تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۲۶
کد مطلب : ۸۰۰۷۷

جزئیات دو تصادف دلخراش دیگر در شهرستان دنا

۶
۰
کبنا ؛رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از وقوع دو تصادف مرگبار در اطراف منطقه‌ی میمند و روستای خمینی آباد از توابع شهرستان دنا خبر داد.
جلال پوران‌فرد در تشریح این خبر گفت: یک دستگاه تریلر در سرازیری «پل کتا» در حوالی منطقه‌ی میمند از توابع شهرستان دنا به دلیل سرعت بالا و عدم کنترل آن توسط راننده، در ساعت ۱۸ و پنجاه دقیقه‌ی امروز سه‌شنبه، دچار واژگونی شد که متأسفانه در پی این حادثه دست‌کم یک نفر در دم جان سپرد.
وی با بیان اینکه وضعیت جسد پیدا شده در زیر کانتینر بسیار دلخراش بود، افزود: متأسفانه شدت جراحت وارده به شخص آنقدر زیاد بود که پس از بیرون آوردن وی از زیر تریلر توسط نیروهای اورژانس، قابل شناسایی نبود.
پوران‌فرد به ابهام در تلفات جانی احتمالی دیگر در این حادثه اشاره کرد و اظهار داشت: در بارنامه‌ی این تریلی که به مقصد شهرکرد در حال حرکت بوده، نام دو نفر قید شده اما تاکنون جسد یک نفر از زیر این دستگاه سنگین بیرون آورده شد.
وی گفت: هم‌اکنون منتظر رسیدن جرثقیل سنگین برای جابجایی این دستگاه و پیگیری برای تلفات احتمالی دیگر هستیم.
پوران‌فرد در پایان بیان کرد: در پی تماس تلفنی از سوی اهالی آن منطقه‌ی مرزی، بلافاصله دو دستگاه آمبولانس از سوی نزدیک‌ترین واحدهای اورژانس منطقه و یک دستگاه آمبولانس از استان چهارمحال و بختیاری به محل حادثه اعزام شدند ولی با توجه به شدت جراحت وارده به فرد مذکور متأسفانه شخص مذکور جان خود را از دست داده بود.
مرگ عابر پیاده در روستای خمینیآباد دنا
در خبری دیگر، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی تصادف عابر پیاده با خودروی پراید در روستای خمینی آباد از توابع شهرستان دنا در دم جان سپرد.
جلال پوران‌فرد افزود: ساعت ۱۸ عصر امروز سه‌شنبه، در پی تماس مردمی، همکاران ما در اورژانس ۱۱۵ نیروهای خود را برای رسیدگی فوری به سانحه‌ی تصادف عابر پیاده اعزام کردند اما متأسفانه به‌دلیل شدت جراحت وارده، عابر پیاده جان سپرد.
وی تصریح کرد: این حادثه در محور اصلی یاسوج – اصفهان در روستای خمینیآباد رخ داده است.
انتهای پیام/ سجاد بنام
نام شما

آدرس ايميل شما

هلال احمر
Iran, Islamic Republic of
باسلام، امدادگران زحمت کش جمعیت هلال احمر با نیروهای ۱۱۵همکاری داشتند ودر ۳ماموریت باهم به روی صحنه حوادث رفتن آقای پوران فر حداقل نامی از گم نامان هلال احمر هم میبردی چیزی از شما که کم نمی شد .جناز رو با دستگاه ست نجات هلال احمر در آوردند .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ببینید بار تریلر چه بوده ؟ استان ما شده محل ترانزیت قاچاق و همه بیخیال شدن
اصلاح طلب ساداتی چرام
Iran, Islamic Republic of
خدایشان رحمت کناد و با عرض تسلیت و تعزیت به خانواده های داغدار مسئولین فکر اساسی درجهت ساختن جاده های استاندارد بنمایند وعلایم راهنمایی مناسب و هشداردهنده درنقاط حادثه خیزنصب نمایند نظارت بیشتری داشته باشندو اعمال قانون بنمایند ودر صدور گواهی نامه های رانندگی نهایت وجدان شغلی وانسانیت را مد نظر قرار دهند و باید مردم هم فرهنگ رانندگی را در وجودشان نهادینه نمایند. تا شاهدپرپر شدن هموطنانمان نباشیم چون این عزیزان وبرادران علیزاده که سه نخبه دکتر ، مهندس و معلم بودندکه زنده زنده در آتش سوختند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دست‌کم یک نفر در دم جان سپرد.!
مسلم
Iran, Islamic Republic of
سلام ،جواب شخص ناشناسی که می گوید استان شده محل ترانزیت قاچاق بهتر است بیشتر بررسی کند و بهتر سخن گوید . باری که از گمرکات کشور خروج میشود قاچاق نیست اگر هم باشد باید یقه گمرک را گرفت راننده یا صاحب کامیون نه تنها مقصر نیست بلکه ممکن است از محتویات کانتینر اطلاعی نداشته باشند . خداوند به خانواده مرحوم صبر دهد .
امدادگر هلال احمر
Iran, Islamic Republic of
خدمت دوست عزیم پورانفر سلام دارم مطلبی درخصوص اطلاع رسانی برادر بزگوارم دارم ا زبرادران خوب کبنا هم امید میرود انعکاس نمایند تا حقی از عزیزی پایمال نشود دراینکه برادران اورژانس شبانه روز فعالیت می کنند وهمپا حرکت می کنند شکی نیست بحمدالله باامدن اقاجلال انصافا شاهد فعالیت چشمگیر مجموعه تحت امرایشان هستیم اما توقع داشتیم عزیزمان درگزارش دوحادثه فوق انصاف رارعایت می کردند طبق تصاویر موجود درهلال احمروهم شهادت برادران خود اورژانس توت نده که درشیفت بوده اند بفرمایید تا روند دقیق حضور درصحنه وعملیات رهاسازی وجمع آوری تکه های مثله شده جسد درمیمند توسط نیروهای هلال احر مال خلیفه وتوت نده را همینطور جسد در خمینی اباد که ابتدا توسط نیروهای هلال احمر توت نده بررسی واماده حمل توسط شهردای گردیده است خوب بااین پیشفرضهای دقیق که اصلا وابدا هرگز قصدزیر سئوال بردن تلاشهای عزیزان خودم دراورژانس را ندارم که بوسه بردستان تک تک عزیزانم را دارم ما چون نیاز بود دراین گزارش احساس کردم واقعیت همانطور که بوده چه سهوا وچه عمدا توضیحاتی را بایستی ارائه می کردم باز خسته نباشید عرض می کنم به تک تک امددگران وپلیس راهور که شبانه روز درخدمت به مردم هستندهمکار شما درجمعیت هلال احمر دنا
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1