کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه قلعه‌رئیسی تکذیب و از تدبیر چمن تقدیر کرد

15 بهمن 1393 ساعت 0:55


chman-v-salavatiامام جمعه قلعه رئیسی در واکنش به صحبت‌های منتسب به خود در رسانه‌های محلی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: صحبت‌های منتسب به بنده در برخی از رسانه‌ها را رد می‌کنم.
به گزارش کبنانیوز از چاروسا، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی امشب در جمع خبرنگاران چاروسا، اظهار کرد: اظهاراتی که از قول بنده در برخی از رسانه‌ها در خصوص «تزریق آمپول بیماران زن توسط پرستاران مرد» را رد می‌کنم و آن صحبت‌ها را خود مدیر آن سایت‌ محلی اضافه کرد.
امام جمعه قلعه رئیسی بیان کرد: طرح تحول نظام سلامت بهترین خدمت در حوزه بهداشت و درمان و از شایسته‌ترین خدمات دولت است و این خدمت را می‌توان از خدمات درخشان دولت یازدهم و هماهنگ با اعلام سیاست‌های بهداشت و درمان از سوی مقام معظم رهبری است.
وی جایگاه حوزه سلامت در کشور را مثبت بیان کرد و گفت: این خدمات با تدابیر بسیار خوب وزیر بهداشت در کشور و تدبیر دکتر چمن در استان در حال شکل گیری است که باید از خدمات حوزه بهداشت و درمان استان و شهرستان کهگیلویه تشکر کرد.
صلواتی در واکنش به صحبت‌های منتسب به خود در یکی از رسانه‌های محلی کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: در آن گفت‌وگو تنها انتقادی که از حوزه بهداشت داشتم انتقاد به مسئله فرهنگ عفاف و حجاب بود که اینجانب هنوز هم روی این مطلب انتقاد دارم، ولی بسیاری از مطالبی که به این خبر اضافه شده سلیقه آن خبرنگار است.
امام جمعه قلعه رئیسی در ادامه با بیان اینکه رسالت اصلی هر خبرنگار گفتن واقعیت است، اظهار داشت: خبرنگاران زبان گویای جامعه بوده و به عنوان رابطی بین مردم و مسوولان وظیفه بسیار مهم و حساس اطلاع رسانی را برعهده دارند.
وی اضافه کرد: خبرنگاران به سبب صداقت و روشنگری‌هایی که در مورد قضایا و امور دارند در بین اقشار مختلف مردم و مسئولان از جایگاه اجتماعی بسیار بالایی برخوردار هستند.
امام جمعه قلعه رئیسی خاطرنشان کرد: استقلال فکری و صداقت گفتار مهمترین ویژگی یک خبرنگار متعهد به مردم و حرفه خبرنگاری است
صلواتی یادآور شد: متاسفانه در این خبر بسیاری از صحبت‌های که منتشر شد، اینجانب این صحبت‌ها را بیان نکردم، و بسیار روشن است این مطالب بخاطر اهداف سیاسی منتشر شد.
امام جمعه قلعه رئیسی در پایان از خدمات مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه به دلیل زحمات شبانه روزی در حوزه بهداشت و درمان تشکر کردند.
انتهای پیام/آرمند


کد مطلب: 87292

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/87292/امام-جمعه-قلعه-رئیسی-تکذیب-تدبیر-چمن-تقدیر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1