تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۱۸
کد مطلب : ۸۵۹۳۹

فضا سازی دهه فجر باشکوه تر از گذشته خواهد بود

۰
کبنا ؛مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی شهرداری یاسوج گفت: در دهه فجر امسال برنامه ریزی مطلوبی به منظور فراهم نمودن محیط شهر یاسوج صورت گرفته و فضا سازی وتزئینات شهری در مرکز استان باشکوه تر و متفاوت تر از سالهای گذشته خواهد بود.
مسعود نیک پی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: دهه فجر یادآور حماسه های بزرگی است که آحاد ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) طی سالهای منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی آفریدند و اکنون همه ما به عنوان میراث داران این نعمت الهی وظیفه داریم تا در مسیر زنده نگه داشتن آن گام برداریم.
وی بیان کرد: مردم مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج نیز سهم به سزایی در پیروزی انقلاب و پس آن از جمله دفاع مقدس داشتند و همواره با حضور در صحنه های مختلف، دین خود را به نظام اسلامی ادا کرده اند.
نیک پی اظهار داشت: در همین راستا شهرداری یاسوج در آستانه دهه پر فروغ فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تلاش می کند تا به بهترین شکل ممکن فضای شهری مرکز استان با این مناسبت بزرگ همگونی داشته باشد.
وی عنوان کرد: البته توقع ما از مردم و اصناف مختلف شهر یاسوج این است که شهرداری را در اجرای این تزئینات، تنها نگذاشته و همکاری و مشارکت مطلوبی در این زمینه داشته باشند.
نیک پی ابراز داشت: دو هزار و ۸۰۰ متر ریسه روشنایی رنگی، ۱۰ هزار متر پرچم ریسه ای و ۲۰۰ عدد پرچم بزرگ جمهوری اسلامی تنها گوشه ای از آذین بندی شهرداری برای دهه فجر امسال خواهد بود.
وی افزود: بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال به منظور تهیه اقلام مورد نیاز فضاسازی میادین و بولوارهای مرکز استان، هزینه شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1