تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۲۱
کد مطلب : ۷۷۱۰۶

نگاه‌های تبعیض‌آمیز در ورزش کهگیلویه و بویراحمد

۴
۰
کبنا ؛مربی کیک بوکسینگ استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نگاه‌های تبعیض‌آمیز در ورزش بلای جان ورزشکاران مستعد شده است.mahmodyan
به گزارش کبنااسپورت از یاسوج، ظهر امروز رحمان محمودی در گفت‌وگو با خبرنگاران با انتقاد شدید از مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل بی‌توجهی به ورزش کیک‌بوکسینگ، اظهار کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ورزش کیک‌بوکسینگ را به فراموشی سپرده‌، بطوریکه این دستگاه دولتی هیچ‌گونه همکاری در زمینه اعزام و تجلیل از ورزشکاران این رشته ورزشی ندارد.
مربی ورزش کیک‌بوکسینگ استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این رشته ورزشی ۸۵۰ نفر ورزشکار فعالیت دارند، افزود: اداره‌کل ورزش و جوانان در زمینه تجهیزات همکاری ندارد و از طرفی آقای مدیرکل فقط شعار می‌دهد.
محمودی ورزش را یکی از بهترین ابزارها برای نجات جوانان از شر آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و افزود: قهرمان زیادی در سطح ملی و بین‌المللی در این رشته ورزشی از استان کهگیلویه و بویراحمد پرورش یافته‌اند ولی با این وجود آنها به دلیل عدم حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان از ادامه فعالیت خود در رشته ورزشی کیک‌بوکسینگ دلسرد شده‌اند.
این ورزشکار سابقه‌دار در رشته ورزشی کیک‌بوکسینگ افزود: نگاه‌های تبعیض‌آمیز در ورزش بلای جان ورزشکاران مستعد شده که این مسئله چیزی جزء ضرر به خانواده ورزشکاران بویژه در رشته ورزش کیک‌بوکسینگ که علاقمندان زیادی را در استان کهگیلویه و بویراحمد به خود جلب کرده است، نیست.
محمودی در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای همایش پیاده‌روی در هفته گذشته به مناسبت هفته بسیج سخن گفت و اظهار داشت: این همایش در بخش سیپدار از توابع شهر یاسوج با حضور خیل عظیمی از نوجوانان، جوانان و اقشار مختلف مردم برگزار شد و تمام هزینه این همایش بزرگ پیاده‌روی شخصی بوده است.
محمودی با ابراز گلایه از عدم حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان در برگزاری همایش پیاده‌روی، اظهار کرد: در این همایش از دانش‌آموزان ممتاز و قهرمانان کشور و ملی تجلیل شد.
وی با اشاره به مشکلات مالی تصریح کرد: برای ادامه فعالیت‌ ورزشی، خود و سایر دوستان با انجام کاری سخت از جمله کشاورزی و کارگری هزینه‌های لازم را بدست می‌آوریم.
مربی ورزش کیک‌بوکسینگ استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بنده بیش از ۲۰ عنوان قهرمانی و ملی در میادین مختلف ورزشی بدست آوردیم، ولی دریغ از حمایت و قدردانی مسئولان ورزش کهگیلویه و بویراحمد.
محمودی این وضعیت را نگران کننده عنوان کرد و افزود: مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص چاره‌اندیشی کنند.

انتهای پیام/کمایی
نام شما

آدرس ايميل شما

دلسوزوخاک خورده زمین های ورزشی
Iran, Islamic Republic of
احسن راست وحسینی این مدیرکل غیر از شعاردادن ووعده های توخالی وایجادتوقع دربین جوانان مگه کاردیگه هم داره ازاستاندارعاجزانه تقاضاداریم به خاطرعدم ترویج دروغ در بین جوانان استان با این مدیر برخووررد کنه مگه دراستان. خوودمون قحط الرجاله؟
باقر
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز گل گفتی .این مدیر کل جز شعار چیزی بلد نیست .هیکلش هم نشان می دهد در عمرش ورزش نکرده .بدبخت استان ما . از علی سلیمانی رییس هیات کشتی استان بپرس جه کار کرده اینقدر پیش این مدیر کل عزیز شده تو هم ان راه را برو .به سلیمانی میلیونها پول داده .سالن ورزشی ذاذه .در حالیکه توی این استان هم نیست .معطل نکن برو بپرس تا دیر نشده .......
باقر
Iran, Islamic Republic of
راس میگه عزیزم علی سلیمانی را رییس هیاتتون کنید دیگه همجی حله البته با حفظ سمت ...............................
حامد
Iran, Islamic Republic of
جان به محمودی
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1