تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۱۵
کد مطلب : ۸۲۲۷۹

گلایه دارالقرآن کریم استان از نمایندگان

۷
۰
کبنا ؛رئیس دار القران الکریم اداره تبلیغات اسلامی در سخنانی ضمن هشدار  به عواقب خطرناک بی توجهی به  برنامه های قرآنی،خواستار همکاری رسانه ها در انعکاس خبری شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، حسین علی‌نسب با اشاره به لزوم فراهم کردن زمینه  گسترش فعالیت ها و برنامه های قرآنی  و نیاز  استان، اظهار داشت: بارها و بصورت مکرر در خصوص نیاز استان به  فعالیت های قرآنی و ضرورت مشارکت و همکاری دستگاه های فرهنگی و از همه مهم تر توجه مسئولین، صحبت شد و راهکارها و برنامه ها ارائه شد و انتظار بود با توجه به اهمیت موضوع، نگاه ویژه‌ای به این مطلب شود و رسانه نسبت به انعکاس خبری همکاری کنند که  جز در یکی دو مورد اقدامی نشد.
مسئول دارالقرآن تصریح کرد: با توجه به فرامین مقام معظم رهبری و نامگذاری شعار سال شایسته بود مسئولین استانی نسبت به بستر سازی و تامین اعتبارات فرهنگی خصوصاً قرآنی اقدامات موثرتری انجام دهند که متاسفانه تاکنون خبری از وعده ها و اعتبارات مخصوص قرآنی نشد.
علی نسب در ادامه از عدم حمایت نمایندگان مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی نسبت به فعالیتهای قرانی نیز اظهار گلایه کرد و گفت: با وجود اینکه بارها به صورت حضوری و غیر حضوری و از طرق مختلف مطالبی در خصوص کم رنگ شدن فعالیتهای قرآنی در سطح استان عنوان شد اما تاکنون هیچ حمایت مطلوبی انجام نگرفت.
مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: استان و نمایندگان ما از ظرفیت خوبی در کمیسون برنامه و بودجه و فراکسیون قرآن و عترت برخوردار هستند و می طلبد همکاری بیشتری صورت گیرد.
وی در ادامه افزود: به هیچ بهانه و توجیهی نمی شود اعتبار برنامه های قرآنی را کاهش داد، چرا که  شیرازه نظام  بر پایه فرهنگ دینی و قرآنی استوار است و مسلماً هر گونه بی توجهی و کم توجهی نسبت به مسائل قرآنی، به تضعیف نظام منجر خواهد شد و  خسارات جبران ناپذیری به دنبال خواهد  داشت  لذا  مسئولین باید نسبت به تقویت بنیه فرهنگی و  قرآنی اهتمام نمایند و از همه امکانات در راستای تقویت  و گسترش  فرهنگ قرآنی استفاده کنند.
علی نسب با تصریح بر فراوانی استعدادها و ظرفیت های قرآنی در  استان  بر طراحی و برنامه ریزی جامع تاکید کرد و گفت: دارالقران الکریم در طول سال در این خصوص طرح ها و برنامه های متنوع و متعددی در دست اجرا دارد و هرگونه کاهش  اعتبار ،منجر به تعطیلی این برنامه ها خواهد شد.
انتهای پیام/
نام شما

آدرس ايميل شما

اهورا
Iran, Islamic Republic of
باید با اخلاص به قران کریم عمل کرد با پول و اعتبار نمی شود فرهنگ قرانی را گسترش داد الان همه گوشی های جدید روشون تفسیر قران نصب است،
برادر تازه نماینده گچساران خودش داره با پول خودش دارالقران می سازه
صرفا جهت اطلاع
قراني
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم کم کم هر موضوعی تو استان پیش بیاد باید از نمایندگان گله کرد. تبلیغات اسلامی وظیفه اش را خوب انجام نمیدهد فرار به جلو میکند. چند روز پیش مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گفت اینترنت نره تو روستا چون اگر بره اخوند نمیتونه بره داخل روستا. اقایان نمیتوانند کار خودشان را انجام بدهند تقصیر را گردن اینترنت میاندازمد. اینجا هم اینه
حیدر
Iran, Islamic Republic of
صحبتهای جناب آقای علی نسب کاملا درست است موسسه جامعه القران یاسوج ۷ سال در دست ساخت میباشد نه مسولین جهت ساخت کمک میکنند ونه خیری در استان پیدا میشود در صورتیکه این موسسه بزرگترین وفعالترین موسسه قرآنی استان میباشد ودر کشور هم جزءموسسه های برتر کشور میباشد در شهر یاسوج ۸شعبه دارد که همگی در ساختمانهای اجاره ای فعالیت میکنند.
دکتر
Iran, Islamic Republic of
واقعاً برای نمایندگان جای بسی تاسف است که چرا در خصوص برنامه های قرآنی هیچ قدمی برنمی دارند . جناب زارع شما در فراکسیون قرآن و عترت مجلس هستید . چرا ؟ ...
نماینده محترم مردم شریف گچساران شما که رئیس کمیسیون برنامه و بودجه هستید چرا ؟ ....
تاسف تاسف تاسف
دیارم
Iran, Islamic Republic of
هرکسی نمیتونه کارشوپیش ببردازنماینده گان گلایه میکند
Iran, Islamic Republic of
این مطلب چه ربطی به عکس تاجگردون داره؟
آقای علی نسب را همه که میشناسن نیروی کیه و دردش چیه!!!!
لاله
Iran, Islamic Republic of
مرسی خوب بود
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1