کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری مراسم دهه فجر بکار گرفته می‌شود

20 دی 1393 ساعت 12:21


شهردار یاسوج گفت: تمام ظرفیتهای لازم برای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر آماده است و به بهترین شکل ممکن به کار گرفته خواهد شد.
محمد علی جاوید چهارشنبه در نشست هم اندیشی اعضای کمیته فضاسازی و تزئینات شهری ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: همه ما به نحوی مدیون امام، رهبری، شهدا و ارزشهای انقلاب اسلامی هستیم و می بایست بنا به وسع و جایگاه خود در جهت حفظ دستاوردهای انقلاب و انتقال آن به نسلهای آینده تلاش کنیم.
وی بیان کرد: البته باید پذیرفت که ما هرچه تلاش کنیم نخواهیم توانست پاسخگوی برکاتی باشیم که به واسطه انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) نصیب ما شده است.
جاوید اظهار داشت: کمیته فضا سازی و تزئینات ستاد دهه فجر وظیفه خطیری در فراهم نمودن فضای جامعه و سطح شهر دارد تا مناطق مختلف استان به بهترین شکل به استقبال دهه فجر امسال برود.
رییس کمیته قضاسازی و تزئینات ستاد دهه فجریاسوج عنوان کرد: می بایست در راستای فعالیتها و تصمیمات اتخاذ شده در این نشست، کمیته های شهرستانی نیز تشکیل شده و به ارائه خدمت بپردازند.
جاوید با تاکید بر اینکه برگزاری هرچه باشکوهتر این ایام الله وظیفه شخص یا دستگاه اجرایی خاصی نیست، ابراز داشت: لازم است تمام مسوولان، دستگاههای اجرایی، گروهها و حتی صنوف مختلف در این زمینه مشارکت داشته و به طرح ایده های خود بپردازند.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: خوشبختانه در نظام و مملکتی به سر می بریم که نعمتهای بزرگ و باارزشی نصیب ما شده است و البته باید با پاس دانستن این موهبتها ، تلاش کنیم قدردان آنها باشیم.
حجت الاسلام سید علی فتح میر محمدی افزود: وجود مقدس پیامبر بزرگ اسلام و امام خمینی (ره) دو نعمت باارزشی هستند که نه تنها در دنیای اسلام بلکه برای تمام آزادیخواهان و حقیقت طلبان محترم و الگو هستند.
وی با اشاره به تاثیرات عمیق انقلاب بر توسعه کشوربیان کرد: متاسفانه مردم ایران در دوره سیاه طاغوت با وجود داشتن ظرفیتهای بسیار زیاد کشور از حقوق خود محروم بوده و در مقابل مردم سایر کشورها همواره مورد تحقیر قرار داشتند.
میرمحمدی اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی است تا به پاسداشت این خدمات، و برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام (ره) و شهدا قدم برداشته و دین خود را ادا کنیم.
وی با تقدیر از شهرداری یاسوج برای برگزاری این نشست هم اندیشی، عنوان کرد: خوشبختانه این دستگاه اجرایی نه تنها در بخشهای فنی، عمرانی و شهری بلکه در زمینه فرهنگ و زیرساختهای آن همواره پیشتاز است و امیدواریم این روند همچنان تداوم داشته باشد.
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج نیز در این نشست گفت: کمیته فضاسازی و تزئینات شهری ستاد دهه فجر از اهمیت غیر قابل انکاری برخوردار است ولی باید توجه داشت که به منظور کسب نتایج مطلوب تر،  بهتر است از توانمندی های ملی و بومی مناطق مختلف استفاده بهینه شود.
زهرا زمانی افزود: نباید به گونه ای عمل شود که تنها ادارات و دستگاههای دولتی در تزئین اماکن مختلف دخالت داشته باشند بلکه می بایست شرایط را به گونه ای فراهم کرد که مردم و سازمانهای مردم نهاد به طور خودجوش مشارکت کنند.
وی، استفاده از خلاقیت، نوآوری، جوانگرایی و هدفمند بودن تزئینات شهری دهه فجر را از لازمه های ایجاد شور و نشاط در جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: می بایست با بهره گرفتن از گروههای معتبر، مجرب و کاردان، طوری فضا را برای برگزاری این مراسم آماده کنیم که بازتاب فرهنگی و اجتماعی قابل قبولی در جامعه داشته باشد.
.در این نشست مدیران و نمایندگان دستگاههای اجرایی نیز به طرح نظرات و دیدگاههای خود پرداختند


کد مطلب: 82966

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/82966/تمام-ظرفیت-ها-برگزاری-مراسم-دهه-فجر-بکار-گرفته-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1