کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جزئیات دو تصادف دلخراش دیگر در شهرستان دنا

2 دی 1393 ساعت 22:26


رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از وقوع دو تصادف مرگبار در اطراف منطقه‌ی میمند و روستای خمینی آباد از توابع شهرستان دنا خبر داد.
جلال پوران‌فرد در تشریح این خبر گفت: یک دستگاه تریلر در سرازیری «پل کتا» در حوالی منطقه‌ی میمند از توابع شهرستان دنا به دلیل سرعت بالا و عدم کنترل آن توسط راننده، در ساعت ۱۸ و پنجاه دقیقه‌ی امروز سه‌شنبه، دچار واژگونی شد که متأسفانه در پی این حادثه دست‌کم یک نفر در دم جان سپرد.
وی با بیان اینکه وضعیت جسد پیدا شده در زیر کانتینر بسیار دلخراش بود، افزود: متأسفانه شدت جراحت وارده به شخص آنقدر زیاد بود که پس از بیرون آوردن وی از زیر تریلر توسط نیروهای اورژانس، قابل شناسایی نبود.
پوران‌فرد به ابهام در تلفات جانی احتمالی دیگر در این حادثه اشاره کرد و اظهار داشت: در بارنامه‌ی این تریلی که به مقصد شهرکرد در حال حرکت بوده، نام دو نفر قید شده اما تاکنون جسد یک نفر از زیر این دستگاه سنگین بیرون آورده شد.
وی گفت: هم‌اکنون منتظر رسیدن جرثقیل سنگین برای جابجایی این دستگاه و پیگیری برای تلفات احتمالی دیگر هستیم.
پوران‌فرد در پایان بیان کرد: در پی تماس تلفنی از سوی اهالی آن منطقه‌ی مرزی، بلافاصله دو دستگاه آمبولانس از سوی نزدیک‌ترین واحدهای اورژانس منطقه و یک دستگاه آمبولانس از استان چهارمحال و بختیاری به محل حادثه اعزام شدند ولی با توجه به شدت جراحت وارده به فرد مذکور متأسفانه شخص مذکور جان خود را از دست داده بود.
مرگ عابر پیاده در روستای خمینیآباد دنا
در خبری دیگر، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی تصادف عابر پیاده با خودروی پراید در روستای خمینی آباد از توابع شهرستان دنا در دم جان سپرد.
جلال پوران‌فرد افزود: ساعت ۱۸ عصر امروز سه‌شنبه، در پی تماس مردمی، همکاران ما در اورژانس ۱۱۵ نیروهای خود را برای رسیدگی فوری به سانحه‌ی تصادف عابر پیاده اعزام کردند اما متأسفانه به‌دلیل شدت جراحت وارده، عابر پیاده جان سپرد.
وی تصریح کرد: این حادثه در محور اصلی یاسوج – اصفهان در روستای خمینیآباد رخ داده است.
انتهای پیام/ سجاد بنام


کد مطلب: 80077

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/80077/جزئیات-دو-تصادف-دلخراش-دیگر-شهرستان-دنا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1