تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۵۵
کد مطلب : ۸۷۲۹۲

امام جمعه قلعه‌رئیسی تکذیب و از تدبیر چمن تقدیر کرد

۲۸
۰
کبنا ؛chman-v-salavatiامام جمعه قلعه رئیسی در واکنش به صحبت‌های منتسب به خود در رسانه‌های محلی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: صحبت‌های منتسب به بنده در برخی از رسانه‌ها را رد می‌کنم.
به گزارش کبنا نیوز از چاروسا، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی امشب در جمع خبرنگاران چاروسا، اظهار کرد: اظهاراتی که از قول بنده در برخی از رسانه‌ها در خصوص «تزریق آمپول بیماران زن توسط پرستاران مرد» را رد می‌کنم و آن صحبت‌ها را خود مدیر آن سایت‌ محلی اضافه کرد.
امام جمعه قلعه رئیسی بیان کرد: طرح تحول نظام سلامت بهترین خدمت در حوزه بهداشت و درمان و از شایسته‌ترین خدمات دولت است و این خدمت را می‌توان از خدمات درخشان دولت یازدهم و هماهنگ با اعلام سیاست‌های بهداشت و درمان از سوی مقام معظم رهبری است.
وی جایگاه حوزه سلامت در کشور را مثبت بیان کرد و گفت: این خدمات با تدابیر بسیار خوب وزیر بهداشت در کشور و تدبیر دکتر چمن در استان در حال شکل گیری است که باید از خدمات حوزه بهداشت و درمان استان و شهرستان کهگیلویه تشکر کرد.
صلواتی در واکنش به صحبت‌های منتسب به خود در یکی از رسانه‌های محلی کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: در آن گفت‌وگو تنها انتقادی که از حوزه بهداشت داشتم انتقاد به مسئله فرهنگ عفاف و حجاب بود که اینجانب هنوز هم روی این مطلب انتقاد دارم، ولی بسیاری از مطالبی که به این خبر اضافه شده سلیقه آن خبرنگار است.
امام جمعه قلعه رئیسی در ادامه با بیان اینکه رسالت اصلی هر خبرنگار گفتن واقعیت است، اظهار داشت: خبرنگاران زبان گویای جامعه بوده و به عنوان رابطی بین مردم و مسوولان وظیفه بسیار مهم و حساس اطلاع رسانی را برعهده دارند.
وی اضافه کرد: خبرنگاران به سبب صداقت و روشنگری‌هایی که در مورد قضایا و امور دارند در بین اقشار مختلف مردم و مسئولان از جایگاه اجتماعی بسیار بالایی برخوردار هستند.
امام جمعه قلعه رئیسی خاطرنشان کرد: استقلال فکری و صداقت گفتار مهمترین ویژگی یک خبرنگار متعهد به مردم و حرفه خبرنگاری است
صلواتی یادآور شد: متاسفانه در این خبر بسیاری از صحبت‌های که منتشر شد، اینجانب این صحبت‌ها را بیان نکردم، و بسیار روشن است این مطالب بخاطر اهداف سیاسی منتشر شد.
امام جمعه قلعه رئیسی در پایان از خدمات مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه به دلیل زحمات شبانه روزی در حوزه بهداشت و درمان تشکر کردند.
انتهای پیام/آرمند
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
چه رسانه پر جراتی !که تکذیبیه روی سایت گذاشته احسنت داره
پزشک منطقه
Iran, Islamic Republic of
تشکر فراوان از آقای دکتر چمن ریس باتدبیر دانشگاه علوم پزشکی و سپاس از نظرات حاج آقا صلواتی امام جمعه قلعه ریسی.
Iran, Islamic Republic of
از اصل وتکذیبش نمیدانم چه خبراست اما معلوم اس که امام جمعه اجتماعی و فعالی است که درهمه زمینه ها بفکر مردم است واین یک ویژگی مثبت روحانیون منطقه . کلا در چاروسا خدمات بهداشتی درمانی خوبی ارائه میشود گرچه هنوز هم جابرای خدمات بهتر وجوددارد
همکار قبلی
Iran, Islamic Republic of
درود بر ریاست روشنفکر و پرتلاش علوم پزشکی که سطح سوادش خیلی بالاتر از یک ریس دانشگاه معمولیست
باران1
Iran, Islamic Republic of
هر حرفی از شما بعید نیست !!!!!!!!!!!!!!
کارمند علوم پزشکی
Iran, Islamic Republic of
یعنی . جدی جدی فکر میکنی الان همه منتظر انتقاد یا تقدیر شما از فلان متخصص و مسئول هستند؟!!
کارشناس بهداشت
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج آقا صلواتی امام جمعه شجاع قلعه ریسی.
درود بر ریس روشنفکر و پرتباش علوم پزشکی استان.
درود بر بر و بچه های بهداشت و درمان منطقه.
مجید-
Iran, Islamic Republic of
این... قلعه ریسی واقعا تریبون میبینه ... می کنه و... این .. هست به این مردم شریف وولایتمدار
گچساران
Iran, Islamic Republic of
... همیشه یک ترسوی بزدل بوده و هست.
علی
Iran, Islamic Republic of
عصردنا: امام جمعه قلعه رئیسی شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت کنونی فرهنگ در بخش بهداشت این شهرستان انتقاد و تاکید کرد که در این بخش به مساله " فرهنگ عفاف و حجاب " از سوی مسوولان بویژه کادر بیمارستانی بنحو شایسته و مطلوبی توجهی نمی شود.

" حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صلواتی " در گفت و شنود اختصاصی با عصردنا گفت: شاید تنها وزارتی را که بتوان در دولت یازدهم وزارت موفق دانست وزارت بهداشت باشد زیرااین وزارت براساس فرمایشات رهبری انقلاب در حوزه های مختلف نسبت به سایر وزارتخانه ها عمل بیشتری نموده است.

وی با بیان اینکه در بخش قلعه رئیسی شهرستان کهگیلویه در حوزه بهداشت نیز تلاش های خوبی صورت گرفته است ، اظهارداشت: متاسفانه در بخش فرهنگ در این حوزه شاهد کم کاری ها و سهل انگاری های فراوانی هستیم.

امام جمعه قلعه رئیسی شهرستان کهگیلویه افزود: در بخش فرهنگ و در مساله " عفاف و حجاب " متاسفانه مسوولان بهداشت این شهرستان فعالیت های خوبی نداشته اند بگونه ای در رعایت این فرهنگ بویزه کادر پرستاران خانم ، برخی مشکلات همچنان مشاهده می شود.

صلواتی با تاکید براینکه ، فرهنگ های غلطی از سوی برخی پرستاران خانم در مساله عفاف و حجاب در حوزه بهداشت کهگیلویه برای مردم قابل مشاهده می باشد، خاطرنشان کرد: مدیریت فرهنگی در این حوزه در شهرستان ناتوان و بسیار ضعیف است.

وی گفت: در دهستان " جاورده " باوجود درخواست های مکرر و پیگیری های مستمر ، متاسفانه همچنان تزریق آمیپول بیماران زن توسط پرستاران مرد صورت می گیرد و حوزه بهداشت شهرستان نسبت به رفع این ناهنجاری تلاش مطلوبی از خود نشان نداده و نمی دهد.

امام جمعه قلعه رئیسی شهرستان کهگیلویه ، تزریق آمپول زنان بیمار توسط پرستاران مرد در دهستان جاورده این بخش را عاملی نگران کننده برای مردم این دیار برشمرد.

صلواتی از فرسوده بودن آمبولانس حمل بیماران از بخش قلعه رئیسی به شهرستان کهگیلویه هم اظهار نارضایتی کرد و بیان داشت: متاسفانه آمبولانس این بخش نیز فرسوده و در بسیاری از اوقات مشاهده شده زمانی که بیماری نیاز به اعزام داشته باشد مسوولان حوزه بهداشت از " نبود بنزین " خرابی آن " به همراهان بیمار سخن می گویند.

وی گفت: اگرچه در دولت تدبیر و امید ، تعدادی پزشک به این منطقه محروم اعزام شدند اما متاسفانه این پزشکان دوران طرح خود در بخش قلعه رئیسی را می گذرانند که این موضوع نیز مشکلات متعددی را برای مردم بدنبال داشته و دارد.

امام جمعه قلعه رئیسی شهرستان کهگیلویه از نگرانی و نارضایتی مردم این بخش از حوزه بهداشت شهرستان خبرداد و یادآورشد: اگرچه نمی خواهیم منکر تلاش ها و زحمات مسوولان استانی بویزه " دکتر چمن " ریاست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد باشیم اما نمی توان این واقعیت را نیز پنهان کرد که مردم بخش قلعه رئیسی از نبود برخی امکانات حوزه بهداشت نگران و ناراضی هستند.

صلواتی افزود: در خود شهرستان کهگیلویه نیز پزشک فوق تخصص وجود ندارد و بیماران می بایست برای مداوای خود به استان های همجوار بویزه استان فارس با مشکلات متعددی مراجعه که گاها شاهد نارضایتی های گسترده مردم بوده ایم.

وی در ادامه از رعایت نشدن " آداب اسلامی " توسط برخی از پرسنل بیمارستانی اظهار گله مندی کرد و ادامه داد: متاسفانه در حوزه حجاب واقعا شرایط نگران کننده و توجه چندانی توسط برخی از پرسنل به این موضوع نمی شود.

امام جمعه قلعه رئیسی شهرستان کهگیلویه گفت: اگر دولت می خواهد در این مساله موفق کند می بایست ابتدا از خود شروع کند و شایسته است الگوی و مقتدای خود را حضرت زینب (س) فرض کنند.

صلواتی ویژگی های مدیر موفق در حوزه های مختلف بویژه حوزه بهداشت را " تعهد " ، " خداباوری " ، " ولایتمدار " و " جهادی " برشمرد و تصریح کرد: اگر مدیری دارای این ویژگی ها باشد می تواند ضعف ها را پوشش و نقاط قوت را تقویت کند.

وی میزان موفقیت مدیران حوزه بهداشت شهرستان کهگیلویه را منوط به رضایتمندی مردم دانست و یادآورشد: در این زمینه نمی توانم بطور دقیق سخنی بگویم هرچند که تلاش های خوبی صورت گرفته اما نارضایتی ها و نگرانی های فراوانی نیز در این زمینه همچنان وجود دارد.

امام جمعه قلعه رئیسی کهگیلویه افزود: مدیران می بایست برای رضایتمندی مردم تمامی تلاش خود را بکار ببندند و شایسته نیست عملکرد مدیران بگونه ای باشد که نارضایتی مردم را بدنبال داشته باشد.
شاهد آن رسانه
Iran, Islamic Republic of
سلام--- خدا را گواه می گیرم تمامی مطالب توسط امام جمعه محترم به آن رسانه گفته شد و خودم پیش آن خبرنگار بودم چون صدای ایشان از طریق بلندگو پخش می شد ..

شواهد آن را می گویم که دوستدارم حاج آقا خود پاسخ دهد این شواهد نادرست است یا درست .. البته قبلش بگوبد بینی و بین الله یعنی قسم یاد کند..

۱- یکبار تلفن قطع که خود آقای صلواتی دوباره تماس گرفت

۲- آقای صلواتی از نبود بنزین آمبولانس و آمپول زدن زنان توسط مردان بسیار گله مند بود و می گفت دهستان جاورده اینطور است

۳- خبرنگار از نحوه مدیریت آقای موسویان مدیر مرکز بهداشت کهگیلویه سوال کرد که حاج آقا فرمود ان شالله همین امروز یا نهایت فردا از مسوولیت بردارنش..

۴- حاج آقا گفت مدتی است در فضای مجازی مصاحبه نداده ام و بعد شروع به انتقاد از بی حجابی های پرستاران زن در مراکز بهداشتی بشدت انتقاد کرد.

۵- حاج آقا فرمود فلانی تا دو یا سه هفته دیگه از حوزه بهداشت و مسائل فرهنگی ان در زمینه عفاف و حجاب در خطبه ها خواهم گفت..

حاج آقا صلواتی ترابخدا در روز روشن وقتی مصاحبه ای را می دهید بگوئید داده ام و انتظار از شما بعنوان یک برادر دینی چیز دیگری است و واقعا من بعنوان شاهد آن رسانه انتظار دیگری از شما داشتم..

جهت استحضار خوانندگان ، خدای واحد را گواه می گیرم که آن خبرنگار در زمان مصاحبه بخاطر اینکه آنها را شفاف بنویسید صدای حاج آقا را از طریق بلندگو پخش و من نیز شنیدم..

بهرحال حاج آقای عزیز ، ما از منابر خود شماها یادگرفتیم " یوم القیامه " روز سختی است و یقین دارم در آن روز از شما ، آن رسانه و من هم می پرسند..

پیشنهاد می دهم که حاج آقا برای بخشش و عفو این خطا نزد پرودگار متعال از ان رسانه محترم پوزش بطلبد تا در آن دنیا بدهکار براداران عزیزم در آن رسانه نشود ان شالله..
چپــــــگرا
Iran, Islamic Republic of
خب اگه حق با شماست چرا از اون خبرنگار و رسانه شکایت نمیکنی؟!
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر قدر شناسی مردم قلعه رییسی ، برو بچ بهداشت و درمان نه خسه
از مردم منطقه
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا انسان منصفی هست چون هم ایرادات را گفته و هم از عملکرد مدیریت علوم پزشکی و بهداشت و درمان تجلیل کرده. چرا خبرنگارا گاهی دنبال ایجاد جو تنش میگردن و دو به هم زنی می کنند که ایشون مجبور بشه تکذیبیه بده.
اهل رسانه
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا درست گفته مطالب فرعی و جزیی صحبت های ایشونو تیتر کردن . اینقدر بی انصافی در حق این امام جمعه محترم نکنید.
Iran, Islamic Republic of
امام جمعه صلواتی معلوم است که بفکر مردم محروم و‌مشکلاتشان است ، نقدکردن خدمات ارگانهااشکالی ندارد ایشان گفته دروغ نباید بنویسند درست هم میگویند چون اگرنقدها حقیقی نباشد کارمندان که از اقشا. محروم هستند زحماتشان نادیده گرفته میشود
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
انصافا باید قدردان خدمات صادقانه و شجاعانه ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان باشیم.زیر میزیها کاملا حذف شده پرداخت از حیب مردم کم شده کلینینکهای تخصصی در شهرستانها راه انذازی شده ومطالبات پرسنل به روز شده . تازه استانهای همجوار ما نتوانستند این طرح را اجرایی کنند. اجرکم عندالله.
Iran, Islamic Republic of
این روحانی معزز کاملا بحق و انصاف میگوید
کرامت ت
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی این جناب امام جمعه خودش میدونه داره چکارمیکنه یک روز انتقاد میکنه یک روز تکذیب میکنه برادر درحوزه ای که تخصص نداری اظهارنظرنکن
قلعه رئیسی
Iran, Islamic Republic of
باسلام بنده هم در جریان صحبتهای حاج آقا هستم نگفت تکذیبیه بزنید فقط گفت اصلاحیه بزنید که ازدکتر چمن و مهندس طاعتی تشکر بشه چون هم پاسخگو هستند هم تلاش میکنند مشکلات مردم حل بشه.
همچنین گفته موفقیت های دولت در حوزه بهداشت مدیون ابلاغ سیاستهای بهداشت و درمان توسط مقام معظم رهبری هست
علت ناراحتی حاج آقا از عصر دنا این بود که فقط .. هست
این همه صحبت کرد اومد گیر داد به همون یک جمله.
جمعی از کارکنان مرکز بهداشت دهدشت
Iran, Islamic Republic of
سلام کبنانیوز درمرکز بهداشت .. قرص .. خرید فروش می شود تورابه خدا قسمت میدم یه تحقیقاتی انجام بده اگه من راست گفتم بعد کامنتم رابزن بعد به اطلاع مسولین برسون توسط کارکنان وغیره
Iran, Islamic Republic of
الحق کبنا مرد پیشتاز رسانه است، همیشه حق را هرچه هست میگوید. کبنا بدان بردن نان حلال برسرسفره هزاران بار بیشتر باعث پیشرفتت میشود تا تیترهای آبکی و دروغین،همان بهتر که مثل بقیه هوچی گری نمیکنی و این باعث افزایش اعتماد مردم هم میشود. حاج آقاصلواتی هم روحانی بزرگواری است سخنانش رانبید تحریف میکردند، خوب شدکبناحقایق رانوشت
زنده باد عصردنا ..
Iran, Islamic Republic of
زنده باد عصردنا.. بخدا اگه عصردنا نباشه آزادی رسانه ها در کهگیلویه و بویراحمد ول میشه..
Iran, Islamic Republic of
با سلام
موضوع رسانه ای کردن تزریق امپول را توسط پرستار خانم را .............. بخاطر اختلاف سلیقه با یکی از کارکنان ان مرکز داشته و بدلیل اختلاف منطقه ای و به چالش کشیدن خدمات دولت تدبیر و امید بالاخص مخدوش کردن چهره قابل قبول دکتر چمن بوده که تعصب مغرضانه این شخص به دولت تدبیر و امید بوده و واقعا اقای ......... صلاحیت مسولیت را ندارد اقای دکتر چمن با چنین افرادی با جدیت برخورد کن
قلعه رئیسی
Iran, Islamic Republic of
رسانه ای شدن موضوع بدلیل زیر سوال بردن دولت تدبیر و امید توسط اقای .مسول .جاورده و اختلاف داشتن بدلیل . با کارکنان مرکز بوده
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا شما که شدین آقای دلواپس،اگه راست میگین به مردم بگین که موقع مراجعه به مراکز درمانی همه دکتر نشن ،به کادر درمان اعتماد داشته باشن ، همین مردم چاروسا وقلعه رییسی پرسنل درمانگاه را مجبور به اعزام غیر ضروری بیمار به دهدشت میکنن راهنمایی کنید که باعث کمبود بنزین امبولانس و خطرات احتمالی این جاده نشه.شده یبار هم از مشکلات کادر پرستاری رو منبر حرفی بزنید.از حقوق ضایع شده شون توسط دولتهای گذشته و فعلی از عدم امنیت جانی .از اون همکار طلبه تون که نگهبان بیمارستان را به خاطر جلوگیری از حمله فامیلش به خانم پرستار جلوی همه سیلی زد .از معوقاتشون .از چاقو کشی علیه پرسنل بیمارستان دهدشت.به قول حافظ:عیب می جمله چو گفتی هنرش نیز بگو.کدوم امام جمعه تو خطبه هاش یبار حرفی زده که باعث دلگرمی پرستارا بشه،ما منکر کارهای فرهنگی نیستیم موافق بد حجابی هم نیستیم ولی باید همه جانبه قضاوت کرد .مشکل عفاف سراسریه تو جامعه .روش شما مردم را اصلاح که نمیکنه هیچ .بدبین تر هم میکنه .بیشتر بی احترامیهابه کادر درمان هم از طرف کسانیه که دم ازدین و دیانت میزنن .خواهش میکنم نظر. حقیر را کاملا منعکس کنید.حاضرم با حاج اقا رودر رو صحبت کنم.
پرستاری از قشر مظلوم پرستاری
Iran, Islamic Republic of
...شما که شدین آقای دلواپس،اگه میگین به مردم بگین که موقع مراجعه به مراکز درمانی همه دکتر نشن ،به کادر درمان اعتماد داشته باشن ، همین مردم چاروسا وقلعه رییسی پرسنل درمانگاه را مجبور به اعزام غیر ضروری بیمار به دهدشت میکنن راهنمایی کنید که باعث کمبود بنزین امبولانس و خطرات احتمالی این جاده نشه.شده یبار هم از مشکلات کادر پرستاری رو منبر حرفی بزنید.از حقوق ضایع شده شون توسط دولتهای گذشته و فعلی از عدم امنیت جانی .از اون. که نگهبان بیمارستان را به خاطر جلوگیری از حمله فامیلش به خانم پرستار جلوی همه سیلی زد .از معوقاتشون .از چاقو کشی علیه پرسنل بیمارستان دهدشت.به قول حافظ:عیب می جمله چو گفتی هنرش نیز بگو.کدوم امام جمعه تو خطبه هاش یبار حرفی زده که باعث دلگرمی پرستارا بشه،ما منکر کارهای فرهنگی نیستیم موافق بد حجابی هم نیستیم ولی باید همه جانبه قضاوت کرد .مشکل عفاف سراسریه تو جامعه .روش.مردم را اصلاح که نمیکنه هیچ ... هم میکنه .بیشتر بی احترامیهابه کادر درمان هم از طرف کسانیه که دم از..میزنن .خواهش میکنم نظر. حقیر را کاملا منعکس کنید.حاضرم با حاج اقا رودر رو صحبت کنم.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
دما کاری نداریم ولی توی شهر قلعه ریسی من به چشم خودم دیدم اقای ...(نه دکتر) آمپول زن میزد واقعا ناراحت شدم
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1