تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۸۲۱۸۴

رئیس شورای اسلامی شهر دهدشت سلب عضویت شد

۲۷
۰
کبنا ؛مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: رئیس شورای اسلامی شهر دهدشت از نظر شورای حل اختلاف استان کهگیلویه و ویراحمد سلب عضویت شده است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، ظهر امروز عبدالکریم عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگاران از سلب عضویت حمید رضا داورپناه رئیس شورای اسلامی شهر دهدشت در شورای هیئت حل اختلاف استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار کرد: بنابر قانون تا رسیدن حکمی نهایی که توسط شورای هیئت حل اختلاف کشور صادر خواهد شد وی می‌توان به عنوان عضو شورای اسلامی شهر دهدشت در جلسات حضور داشته باشد.
عزیزی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: آقای داورپناه از نظر شورای هیئت حل اختلاف استان سلب عضویت شده ولی نامبرده از زمان ابلاغ به وی تا ۲۰ روز فرصت اعتراض به رأی صادره را در هیئت حل اختلاف مرکزی شوراهای اسلامی دارد.
وی بیان کرد: در صورتی که هیئت حل اختلاف کشور این موضوع را تأئید بکند، وی دیگر به عنوان عضو شورای اسلامی شهر دهدشت محسوب نمی‌شود.
به گزارش کبنا، در پی گزارشاتی مبنی بر انتقال سکونت یکی از اعضای شورای اسلامی شهر دهدشت به یاسوج شورای هیئت حل اختلاف استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه اخیر خود بر اساس قانون و آئین‌نامه انتخابات و وظایف شوراهای اسلامی حمیدرضا داورپناه را از عضویت در شورای شهر دهدشت سلب کرد.
انتهای پیام/پ
نام شما

آدرس ايميل شما

دوست
Iran, Islamic Republic of
ای چه خوبت و وابی
ملا
Iran, Islamic Republic of
بار کج به منزل نمیرسه
Iran, Islamic Republic of
بیش از چهار ساله که محل سکونتش را تغییر داده

بنابراین اصلا حق شرکت در انتخابات را نداشته

کسی که قراراست کاندید شورای یک شهر شود باید حداقل شش ماه قبل از انتخابات ساکن آن شهر باشد که ...اصلا چنین شرایطی رو نداشت
تلاش
Iran, Islamic Republic of
بای بای
بای بای باند حاج اقا موحد
...و .
.تازه ...رو .کرده بود
75787
Iran, Islamic Republic of
سلب عضویت یعنی چی؟
راست سنتی
Iran, Islamic Republic of
موحد درستش میکنه
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
مبارک است
فاطمی
Iran, Islamic Republic of
سلب عضویت ...شادی وشعف ...بزرگواری ودریک اتحاد باچپ های تندرو مبارک باد وباعث خوشحالی مردم دهدشت است که چپ یااصلاح طلبان دست به دامن بزرگواری ...شدند تا باانتقام ازسناتور موحد زهر چشم بگیرند که لیدرهای یکی پس ازدیگری قلع وقم خواهند شد تا پس ازردصلاحیت منطقیان ولاهوتی به تاریخ پیوسته ..وارد مجلس بشه اما این رابداند که دکتر حقوق دان مژدهی قهرمان وارد مجلس خواهد شد
فارغ التحصیل از لار
Iran, Islamic Republic of
شورای امسال نابغه و مخترع داره حلش میکنه

ایشون شش سال پیش از دهدشت رفته و خونش یاسوجه دقیقا ,,.,درست گفته بود
نخبه از دانشگاه ازاد یاسوج
Iran, Islamic Republic of
هر چه .ده بسش بی
جمالی
Iran, Islamic Republic of
آقای ..غیره خوت تعریف خوت بیی :) خجالت بکش با این کامنت هات ، برای دستیابی به اهدافت بی جهت به کسی تهمت نزن ، دست آدم کم سوادی مثل تو خیلی وقت برا مردم رو شده .
دانشجوی حجت خواه
Iran, Islamic Republic of
امید وارم که در صورتی که ایشون رو سلب عضویت کردن حداقل یکی به خوبی ایشون بیاد جایگزین بشه ... بعضی از اعضای کنونی شورا واقعا ..، من دانشجوی آقای حجت خواه هستم هر وقت ایشون رو میبینم دلم برای خودم میسوزه که چنین آدمی عضو شورای شهر هست ، به چندتا از رفقای خودم پیشنهاد داده شد که در صورت جمع آوری رای برای حجت خواه بهشون نمره داده بشه ، کاش میشد حجت خواه بی سواد رو سلب عضویت بکنن . بچه ها تو دانشگاه بهش میگن احمدی نژاد دوم .
کهزادی
United States
بله آقای حجت خواه بار کج به منزل نمیرسه ، درسته ، شما به اهدافتون نمیرسید ، ای گرگ در لباس میش .
علیپور
Iran, Islamic Republic of
همه این کامنت ها نوشته یک نفر هستش ، جناب حجت خواه و دوستانش بدانند که با این جو سازی های رسانه ای به جایی نمی رسند ، ادب مرد به ز دولت اوست آقای حجت خواه ، این کامنت هایی که نوشتی واقعا خجالت آوره ، انگار بچه کودکستانی اونارو نوشته ، بی خود نیست که بهت میگن کم سواد .
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱٫إقای .اصالتش ..که دست به دامن کسی بشه+سلب شدنها همیشه نتیجه صعف نبودن. ۲ مجلس باید جای آدمهای شجاع و پاک باشه. بزرگواری هم شجاعه هم پاک اما هیچگاه حرف نمایندگان کهکیلویه مثل اصفهان و جاهای دیگه خریدار نداشته و نخواهد داشت. چون نه خاستگاه محکم سیاسی داشتن و نه علمی.اما آقای تاجگردون داشتن و دارند.از حوزه ،،ط.،، هیچوقت کسی به مجلس نخواهد رفت.دست پیش گرفتی که از پس ن
مدافع مردم
Iran, Islamic Republic of
ککا وحیدش وکوچنه که هی هردقه ایگه که ریس کانون وکیلل په اولشکرش وجهنمن که ایقه مخالفلش ازمن شورا ودرش کردنه هلا منتظر استانداره که دایی جرمن کرته توهلا امیت تی خادمیه کرو این اقا ازبزرگواری چماق ودست ومنطقیان وککای خوت من شورا ایقه زحلشه ایره که پستش وس بسونن درفکرتنن شافرج الا همو دیوان عدالت هم من دست منطقیان وبزرگواریه وککات من شورا هم شووروزودینت ایگوتن میرزایل کم دسن اما راس گوتنن بیو بره تی سرداربانفوذ خمونن حامی اصغر تا یکاری کنه
رضا
Iran, Islamic Republic of
کامنتها رو میبینم خندم گرفت نخبه از دانشگاه یاسوج - فارخ التحصیل از لار اقای محترم کم کامنت بزن ذخیره جان فعلا زود هست که به ارزوت برسی
ماله زیر ماله بالا
Iran, Islamic Republic of
.خشه بس و ره .
ایران
Iran, Islamic Republic of
نه قبولمه خم ایکشم
ارش
Europe
یکی دیگه به کسانی که .زیر ابشون را زده اضافه شده
منطقیان،لاهوتی،موحد،هاشمی حالا هم داورپناه
(و)
آقایان اونی که می‌گفتین دیونست همتون را از میدون بدر کرد با نامردی و ضعف خودتون.اقای منطقیان برای خودم متاسفم که حامی شما بودم وشما هم موضع بزرگواری ، دشمنی داورپناه بهتر از دوستی بزرگواری بود. به طناب .امجد که یا با لاهوتی بود یا با بزرگواری رفتی تو چاه انگار تو هم مثل .و .رفتی برای حزبی ها سخن رانی کردی و ابراز ندامت کردی،از زبان خودت شنیدم که گفتی موحد تو رد صلاحیتم نقشی نداشت اما دور قبل .ناجوانمردانه رفتار کرد.تنها گزینه ما میشه لاهوتی چون نمیتونیم به راستی ها رای بدیم
ارش کمانگیر
Europe
یکی@ دیگه به کسانی که ..زیر ابشون را زده اضافه شد(منطقیان،لاهوتی،موحد،حاجی عدل، و حالا هم داورپناه)
از بزرگواری بعید نیست اما از آقای منطقیان و جریان اصلاح طلبی بعید بود که بشن زیر مجموعه ..و حذف دیگران آقای ..از زبان خودتون شنیدم که فرمودین آقای .در رد صلاحیتم نقشی نداشت اما آقای .ناجوانمردانه رفتار کرد،حال چرا خودت با طناب پوسیده .امجد به چاه افتادی تو که خود زخم اتهام و مبارزه ناجوانمردانه و گزارش .و .را خورده بودی؟..ی حزبی ها خصوصا بزرگواری این کارتون کم از رفتار .و .در دور قبل نداشت یادتون نیست که با .و... علیه همین تند روها و به نفع .هماهنگ شدید؟! اما کسی ازتون خرده نگرفت چون موحد و رفسنجانی معتدل بودن نه مثل حزبی ها تند،آقای .ما باید جذب میکردیم نه دفع می‌دونید با این کار بزرگواری حداقل ۷ هزار رای را از شما جدا کرد چون به غیر از تعدادی اکثریت این خانواده اصلاح طلب هستن و متمایل به شما،دور اول کاندیداتوری شما در شورا و بعدش مجلس را بیاد داریم که میرزا محمد علی برایتان چه کارها کرد و در واقع ایشان حضرتعالی را مطرح کردن علی رغم مخالفتهای سادات و اولاد میرزا علی ها پس انتظار میرفت به احترام عموی داورپناه شما هم مثل لاهوتی بیطرف وحتی اصلاح کدورت میشدیم آقای .بنده ۱۰-۱۱ سال از شما کوچکترم و خدا میدونه که هم خط و مرید اخلاقیات شخصی شما بودم اما باعرضه پوزش این رفتار شما نه سیاسی بود نه اخلاقی، انگار شما دیگه اون آدمی نیستید که وقتی خبر می آوردن که لاهوتی یا موحد فلان حرف را زدن شما با صداقت می‌فرمودید که انشاءالله نگفتن دروغه و شما جوابی ندین،توهین نکنید شآید دروغ باشه.
حالا بعد از این همه اصلاح تفکر دوباره برگشتید به اوایل انقلاب و اون کارهایی که خودتون فرمودین فکر میکردم خدمت بودن الان میفهمم که عین خیانت بودن؟!!!
استاد از محضرتون عذرخواهی میکنم
ارش کمانگیر
Europe
فقط نظرات و دیدگاهای باب میل خودتون را تایید میکنید که نشون داده بشن، متاسفم برای شما که رسالت رسانه را فراموش کردین
یه حرفهایی شنیده بودم که ۵۰ تومان بده علیه هر که میخوای برات مطلب میزنن و با حق و ابروش بازی میکنن الان شکم به احتمال واقعیت بودنش بیشتر شده
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
جناب ... آخر کار خودت را کردی. همان بلایی که در آموزش وپرورش برسر جناب آقای .آوردی و حالا شورای شهر و انسانی مردمی و با اصالت همچون داورپناه....
جناب ..بدان که به آرزویت نخواهی رسید.
..همان .... قبلی هستی و فقط ... عوض کرده ای
نخبه از دانشگاه ازاد یاسوج
Iran, Islamic Republic of
ببخشینش. قلبش .... تو همه سایت ها بجز این سایت شروع کرده به حمله به .. اقا تو کارت از ریشه مشکل داره. موافق یا مخالف بودن حجت خواه مهم نیس. شما زیاد شرایطو امن دیدی و کارای یواشکی زیاد کردی
از آخر اول
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیزم جناب آقای .. د....
سلام
سر ارادت ما و آستان حضرت دوست/که هر چه بر سر ما رود از ارادت اوست
نامه حضرتعالی را با عمق جان مطالعه نمودم. انتظار نمیرفت در حالیکه ادعای اصلاح طلبی و قانونگرایی داری این چنین به اجرای قانون معترض باشی.
سلب عضویت حضرتعالی موضوعی بوده که بر اساس قانون توسط اعضای شورای حل اختلاف استان و به استناد گزارش منابع رسمی و دولتی انجام گرفت، بنده چه سمتی داشته ام و چکاره بوده ام که بتوانم سلب عضویت شما را انجام دهم. بنده به عنوان برادر کوچکتر به شما توصیه می نمایم که به قانون تمکین نمایید و بهترین گزینه تصمیم برای جنابعالی صبر و حوصله و خویشتن داری می باشد. برادر عزیزم طناب این حقیر پوسیده نیست بلکه حبل المتین است. موسوی امجد همان فردی بود که در زمان رد صلاحیت حضرتعالی، پدر پیر و عموی کهنسالم را وادار نمودم تا دست آقای بزرگواری را بوسیدند تا شما تایید صلاحیت شوید.
آقای داورپناه
بنده هر زمان که آقای بزرگواری در صحنه بوده اند در خدمتش بودم ، کی و کجا بنده ادعای لیدری آقای منطقیان را داشته ام ، به قول شاعر
راست گوی مترس که راست/ نبرد روزی و نیارد مرگ
بنده در صحن شورا موضع سیاسی خود را رسما به دوستان اعلان کرده ام، آری در زمانی که آقای بزرگواری در صحنه حضور نداشتند بنده افتخار دوستی آقای لاهوتی را داشتم ولی حضرتعالی همیشه در کنار آقای موحد بودید ، حال چگونه در نامه خود ادعای اصلاح طلبی دارید؟!
جناب آقای داورپناه
مگر شورای حل اختلاف تنها در آقای بزرگواری خلاصه می شود و بقیه افراد عضو نقشی نداشته اند؟!!
مطمئن باش بنده فردی اخلاق مدار هستم و از سلب عضویت شما نگرانم چون شاعر می سراید
به روز غم کسان شاد مشو زینهار ! / بسا کسانی به روز غم تو آرزو مندند
ارادتمند ، سید علی محمد موسوی امجد
در جواب ارش کمانگیر
Iran, Islamic Republic of
میدونم پسر حاجی ./هستی. چون بر علیه /روشن کرد شد ادم بده؟ چرا اینقد خودتون رو دوس دارین؟؟ شما میفرمایین بخشی از خانوادتون ۷ هزار رای داره؟ حتی خود "دون آلکاپونه" هم /همچین خونواده ای نبود!!!!
شهروند
Iran, Islamic Republic of
آخی الان باید نشست و مطالب قدیمی را خواند
میرزا حمید با قدرت تا اخرین روز شورا در شورا ماند بعد از دو دور قبولی پشت سرهم دور بعد شرکت نکردن اما دور ششم دو نفر از خانواده داورپناه قبول شد. کسانی که دنبال خراب کردن ایشان و شهر بودن هم همچنان دارند به قطار در حال حرکت سنگ میزنند.
درود بر کبنا و آرشیوش
واقعیات جنگ اوکراین 

واقعیات جنگ اوکراین 

یک استاد تاریخ دانشگاه گفت: «پوتین منتظر یکی از رهبران قویِ اروپا است تا رو در روی او ...
بازتاب منفي گفت و گوی تلفنی رئيسي با پوتين

بازتاب منفي گفت و گوی تلفنی رئيسي با پوتين

 پس از حمله روسیه به اوکراین روز پنجشنبه سیدابراهیم رئیسی در گفت‌وگوی تلفنی با ولادیمیر ...
چرا سیاسیون ایرانی به تأسیس «خیریه» علاقه دارند؟ + اسامی

چرا سیاسیون ایرانی به تأسیس «خیریه» علاقه دارند؟ + اسامی

شاید همین یک جمله که گفتند «تشنگان خدمت بروند خیریه بزنند» سبب شد تا مسئولین و چهره‌های ...
1