تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۰۶
کد مطلب : ۷۷۳۷۵

امنیتی ترین روز دانشجویی

۵۰
۰
کبنا ؛moradiیدالله مرادی
درشصت و یکمین سالگرد تولد شعار مرگ بر امریکا، دانشجویان در سراسر کشور در دانشگاههای خود آماده برگزاری مراسمات این روز که آنرا متعلق بخود می‌دانند، بودند. اما در عمل تبدیل به روز دولت شد و در بسیاری از مراکز آموزش عالی یا اجازه برگزاری این روز داده نشد و سخنرانیهای چهره‌های مشهور از نیروهای ارزشی را لغو کردند و یا یک نفر از مبلغان دولت تلاش کردند تا دانشگاه را به باشگاه سیاسی و دانشجو را به پیاده نظام یک جریان سیاسی بکشانند.
از دولت و جریان فکری حاکم که مدعی آزاد اندیشی است و در منابع و رسانه‌های خود بر رعایت حق بیان و اعتدال حرف می‌زنند بدور بود که امنیتی‌ترین روز دانشجویی را در تاریخ به نام خود ثبت کنند. حتی شرایط را به سمتی بردند که مراسم تقدیم تصویر شهید نادر مهدوی، (شهید دانشجویی که چون اسطوره‌ای خلیج فارس را برای ناوگان فوق مدرن امریکا و متحدانش ناامن کرده بود و حیثیت نظامی آن‌ها را به بازی گرفت)، به رییس جمهور را انجام نگیرد.
وقتی قرار است عبدی، معین، عارف، فائزه هاشمی و شجاع پوریان و... از دلتنگی و ناکامیهای خود افسانه بسازند چرا باید: سخنرانی مادر شهید علی محمدی شهید هسته‌ای را حذف کنند؟ مگر شریعمداری می‌خواست چه مواردی را فاش کند که سخنرانی‌اش را لغو کردند؟ چرا مانع برگزاری سخنرانی رسایی و نبویان و می‌رتاج الدینی و...... شدند؟ اگر راست می‌گویند که انتقاد آزاد است و دولت از نقد استقبال می‌کند!! چرا اجازه به منتقدین دولت ندادند؟
باید اظهار تاسف کرد که خفقان دوران سازندگی دوباره در حال تکرار است. و این روش یک دیکتاتوری مدرن هست که با برچسب زدن به منتقدین به نام افراطی!!!! بیسواد! بدون شناسنامه! و حالا هم تازه به دوران رسیده‌ها! مانع نقد عالمانه و تحلیلی از اوضع کشور می‌شوند. اما افراطیون فتنه ۸۸ علمدار روز دانشجو می‌شوند.!! و غم انگیز‌تر آنکه سخنرانی نماینده بسیج دانشجویی را در حضور رییس دولت هم لغو می‌نمایند!
تا جاییکه باید اعلام نماید: «ما تفکر دانشجویی را فارغ از سیاست نمی‌دانیم، هر چند با سیاست زدگی فضای دانشگاه مخالفیم، ما فضای امنیتی دانشگاه‌ها را بر نمی‌تابیم» و یا آقای احمد توکلی نماینده تهران که عملا با برنامه‌های این دولت تاکنون همراهی نموده هم فریاد برآورد که: «اقدام دولت در لغو سخنرانی منتقدان نه با اسلام سازگار است نه با قانون اساسی و نه با ادعای رعایت اعتدال... این اقدامات بیشتر شبیه کارهای استبدادگونه است و نه آزادی خواهی و اعتدال.»
پس به گفته دکتر حیدری رییس سازمان بسیج دانشجویی: با نگاه امنیتی، سخنرانی منتقدان جذف و به جای آن‌ها منسوبان فتنه مجوز سخنرانی دریافت کردند.
حال جا دارد تا شانزده آذر امسال را روز دولت بنامیم و نه روز دانشجو. حداقل مطالبه دانشجویان به ریاست محترم جمهوری این است که بیایید کمی از رافت با غرب و ۵+۱ را با دانشجویان در روزیکه بنامشان در تاریخ ثبت شده داشته باشید.
همه بدانند و بدانیم که ۱۶ آذز روز مبارزه با خفقان است و چراغ روشنی بود که در سال ۳۲ با بصیرت و خودآگاهی و تفکر دانشجویی در شعار مبارزه با استکبار روشن شد و در پیروزی انقلاب اسلامی تبلور یافت و این نماد زنده و پویا تا ظهور جضرت صاحب الامر والزمان (عج) تداوم خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

بهمئی
Iran, Islamic Republic of
اقای مردای جریان شما نیز در طول ۸ سال هم اجازه هیچ گومه مقد را نمی داد شما که بهتر می دانید؟
از چرام
Iran, Islamic Republic of
احسن جناب مرادی.اینها نشان دادند در میدان عمل چیزی ندارند.مثل دادوفریادهای که این روزها تاجگردون میزند وقافیه را باخته میبیند.اینها فقط شعار خالی.
محمدی
Iran, Islamic Republic of
سپاس مرادی
کفیل
Iran, Islamic Republic of
احسنت به شیرمردی همچون مرادی . حقیقتااصولگرایان بایدخط شکن باشندوازعناوین دروغین نترسندبیایندوافشاگری کنند.
دامدار
Iran, Islamic Republic of
مرادی خودش هم میدونه شوخی میکنه
درخشان
Iran, Islamic Republic of
دولت تدبیر امید یا دولت تمدید و امید . روز ۱۶ اذر ۹۳ روز دولت تمدید و امید بر دولتمردان مبارک.این که همش تعریف از دولت و تخریب و هجمه به اصولگرایان انقلابی بود کجاش روز دانشجو بود از این تاریخ تا پایان این دولت عصبانی روز ۱۶ اذر روز دولت تمدید و امید نامگذاری میگردد.
ش . علیزاده
Iran, Islamic Republic of
حاجی نگران سخنرانی شریعتمداری و رسایی و ... نباشید . آنها عمری است که تریبونهای متعدد در اختیار داشتند و حرفهای خودشان را در قالبهای متفاوت فرهنگی ، سیاسی ، امنیتی ، دینی ، فیلم و ... از طریق صدا و سیما ، روزنامه ها ، مساجد ، دانشگاهها ووووووو زدند ولی چه حاصل !!! همین الآن هم جا برای گقتن و حرف زدن زیاد دارند . آنها حرفشان را به هر طریق ممکن خواهند زد . مهم این است که آیا حرف آنها خریدار دارد ؟
حاجی بار انداز کاروانی که شما جز آنهایید ، توسط پیشقراولان همان کاروان نابود شد ، دنبال چه میگردید ؟
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
مرادی باز هم مثل همیشه بموقع و بجا انگشت بر ضعفی عمده گذاشت . درک مسائل جامعه باید اینچنین باشد وقتی دولتی و گروهی با شعار نقد همه جا فریاد دارند اما اجازه به تشکل بسیج دانشجویی نمیدن تا صحبت کنه با چه منطقی قابل دفاع است.
محمود از نفت
Iran, Islamic Republic of
با سلام
جناب آقای مرادی فکر کنم هشت سال خواب زمستانی در دانشگاه را فراموش کرده اید.هشت سال خفقان در دانشگاه را فراموش کرده اید.اساتید دانشگاه را به اجبار بازنشسته کردید دانشجویان را ستاره دار کردیدحالا از چه دفاع میکنید.امثال شریعتمداری رسانه دارن که حرف بزنن شما ناراحت ایشان نباشید.اگر شریعتمداریها حرف دانشجویان را میخواهند بزنند این گوی و این میدان.خواهش میکنم شما از آزاداندیشی سخن نگویید که در هشت سال گذشته روی همه رو سفید کردید.
استاد بنایی
Iran, Islamic Republic of
یه ضرب المثل لری هست که میگه: آردبیز و قیلون ایگه دو سمه داری!
ترجمه فارسی: الک به قلیان میگوید دوسوراخ داری!
گچساران
Iran, Islamic Republic of
دریای احترامی و ما ورپریده ایم
تو سرو استواری و ما سر خمیده ایم
رنگ بنفش چون به تن خود ندیده ایم
ما تا همیشه تازه به دوران رسیده ایم
.
ما دزد میشویم که باشی پلیس پس
ما را حراج کن که نباشی خسیس پس
مدرک نداشتیم چون از انگلیس پس
ما تا همیشه تازه به دوران رسیده ایم
.
اصلا نیامدی تو به چشمان کور ما
عیب از غرور توست وَ یا از غرور ما
از فتنه چون جداست مسیر عبور ما
ما تا همیشه تازه به دوران رسیده ایم
.
اصلا چه زود مرغک پر بسته می شوی
نرمی ولی به سفتی یک هسته می شوی
از انتقاد کردن ما خسته می شوی؟
ما تا همیشه تازه به دوران رسیده ایم
.
زیر گلوت تیزی شمشیر ما که نیست
راه نجات را تو بگو گیر ما که نیست؟
تمدید شد مذاکره تقصیر ما که نیست
ما تا همیشه تازه به دوران رسیده ایم
.
حال جناح باد به هم خورده ظاهرا
آن وعده ها که داد به هم خورده ظاهرا
اوضاع اقتصاد به هم خورده ظاهرا
ما تا همیشه تازه به دوران رسیده ایم
.
چون خیر دیده ایم از این دولت شما
جای تشکر است از این همت شما
با افتخار عرض کنم خدمت شما
ما تا همیشه تازه به دوران رسیده ایم
انتهای پیام
رضایی
Iran, Islamic Republic of
"خفقان دوران سازندگی دوباره در حال تکرار است. و این روش یک دیکتاتوری مدرن هست که با برچسب زدن به منتقدین به نام افراطی!!!! بیسواد! بدون شناسنامه! و حالا هم تازه به دوران رسیده‌ها! مانع نقد عالمانه و تحلیلی از اوضع کشور می‌شوند."

احسنت جناب مرادی
مسعود
Iran, Islamic Republic of
راستی حاج یداله بورسیه ...و ..به کجا رسیدوییادم رفت ..چه شد
ارجمند
Iran, Islamic Republic of
جناب حاجی خوبید ایشالله

مرادی عزیز یادتان نرفته که هشت سال جز تو در فضای مجازی استان، هدایت خواه در دانشگاههای استان، شریعتمداری با پول مردم بیچاره در فزای ژورنالیستی و کوچک زاده از تریبون مجلس ، ضرغامی از رسانه میلی و اعوان انصارتان در محافل دلواپسی(نگرانیهای مالی)....
به هیچ کس مجال اضهار نظر ندادید

حالا... تو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! طرفدار فضای باز شدی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای مرادی دوران خفقان خودتان را فراموش کرده ای از این ناراحتی که دست شما از غارت اموال بیت المال کوتاه شده
دانشجو
Netherlands
حاجی جان برادر حسین . که همیشه داره حرف میزنه.صدا و سیما با نزدیک به صد کانال صوتی و تصویری شبانه روزی فعاله برای ایشان و شما..شما که دیگه نیاز به تریبون ندارین.یعنی این قدر سخته یک روز از سال حرف مخالف رو شنیدن؟؟اقای مرادی عزیز جنبشش ۸۸ اگه واسه ما اب نداشت واسه شما نون داشت که.تصور کردین ریشه اصلاحات را خشکاندین و عرصه بی رقیب شده.تازه رقبا اینایی نیستن که شما فکر می کنید.اینان دوستان دیروز هستند.زمانی عکس حضرت امام را بر سر نیزه زدین در عاشورا حسین را بر نیزه کردین و وا مصیبت ها سر دادین.اکنونم این دور باطل با عکس فلان شهید با افتخار وطن با نیت تبلیغ علیه مذاکرات را به علم کرده.سو استفاده از شهیدان از صدر اسلام تا اکنون راه و پیشه شما شده است.دست بر دارین از این در وطن خویش غریب. ادم های معلوم الحالی رو که ۶ سال است با سم پاشی و ایجاد تفرقه به بودجه برای نشریه ۹ دی و پرداخت های احمدینژادی و مرتضوی ایسم رسیده اند رو باید به تاریخ سپرد.اصلاحات و بعد از ان پسا اصلاحات در پیش روست.یقینن روحانی ایده ال ایرانی نیست و این پیش زمینه ایست تا به زمانی برسد که تفکر اصول گرایی با خند به طلبان و داعش تعبیر گردد.(.).مثل الان که جون های دهه شصت می گن یه روزی استین کوتاه تنت بود چوب تو استینت می کردن هااا.حاجی جان مرادی من به شخصه پاکیه اقتصادی شما رو از نزدیک شاهد بودم و وسواسی که در استفاده از بیت المال داشته اید.با این لشکر دزدان دوستی را خاتمه دهید.ملت در فلاکت و بد بختی به سر می برن بزارین مشکلات اقتصادی ایران و جهان خاتمه پیدا کند.شما در شب گردی های علی وارتان شاهد خانواده های فقیر بسیاری بوده اید و می دانم در راستای زدودن فقر تلاش های شخصی بسیاری کرده اید.ولی تفکر کمیته امدادی سال هاست شکست خورده است.باید ایجاد کار کرد و اقتصاد را رونق داد.باید سیستم حکومتی شفاف گردد و جلوی دزدی و باند های نظامی اقتصادی گرفته شود تا ملت از فقر و بد بختی نجات پیدا کند.خدمت علمی شما به نسل جوان این شهر همیشه ماندگار و در کارنامه ی شما جاویدان خواهد ماند.
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
حاجی کاسه کوزه تو جمع کن برو به قلم چیت برس نمیخواد وارد سیاست بشی تو...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شما حتی تو قلم چیت که یک مرکز آموزشی هست جناحیش کردی اگه بخوای وارد سیاست بشی که دیگه باید فاتحه ی مردم رو خوند
مشی
Iran, Islamic Republic of
اقا خفقان در دانشگاه رو وللش!!!............................. جریان بورسیه .که به .دادن چی شد!!!؟؟؟؟......................
محمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام -جناب مرادی اول انقلاب خودت را مرور کن خودت را پشت بعضی چیز ها پنهان نکن رندلی نباش
جانباز
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرادی
باران
United States
هشت سال خون مردم رو امثال شما کردن تو شیشه. حالا نذاشتن یه روز مثه هشت سال فحش و افترا برا انقلابیون اصیل حواله کنید بهتون فشار اومده؟؟؟؟
تات
Europe
مردم امثال شما رو سال نود و دو انداختن تو زباله دان تاریخ.
مهدی پور
Iran, Islamic Republic of
آقای مرادی بدان تاریخ مصرف این حرفها تمام شده است و در زمان حال خریداری بجز همفکران و همقطاران افراطی به اصطلاح اصولگرای شما ندارد،خفگان و سختگیری زمان دوران ۸ ساله شما بود که این بلاها اعم از تحریم شدیدتر و قطع رابطه با کل دنیا و در نتیجه آن تورم و بیکاری و هزار بدبختی و گرفتاری نصیب این مملکت نمودید،خواهشا اینقدر مردم را ساده لوح فرض نکنید و با احساسات آنان بازی نفرمایید
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
آقای مرادی بدان تاریخ مصرف این حرفها تمام شده است و در زمان حال خریداری بجز همفکران و همقطاران افراطی به اصطلاح اصولگرای شما ندارد،خفگان و سختگیری زمان دوران ۸ ساله شما بود که این بلاها اعم از تحریم شدیدتر و قطع رابطه با کل دنیا و در نتیجه آن تورم و بیکاری و هزار بدبختی و گرفتاری نصیب این مملکت نمودید،خواهشا اینقدر مردم را ساده لوح فرض نکنید و با احساسات آنان بازی نفرمایید
سلام
Iran, Islamic Republic of
.جان راستی پسرت که .ی بورسیه گرفت در چه حاله
جهانگیر
Iran, Islamic Republic of
از کرامات شیخ ما این است شیره را خورده گوید که شیرین است
نو گرا
Iran, Islamic Republic of
دوست من رسایی وشر یتمداری ودیگران چه می خواهند بگو یند که ناراحت شدی تا ریخ مصرف اینها دیگر تمام شده وجز حرفها ی بی ربط و تفر قه بر انگیز دیگر حر فی برای گفتن ندارند مگر در زمان دولت عدالت محور به دانشجو یان مخالف امکان بر گزاری مراسمات داده می شد وراستی چه خبر از بو رسیه های غیر قانونی تو جه شما را به سخنان دکتر مطهری و زیبا کلام جلب می کنم برای سلامتی رهبر فرزانه انقلاب امام خا منه ای صلوات
حسين سماواتي
Iran, Islamic Republic of
رییس دولت یک هزارم احمدی نزاد سعه صدر نداره اینها جزو ذات لیبرال هاست آزادی تا زمانی خوبه که از اونا تعریف کنن احمدی نزاد ها برای ۲سال دیگه در راهند اگه ۹۶ بیست وپنج میلیون آورد این دفعه کی چرت زده و کی تقلب کرده فعلا تورم کنترل اشتغال ۲۰ بیکاری ۰ و......... هسته ای میچرخه و......... به به به از این آزادی و
سعید
Iran, Islamic Republic of
این که بعضی از عزیزان دم از هشت سال میزنند قابل قبول نیست،من طرفدار حزب خاصی نیستم اما نباید در این دولت موارد لج و لجبازی سرلوحه کار قرار بگیرد،به این دلیل که در زمان آقای احمدی نژاد فلان کار صورت گرفته.به هر حال از دولت تدبیر و امید بیشتری در جهت آزادی بیان داریم
اعتدال
Iran, Islamic Republic of
لازم نیست عده ای تازه به دوران رسیده دل نگران ارزشها باشند از سخنان روحانی در روز دانشجو
حبیب
Iran, Islamic Republic of
بصیرت یعنی اینکه بدانییم شمری که سر از حسین برید همان جانباز جنگ صفین است که تا مرز شهادت پیش رفت امام خامنه ای مرگ بر فتنه گر
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
ازیارانه که انصراف دادیم. .
سبد کالامون هم که بخشیدیم. .
نونم که گرون شد.
حسن مدیونی اگر پول دستی بخای ونگی
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
ضمن احترام به همه منتقدین ولی اقای مرادی ما دانشجویان در زمان دولت روحانی ودولت اصلاحات بیشیرین ازادی در خصوص تما م زمینه ها را داشتیم ولی شما کاسه داغ تر از اش نشیدحنای شما در این مملکت دیگر رنگ وبوی ندارد به فکر قلم چی باشید با تبلیغات فریبنده پول مردم را چپاول کنید
دختری از دیار لر
Iran, Islamic Republic of
آقای مرادی حرف بدی نمیزند حرف ایشان تا حدودی واقعیت است اما دوستانی که با حرف حاجی مخالفید شما همان هایید که نان تاجگردون را میخورید و حلیم اصولگرایان را هم میزنید...به خداوندی خدا امثال شما از مردم کوفه نیز بدترید......
شما امروز را می بینید اما من روزی را می بینم که اطلاح طلبان پایین بیایند همه تان را می بینم....اینقدر که شما توی حاشیه و توهین به یکدیگرید سران دو خط(مانند مرادی و تاجگردون)دنبال این چیزها نیستند.....هرکی مخالفه معلومه که حقیقت بد طور براش تلخ شده
محمد
Iran, Islamic Republic of
جناب مرادی عملکرد۸ساله شماوحامیان شماهمه چیزرابرای مردم روشن کرده نیازی به سخنرانی های جدیدنیست .مردم روزانه شاهداخبارجدیدازعملکردشماهستند
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای مردای شمابنویسید یاننویسید این دولت هیچ تدبیر وامیدی ندارد وقتی آقای نوبخت دررسانه ملی اعلام میکند نانوایی ها خودشان میتوانند قیمت نان را به دلخواه خود افزایش دهند مهنایش بی تدبیری وهرج مرج است دیگر وای به حال دانشگاهها
نو گرا
Iran, Islamic Republic of
چه خبر از بورسیه های غیر قا نونی
کارمند دانشگاه دهدشت
Iran, Islamic Republic of
تو را به جان مادرت دیگه برو یه جایی بشین و حرف نزن. آخه شما امتحانت را پس دادی.
امید
Iran, Islamic Republic of
سلام. اولا"دولت جلوی سخنرانی اصولگرایان رانگرفت وقتی مشاهده شدکه دانشجویان اجازه سخنرانی این دلواپسان رانمیدهند محترما"گفتنداگربیاییدفقط برای تعدادانگشتان دست ازشمااستقبال میشودوبایدپاسخگوی۸سالتان باشیدزیراممکن است ابروی نداشته بیشتر به باد رود.روحانی مچکریم درودبراصلاحات
قرمز
Iran, Islamic Republic of
لرهرچه ایگه وداغ دل ایگه .آقای مرادی واقعه کوی دانشگاه که حتی دل رهبر رو بدرد آورد وشما وامثال شما بچه های مردم رواز طبقات به پایین می انداختید یادتان رفته
شهروند
Iran, Islamic Republic of
احسن بر حاج مرادی عزیز که همیشه با جرات و با شهامت و با عزمی راسخ و با دیدی باز و بدون واهمه در مواقع ضروری زبان گویای مردمی است که حقایق را فاش می کند .در جواب اون برادر دانشجو باید بگویم حنای اقای مرادی هیچ وقت رنگ و بویش را از دست نمی دهد چون در قلب مردم به خصوص آنهایی که مرادی را می شناسند جا دارند. باز هم تحسینت می کنم
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
جناب مرادی خودکرده را تدبیر نیست. این وضعیت اگر هم آنطور که شما میگویید باشد ماحصل کاری است که شما در طی چندین و چند سال کردید. مردم اینگونه کارها را خیلی وقته که از شماها فقط دیدند. بگذارید مردم نفس بکشند.
منصف
Iran, Islamic Republic of
گویا بسیاری از افرادیکه کامنت نهاده اند فقط یک نفر است چون برای نوشتن انشا از روی دست یکدگر استفاده شده. اصل مطلب درسته که از دولتی که هم شعار تدبیر و امید داشت نباید بی تدبیری میشد و ما ها را ناامید میکرد و هم تحمل نقد و انتقاد را در عمل از خود نشان دهند. اینکه هر ماه به مخالفین یک برچسب زده شود دور از اخلاق و تدین است . مرادی هم حرف دلش را زده شما چرا انتقادپذیر که نیستید ادب و شان را رعایت نمیکنید. وای بر ما .
ابوطالب صادقی
Iran, Islamic Republic of
جناب مرادی
ازشما که هنوز خود را ارزشی و دیگران را خارج ازدایره ارزشها میدانید بعید نیست که تعمدا القاء شبهه نمایید و یاتحلیلتان از اوضاع به انحراف بگراید وندانید و یا نخواهید بپذیرید که اولا سخنران مدعو دانشگاه است و نه نماینده ارسالی دولت به دانشگاه وثانیا روز دانشجو متعلق به دانشجویانی است که با ریختن خون آذران اهوراییشان از درخت آزادی در مقابل هرنوع استبداد و استکبار و استثمار و زیاده خواهی دفاع کردند و نه محلی برای عرض اندام مهاجمان و یامدافعان هرنوع تهاجم به دانشگاه ، ازطرفی جای بسی شگفتی است که خود را طرفدار ولایت فقیه میدانید امادولت سازندگی که دولت مورد تایید رهبری بوده را دوران خفقان می نامید ،نکند خدای ناکرده نیات و گفتارتان همسو نیست از سویی متعجبم اینبار به دوران اصلاحات سوزن نزده اید که شاید اراده قوی مردم را در مقابل خود دیده اید و دم فرو بسته اید اما فراموش نکنید که مردم دوران سراسر استبداد و خفقان و اختناق هشت ساله نحس بر باد رفته را که بانگاه خودمدارانه و تمامیت خواهانه دوستان شما اداره می گردید فراموش نخواهند کرد و در روز دانشجو مجالی برای عرض اندام آنها باقی نخواهند گذاشت . روز دانشجو روز دانشجو است شما مکلفید در برابر تصمیم دانشجویان در خانه خودشان سر تعظیم فرود آورید وبه جای توهین احترام بگذارید تا لااقل احترام خود را باقی بگذارید .
سلام بر همه چرا مرگ؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
میشه بفرمایید ۶۱سال از این شعار چی سهمتون شد جز بدبختی ونکبت وملالت وفلاکت .اگر دعایتان خدایی بود در طول ۶۱سال خداوند یکبار اجابتش میکرد .گفتن این شعار وتکرارش جز واکنش عکس نداشته است وقطعا مورد رضای خدا هم نیست ///
پیام
Iran, Islamic Republic of
روز دانشجو ۱۸ تیر است
پهلوان
Iran, Islamic Republic of
برگرد سابقه مدیریتت روببین بعد مطلب بنویس به آموزش وپرورش ومیراث فرهنگی روهم چول کردی .توروخدا میترسیم کبناروو
لنده
Iran, Islamic Republic of
آقای مرادی !
با مطرح کردن بحث بورسیه در شماری از کامنتها برامون سوال پیش اومد
شما که عالمانه نقد می فرمایید درباره این موضوع ذهن ما رو روشن کنید.
سپاس گزاریم
بهلول
Iran, Islamic Republic of
راستی ..قضیه بورسیه چیست؟ نکن. شما هم از این نعمت احمدینژادی البته باید گفت نعمت اصولگرایی بهره برده اید ( از این جهت میگویم نعمت اصولگرایی چون احمدی نژاد و دستگاهش همه و همه ساخته و پرداخته جناح تمامیتخواه بظاهر اصولگرا بود .
.ی لطفا با آن قلم شیوایت توضیح دهید که موضوع بورسیه چیست؟
. اصولا دظرتان در باره ی بورسیه ها ی رانتی چیست ؟ لطفا اطلاع رسانی کنید مردم را روشن کنید شما یکی از لیدرهای اصولگرایان در گچسارانید . اصولگرایان در گچساران از شما قویتر نیرویی ندارند شما باید راجع به بورسیه ها نظر دهید و مطلب بنویسید . سکوت شما در این ارتباط سوال برانگیز است . در دلمان شبهاتی ایجاد کرده پس بگو
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

دولت حسن روحانی که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند ...
1