تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۸۲۱۳۷

در واگذاری خیابان باهنر یاسوج پشت پرده‌ای وجود ندارد

۳
۰
کبنا ؛مدیر املاک حقوقی راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر خلاف ادعای برخی افراد، واگذاری‌های خیابان باهنر یاسوج همه منطبق بر قانون بوده است.yasuj (9)

قباد نگین‌تاجی در خصوص مطرح کردن فروش پیاده‌روهای شهر یاسوج توسط اداره‌کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این اداره‌کل لازم می‌داند مطالبی را جهت شفاف‌سازی و جلوگیری از برداشت‌های نادرست در این زمینه ارائه کند.

این مسئول افزود: بر خلاف آن چه که توسط عده‌ای بیان شده، واگذاری‌های صورت‌گرفته بر اساس قوانین و بخشنامه‌های مورد عمل سازمان ملی زمین و مسکن و منطبق با طرح‌های مصوب شهری و طرح تفصیلی شهر یاسوج بوده است.

معاون راه و شهرسازی استان تصریح کرد: همچنین استعلام از شهرداری در سال‌های قبل صورت گرفته و اگر واگذاری‌های صورت گرفته به صورت غیرقانونی و بر خلاف ضوابط و اصول شهرسازی صورت گرفته به چه دلیل پروانه ساختمانی بر روی آنها صادر شده است.

این مسئول ادامه داد: شهرداری که مجری طرح تفصیلی شهر بوده هیچ‌گونه اقدامی جهت جلوگیری از ساخت و سازهای صورت گرفته در سال‌های قبل، به‌عمل نیاورده است.
نگین‌تاجی تصریح کرد: بهتر بود مسئولی که این موضوع را بیان کرده با دقت و حساسیت بیشتر نسبت به این موضوع ابتدا شرح ماجرا را از اداره‌کل راه و شهرسازی دریافت و سپس در این خصوص اظهارنظر می‌کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: هیچ‌گونه واگذاری به همکاران در این قسمت صورت نگرفته بلکه واگذاری به اقشار ویژه بوده و افراد متمکن و با نفوذ و منفعت‌طلبی پشت پرده وجود نداشته است.
انتهای پیام/
نام شما

آدرس ايميل شما

lلف
Iran, Islamic Republic of
عجب این معاون باهوشه. بابا ای کیو. خب در سالهای گذشته خودت شهردار بودی. خودت نظارت نکردی . خودت پروانه دادی. جلل الخالق!!!!!!!!!!!!!!!!
آبفای شهری
Iran, Islamic Republic of
بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تصفیه‌خانه فاضلاب شهر دهدشت


به گزارش پایگاه خبری شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه مدیرعامل آبفای شهری استان و جمعی از مسئولان استانی از تاسیسات تصفیه‌خانه فاضلاب شهر دهدشت بازدید کردند.
سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید با اشاره به اهمیت اجرای طرح تصفیه خانه فاضلاب شهر دهدشت در ارتقاء سلامت عمومی شهروندان این شهر گفت: با بهره برداری از فاز اول این پروژه مردم و دستگاه های اجرایی شهرستان می توانند در نصب انشعابات فاضلاب همکاری بیشتری داشته باشند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به اعتبارات بالایی که در دولت برای تکمیل این طرح هزینه کرده است باید تلاش شود تا با خرید انشعابات فاضلاب توسط شهروندان علاوه بر رعایت بهداشت عمومی مشکلات زیست محیطی ناشی از رها شدن فاضلاب های سطحی نیز کاهش یابد.
در ادامه سید علی لدنی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان با ارائه گزارشی از روند تکمیل و به بهره برداری رسیدن فاز اول تصفیه خانه فاضلاب دهدشت بیان کرد: این طرح دارای ۵/۳کیلومتر خط انتقال و بیش از ۱۱۷ کیلومنر شبکه جمع آوری فاضلاب در مناطق مختلف شهر دهدشت است.
مدیرعامل آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد افزود: این تصفیه خانه در زمینی به مساحت ۴۵ هکتار به مرحله اجرا در آمده است که فاز اول این طرح با حضور مسئولان کشوری به بهره برداری رسیده است.
وی تصریح کرد: این طرح برای جمعیت ۸۰ هزار نفری شهر دهدشت پیش بینی شده است و ظرفیت آن نیز حدود ۱۹ هزار متر مکعب در شبانه روز است.
لدنی نزاد میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای طرح تصفیه خانه فاضلاب دهدشت را تاکنون بیش از ۸۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب دهدشت از سال ۸۴ آغاز و افق این طرح برای سال ۱۴۰۰ پیش بینی شده است.
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات پیش روی اجرای این طرح عدم استقبال مردم در خرید انشعابات فاضلاب است که امیدواریم با فرهنگ سازی این مشکل نیز برطرف شود.
1
Iran, Islamic Republic of
خوب خودت شهردار بودی و ضعف از خودت بوده
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
قصاص‌های بدون اقرار

قصاص‌های بدون اقرار

انکار می‌کردند، اما قصاص شدند. یکی نقاش بود، دیگری عاشق، آن یکی هم دلداده. هر سه اعتراف ...
موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

نتخابات ریاست جمهوری مسئله جمعی است پس نیازمند اجماع جریانی است. اکنون جریان اصلاح طلب ...
1