کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس شورای اسلامی شهر دهدشت سلب عضویت شد

15 دی 1393 ساعت 14:00


مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: رئیس شورای اسلامی شهر دهدشت از نظر شورای حل اختلاف استان کهگیلویه و ویراحمد سلب عضویت شده است.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، ظهر امروز عبدالکریم عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگاران از سلب عضویت حمید رضا داورپناه رئیس شورای اسلامی شهر دهدشت در شورای هیئت حل اختلاف استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار کرد: بنابر قانون تا رسیدن حکمی نهایی که توسط شورای هیئت حل اختلاف کشور صادر خواهد شد وی می‌توان به عنوان عضو شورای اسلامی شهر دهدشت در جلسات حضور داشته باشد.
عزیزی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: آقای داورپناه از نظر شورای هیئت حل اختلاف استان سلب عضویت شده ولی نامبرده از زمان ابلاغ به وی تا ۲۰ روز فرصت اعتراض به رأی صادره را در هیئت حل اختلاف مرکزی شوراهای اسلامی دارد.
وی بیان کرد: در صورتی که هیئت حل اختلاف کشور این موضوع را تأئید بکند، وی دیگر به عنوان عضو شورای اسلامی شهر دهدشت محسوب نمی‌شود.
به گزارش کبنا، در پی گزارشاتی مبنی بر انتقال سکونت یکی از اعضای شورای اسلامی شهر دهدشت به یاسوج شورای هیئت حل اختلاف استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه اخیر خود بر اساس قانون و آئین‌نامه انتخابات و وظایف شوراهای اسلامی حمیدرضا داورپناه را از عضویت در شورای شهر دهدشت سلب کرد.
انتهای پیام/پ


کد مطلب: 82184

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/82184/رئیس-شورای-اسلامی-شهر-دهدشت-سلب-عضویت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1