تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۸۲۹۶۶

تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری مراسم دهه فجر بکار گرفته می‌شود

۰
کبنا ؛شهردار یاسوج گفت: تمام ظرفیتهای لازم برای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر آماده است و به بهترین شکل ممکن به کار گرفته خواهد شد.
محمد علی جاوید چهارشنبه در نشست هم اندیشی اعضای کمیته فضاسازی و تزئینات شهری ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: همه ما به نحوی مدیون امام، رهبری، شهدا و ارزشهای انقلاب اسلامی هستیم و می بایست بنا به وسع و جایگاه خود در جهت حفظ دستاوردهای انقلاب و انتقال آن به نسلهای آینده تلاش کنیم.
وی بیان کرد: البته باید پذیرفت که ما هرچه تلاش کنیم نخواهیم توانست پاسخگوی برکاتی باشیم که به واسطه انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) نصیب ما شده است.
جاوید اظهار داشت: کمیته فضا سازی و تزئینات ستاد دهه فجر وظیفه خطیری در فراهم نمودن فضای جامعه و سطح شهر دارد تا مناطق مختلف استان به بهترین شکل به استقبال دهه فجر امسال برود.
رییس کمیته قضاسازی و تزئینات ستاد دهه فجریاسوج عنوان کرد: می بایست در راستای فعالیتها و تصمیمات اتخاذ شده در این نشست، کمیته های شهرستانی نیز تشکیل شده و به ارائه خدمت بپردازند.
جاوید با تاکید بر اینکه برگزاری هرچه باشکوهتر این ایام الله وظیفه شخص یا دستگاه اجرایی خاصی نیست، ابراز داشت: لازم است تمام مسوولان، دستگاههای اجرایی، گروهها و حتی صنوف مختلف در این زمینه مشارکت داشته و به طرح ایده های خود بپردازند.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: خوشبختانه در نظام و مملکتی به سر می بریم که نعمتهای بزرگ و باارزشی نصیب ما شده است و البته باید با پاس دانستن این موهبتها ، تلاش کنیم قدردان آنها باشیم.
حجت الاسلام سید علی فتح میر محمدی افزود: وجود مقدس پیامبر بزرگ اسلام و امام خمینی (ره) دو نعمت باارزشی هستند که نه تنها در دنیای اسلام بلکه برای تمام آزادیخواهان و حقیقت طلبان محترم و الگو هستند.
وی با اشاره به تاثیرات عمیق انقلاب بر توسعه کشوربیان کرد: متاسفانه مردم ایران در دوره سیاه طاغوت با وجود داشتن ظرفیتهای بسیار زیاد کشور از حقوق خود محروم بوده و در مقابل مردم سایر کشورها همواره مورد تحقیر قرار داشتند.
میرمحمدی اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی است تا به پاسداشت این خدمات، و برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام (ره) و شهدا قدم برداشته و دین خود را ادا کنیم.
وی با تقدیر از شهرداری یاسوج برای برگزاری این نشست هم اندیشی، عنوان کرد: خوشبختانه این دستگاه اجرایی نه تنها در بخشهای فنی، عمرانی و شهری بلکه در زمینه فرهنگ و زیرساختهای آن همواره پیشتاز است و امیدواریم این روند همچنان تداوم داشته باشد.
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج نیز در این نشست گفت: کمیته فضاسازی و تزئینات شهری ستاد دهه فجر از اهمیت غیر قابل انکاری برخوردار است ولی باید توجه داشت که به منظور کسب نتایج مطلوب تر،  بهتر است از توانمندی های ملی و بومی مناطق مختلف استفاده بهینه شود.
زهرا زمانی افزود: نباید به گونه ای عمل شود که تنها ادارات و دستگاههای دولتی در تزئین اماکن مختلف دخالت داشته باشند بلکه می بایست شرایط را به گونه ای فراهم کرد که مردم و سازمانهای مردم نهاد به طور خودجوش مشارکت کنند.
وی، استفاده از خلاقیت، نوآوری، جوانگرایی و هدفمند بودن تزئینات شهری دهه فجر را از لازمه های ایجاد شور و نشاط در جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: می بایست با بهره گرفتن از گروههای معتبر، مجرب و کاردان، طوری فضا را برای برگزاری این مراسم آماده کنیم که بازتاب فرهنگی و اجتماعی قابل قبولی در جامعه داشته باشد.
.در این نشست مدیران و نمایندگان دستگاههای اجرایی نیز به طرح نظرات و دیدگاههای خود پرداختند
نام شما

آدرس ايميل شما

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1