کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گلایه دارالقرآن کریم استان از نمایندگان

16 دی 1393 ساعت 0:15


رئیس دار القران الکریم اداره تبلیغات اسلامی در سخنانی ضمن هشدار  به عواقب خطرناک بی توجهی به  برنامه های قرآنی،خواستار همکاری رسانه ها در انعکاس خبری شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، حسین علی‌نسب با اشاره به لزوم فراهم کردن زمینه  گسترش فعالیت ها و برنامه های قرآنی  و نیاز  استان، اظهار داشت: بارها و بصورت مکرر در خصوص نیاز استان به  فعالیت های قرآنی و ضرورت مشارکت و همکاری دستگاه های فرهنگی و از همه مهم تر توجه مسئولین، صحبت شد و راهکارها و برنامه ها ارائه شد و انتظار بود با توجه به اهمیت موضوع، نگاه ویژه‌ای به این مطلب شود و رسانه نسبت به انعکاس خبری همکاری کنند که  جز در یکی دو مورد اقدامی نشد.
مسئول دارالقرآن تصریح کرد: با توجه به فرامین مقام معظم رهبری و نامگذاری شعار سال شایسته بود مسئولین استانی نسبت به بستر سازی و تامین اعتبارات فرهنگی خصوصاً قرآنی اقدامات موثرتری انجام دهند که متاسفانه تاکنون خبری از وعده ها و اعتبارات مخصوص قرآنی نشد.
علی نسب در ادامه از عدم حمایت نمایندگان مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی نسبت به فعالیتهای قرانی نیز اظهار گلایه کرد و گفت: با وجود اینکه بارها به صورت حضوری و غیر حضوری و از طرق مختلف مطالبی در خصوص کم رنگ شدن فعالیتهای قرآنی در سطح استان عنوان شد اما تاکنون هیچ حمایت مطلوبی انجام نگرفت.
مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: استان و نمایندگان ما از ظرفیت خوبی در کمیسون برنامه و بودجه و فراکسیون قرآن و عترت برخوردار هستند و می طلبد همکاری بیشتری صورت گیرد.
وی در ادامه افزود: به هیچ بهانه و توجیهی نمی شود اعتبار برنامه های قرآنی را کاهش داد، چرا که  شیرازه نظام  بر پایه فرهنگ دینی و قرآنی استوار است و مسلماً هر گونه بی توجهی و کم توجهی نسبت به مسائل قرآنی، به تضعیف نظام منجر خواهد شد و  خسارات جبران ناپذیری به دنبال خواهد  داشت  لذا  مسئولین باید نسبت به تقویت بنیه فرهنگی و  قرآنی اهتمام نمایند و از همه امکانات در راستای تقویت  و گسترش  فرهنگ قرآنی استفاده کنند.
علی نسب با تصریح بر فراوانی استعدادها و ظرفیت های قرآنی در  استان  بر طراحی و برنامه ریزی جامع تاکید کرد و گفت: دارالقران الکریم در طول سال در این خصوص طرح ها و برنامه های متنوع و متعددی در دست اجرا دارد و هرگونه کاهش  اعتبار ،منجر به تعطیلی این برنامه ها خواهد شد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 82279

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/82279/گلایه-دارالقرآن-کریم-استان-نمایندگان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1