کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در واگذاری خیابان باهنر یاسوج پشت پرده‌ای وجود ندارد

15 دی 1393 ساعت 10:45


مدیر املاک حقوقی راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر خلاف ادعای برخی افراد، واگذاری‌های خیابان باهنر یاسوج همه منطبق بر قانون بوده است.yasuj (9)

قباد نگین‌تاجی در خصوص مطرح کردن فروش پیاده‌روهای شهر یاسوج توسط اداره‌کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این اداره‌کل لازم می‌داند مطالبی را جهت شفاف‌سازی و جلوگیری از برداشت‌های نادرست در این زمینه ارائه کند.

این مسئول افزود: بر خلاف آن چه که توسط عده‌ای بیان شده، واگذاری‌های صورت‌گرفته بر اساس قوانین و بخشنامه‌های مورد عمل سازمان ملی زمین و مسکن و منطبق با طرح‌های مصوب شهری و طرح تفصیلی شهر یاسوج بوده است.

معاون راه و شهرسازی استان تصریح کرد: همچنین استعلام از شهرداری در سال‌های قبل صورت گرفته و اگر واگذاری‌های صورت گرفته به صورت غیرقانونی و بر خلاف ضوابط و اصول شهرسازی صورت گرفته به چه دلیل پروانه ساختمانی بر روی آنها صادر شده است.

این مسئول ادامه داد: شهرداری که مجری طرح تفصیلی شهر بوده هیچ‌گونه اقدامی جهت جلوگیری از ساخت و سازهای صورت گرفته در سال‌های قبل، به‌عمل نیاورده است.
نگین‌تاجی تصریح کرد: بهتر بود مسئولی که این موضوع را بیان کرده با دقت و حساسیت بیشتر نسبت به این موضوع ابتدا شرح ماجرا را از اداره‌کل راه و شهرسازی دریافت و سپس در این خصوص اظهارنظر می‌کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: هیچ‌گونه واگذاری به همکاران در این قسمت صورت نگرفته بلکه واگذاری به اقشار ویژه بوده و افراد متمکن و با نفوذ و منفعت‌طلبی پشت پرده وجود نداشته است.
انتهای پیام/


کد مطلب: 82137

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/82137/واگذاری-خیابان-باهنر-یاسوج-پشت-پرده-ای-وجود-ندارد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1