شهرستان تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت بهره‎برداری نفت و گاز گچساران در ادامه سخنان امام جمعه این شهرستان با بیان اینکه کار برای خشنودی خداوند خستگی ندارد، اظهار کرد: برطرف کردن مشکلات گچساران نیازمند یک برنامه‌ریزی صحیح و اصولی است.
محمدی با اشاره به قشر پایین جامعه، با بیان اینکه اقشار پایین جامعه همیشه یار و همراه حضرت امام راحل(ره) بودند، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون کارهای بسیاری برای اقشار ضعیف جامعه انجام گرفته، اما این کارها با توجه به موضوع اقتصاد جامعه و پیشرفت جوامع و زندگی امروز کم بوده و باید همه مسئولان در جهت تقویت این قشر جامعه گام‌های عظیمی بردارند.
این مسئول بر ضرورت رفع مشکلات شهرستان با ارائه راهکارهای مناسب و به صورت ریشه‌ای تاکید کرد و با اشاره به بیکاری جوانان، عنوان کرد: برطرف کردن مشکل اشتغال جوانان شهرستان می‌تواند گره بسیاری از مشکلات را در این شهر باز کند که در این راستا ما مسئولان باید به اشتغال جوانان توجه بسیار جدی داشته باشیم.
وی اذعان کرد: امید است که همه مسئولان شهرستان، افکار و تدابیر خود را در یک راستا قرار دهند تا برنامه‎ریزی صحیح و اصولی در جهت برطرف کردن مشکلات شهرستان حرکت کنند.
مدیرعامل شرکت بهره‎برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه اگر کار برای کسب رضای خداوند بزرگ و سبحان باشد، خستگی‌ناپذیر است، تصریح کرد: مجموعه نفت گچساران با تلاش فراوان از هیچ‌گونه همکاری و تلاشی در جهت حل مشکلات شهرستان دریغ نخواهد کرد و هر کاری که از دستش برآید انجام می‌دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما

نفتی
Iran, Islamic Republic of
تشکر و سپاس فراوان آفرین بر این مدیر ارزشی
از باشت
Iran, Islamic Republic of
فقط نیروی غیر بومی نگیرید
کارکنان ترابری نفت
Iran, Islamic Republic of
پیروز و پایدار باد مهندس یوسف باقری مدیر نمونه خدمات
محمدی
Iran, Islamic Republic of
جناب محمدی مدیر عاملی جنابعالی را صمیمانه تبریک عرض مینماییم .. لایقترین مدیر در حراست شرکت نفت دکتر فاطمی در کنار شماست . انشاا.. با کمک دکتر تاجگردون مشکل تمام جوانهای بیکار گچساران را حل کنید تا در اینده نام نیکتان بیادگار در دل همه خانواده ها ثبت بشه .. خداوند نگهدار همه مدیران زحمتکش .. محمدی تاجگردون فاطمی سه مدیر الهی ......
کارمند
Iran, Islamic Republic of
یوسف باقری کی مدیر نمونه شد که ما تو نفت خبردار نشدیم.شاید از لحاظ . نمونه باشه...
امور اداری
Iran, Islamic Republic of
مدیر عامل جان لطفا مدیر م.. و رییس ت... رو برکنار کن تا شرکت نفت گچساران روی خوشی و شادابی رو ببینه ، دیگه خسته شدیم از این همه ...
اگاه
Iran, Islamic Republic of
اقای ... شماکه برابیکاری بیکاران دهدشتی هاوچرامی ها... رییس ..رادارید
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
آقای محمدی کی استخدامی میزنی؟
بهمن فرا
Iran, Islamic Republic of
سلام ودرود به مدیر عامل جدید نفت وگاز گچساران لطفا هر کاری که می خوای انجام بدی حتما با نماینده در میان بگذار بعدش هم در جریان باش که این کبنا نیوز حال خوشی نداره اگه بهش رو بدی شما میشی مثل آقای منهدس باورساد در ضمن آقای دکتر . تا توانسته مثل شیر نیرو از چرام ودهدشت آورده دستش هم درد نکنه انشاالله که در سمت جدیدش در مهندسی نفت موفق باشه
sdfsa
Iran, Islamic Republic of
من میگم پول نفت گچساران برای خودش بره نه برا یاسوج و شهر های دیگه این طوری شهر اباد میشه.........................راست میگید این نظروووووو بذارید
حسن
Iran, Islamic Republic of
سعید غلامی خیلی دوست داشت مدیر عامل بشه ، آخی گناه داشت
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1