تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۸۰۷۲۸

استاندار به نخبگان شهرستان بهمئی توجه بیشتری نماید

۶
۰
کبنا ؛محمدرضا احمدی*
تیتر این مقاله در نگاه اول یک تیتر قومیتی به نظر می رسد در حالی که ابدا این گونه نیست و صحبت نه راجع به یک قوم و یا ایل که پیرامون یک شهرستان می باشد.
نگارنده همچنین به مطالبی که در چند روز اخیر با نگاه ناسیونالیستی نگاشته گردیده است نقد اساسی وارد می دانم.
شهرستان بهمئی یکی از هفت شهرستان استان می باشد که زمانی بخشی از کهگیلویه بزرگ محسوب می شد اما به جهت فاصله از مرکز شهرستان و جمعیت بالا و مستعد در نهایت در ابتدای دهه هشتاد خود به یک شهرستان مستقل تبدیل گردید. این سرزمین دارای فرهنگ و تاریخ درخشانی می باشد و مردمان این دیار خالق حماسه های باشکوهی بویژه در هشت سال دفاع مقدس بوده اند.
شهرستان بهمئی از جهت نیروی انسانی نخبه واجد توانمندی‌های بسیاری می باشد و برخی از چهره های نخبه این شهرستان در مناصب بالای اجرایی و مدیریتی در نقاط مختلف کشور مشغول به خدمت می باشند.
در دولت قبل توجه ویژه ای به نیروی های شهرستان در سطح استان و حتی کشور گردید. اما متاسفانه در این دولت انگونه که شایسته است تاکنون به این شهرستان و نیروهای نخبه آن توجهی صورت نگرفته است و این در حالی است که فعالین سیاسی شهرستان از جمله اصیل ترین و فعالترین نیروها می باشند و طیف اصلاح طلب این شهرستان بیشترین همکاری و همراهی را در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری با ستاد دکتر روحانی داشته اند و با توجه به شعار شایسته سالاری دولت اینک نیز انتظار می رود نخبگان این شهرستان مورد توجه و عنایت بیشتری و اقع گردند.
و باید حق داد که مردم این شهرستان نگران وضعیت فعلی باشند و کسی هم نمی تواند مردمان این دیار را به جهت پیگیری این مطالبه عمومی شماتت نماید.
چرا که در سطح استان هر گاه یکی از نیروهای هم استانی به جایگاهی می رسند تبریک و تهنیت از این اتفاق در سطح استان به راه می افتد و حتی به دولت حمله می شود که چرا از کهگیلویه و بویراحمدی ها در کابینه استفاده نشده است ولی همین که صحبت شهرستان خاصی شود گروهی شروع به توجیه و متهم کردن دیگران به قوم گرایی می نمایند و متاسفانه این همه در حالی است که قومی رفتار کردن در جاهای دیگر استان غیر قابل انکار می باشد.
مردم شریف بهمئی که همراه با شهرستان های کهگیلویه، چرام و لنده یک حوزه انتخاباتی محسوب می شوند انتظار دارند که آقای استاندار و سایر تصمیم گیرندگان استانی هم توجه ویژه ای به شهرستان داشته باشند و با حمایت و برنامه ریزی صحیح مانع از مهاجرت گسترده مردم به مرکز استان و استان خوزستان گردند و هم اینکه نخبگان استان در سطوح مدیریتی مورد توجه بیشتری واقع گردند.
شهرستان بهمئی جز جدایی ناپذیر کهگیویه و بویراحمد می باشد و مردم این دیار هرگز دنبال سهم خواهی نبوده اند بلکه خواستار تحقق قانون و توجه به نخبگان و نگاه یکسان مسئولان به همه شهرستان ها می باشند.

*مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما

بهمئی
Iran, Islamic Republic of
تحصیلات شما چقدر است
یوسفی
Iran, Islamic Republic of
اقای محمدرضا احمدی بابتدا مولفه های یک مقاله و شیوه نگارشی را یاد بگیر بعدا اظهار نظر کن تحصیلات شما چقدر است؟
استان قوی قبیله ای اداره می شود . به همین خاطر به بهمئی توجهی نمی شود
ایل بزرگ یوسفی
Iran, Islamic Republic of
..این نظر برای خودتان محترم است .
.
..
ضمنا اصلاح طلبان فرصت طلب هیچ نقشی در شهرستان بهمئی در پیروزی روحانی نداشتند .
ستادی تشکیل شد کسی از آنها جرات فعالیت نداشت .باور کنید
مردم از چپ و راست به روحانی رای دادند.شما دولت روحانی را در استان غصب کردید
تهران
Iran, Islamic Republic of
جناب احمدی نگارش متن فوق زاییده ذهن حضرتعالی است و هیچ شخصی تنها و بدون خواست دیگر همشهریان نمیتوانند این ایل محروم را همچون عروسی خون بس که انواع و اقسام تظلم ها را تحمل مینماید در قرن ۲۱همچون فرزند سر راهی نگه دارند و اگر جنابعالی خود را نخبه و دنبال نخبه گری هستی نیازی به دست بوسی و ادای احترام ملیجک مابانه به خدمت سر دمداران کهگیلویه و بویر احمد و اعلام عدم قصد ونیت خوانی در مقابل خواسته بر حق تفکیک و الحاق تحت هر اسمی همچون خوزستان شرقی یه .......
دلیلی وجود ندارد که همشهریان خود را مشتی هرهری مذهب و درخواستشان را با ترحمات قطره چکانی و فصلی بی اهمیت جلوه دهید اگر قصد مانور نخبه گرایی دارید حق به حاشیه کشاندن و کم جلوه دادن این مهم گناهی نابخشودنیست .
اگر احساس میکنید با گرفتن امتیاز از نوع نخبه ای میتوانی کاری مفید انجام دهید ستایش و اگر قصد انشا و عرض ارادت داری از این کار نکوهش میشوید .چه داستانی را در دنبال این متن دنبال میکنید برایم مبهم ولی زیر سوال بردن خواسته مهم همشهریانت بحق ستودنی و قابل اجرا ست .امید که از نگارش متنهایی تحت عنوان نماینده گی مردم شهرت و سو استفاده از حجب وحیا انها به مقاصد و خواسته های انها احترام بگذارید و برای خود نشان دادن و .........نیات درونی هیچ وفت بر پیکر خودت اسبی نرسانی . ارادتمند س .ج.
رضوی نژاد
Iran, Islamic Republic of
درود بر نویسنده این مقاله .در حق شهرستان بهمئی ظلم شده است در این شهرستان امروزه نه تنها ایل بهمئی زندگی می کند که از اقوام و ایلات دیگر نیز ساکن اینجا هستند
تقی پور
Iran, Islamic Republic of
ما تا کی چوب گچساران و یاسوج را بخوریم .
رهایی از مشکلات بزرگ و فرسایشی با پیوستن به استان بهبهان .به امید آن روز .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1