کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نگاه‌های تبعیض‌آمیز در ورزش کهگیلویه و بویراحمد

17 آذر 1393 ساعت 6:21


مربی کیک بوکسینگ استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نگاه‌های تبعیض‌آمیز در ورزش بلای جان ورزشکاران مستعد شده است.mahmodyan
به گزارش کبنااسپورت از یاسوج، ظهر امروز رحمان محمودی در گفت‌وگو با خبرنگاران با انتقاد شدید از مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل بی‌توجهی به ورزش کیک‌بوکسینگ، اظهار کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ورزش کیک‌بوکسینگ را به فراموشی سپرده‌، بطوریکه این دستگاه دولتی هیچ‌گونه همکاری در زمینه اعزام و تجلیل از ورزشکاران این رشته ورزشی ندارد.
مربی ورزش کیک‌بوکسینگ استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این رشته ورزشی ۸۵۰ نفر ورزشکار فعالیت دارند، افزود: اداره‌کل ورزش و جوانان در زمینه تجهیزات همکاری ندارد و از طرفی آقای مدیرکل فقط شعار می‌دهد.
محمودی ورزش را یکی از بهترین ابزارها برای نجات جوانان از شر آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و افزود: قهرمان زیادی در سطح ملی و بین‌المللی در این رشته ورزشی از استان کهگیلویه و بویراحمد پرورش یافته‌اند ولی با این وجود آنها به دلیل عدم حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان از ادامه فعالیت خود در رشته ورزشی کیک‌بوکسینگ دلسرد شده‌اند.
این ورزشکار سابقه‌دار در رشته ورزشی کیک‌بوکسینگ افزود: نگاه‌های تبعیض‌آمیز در ورزش بلای جان ورزشکاران مستعد شده که این مسئله چیزی جزء ضرر به خانواده ورزشکاران بویژه در رشته ورزش کیک‌بوکسینگ که علاقمندان زیادی را در استان کهگیلویه و بویراحمد به خود جلب کرده است، نیست.
محمودی در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای همایش پیاده‌روی در هفته گذشته به مناسبت هفته بسیج سخن گفت و اظهار داشت: این همایش در بخش سیپدار از توابع شهر یاسوج با حضور خیل عظیمی از نوجوانان، جوانان و اقشار مختلف مردم برگزار شد و تمام هزینه این همایش بزرگ پیاده‌روی شخصی بوده است.
محمودی با ابراز گلایه از عدم حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان در برگزاری همایش پیاده‌روی، اظهار کرد: در این همایش از دانش‌آموزان ممتاز و قهرمانان کشور و ملی تجلیل شد.
وی با اشاره به مشکلات مالی تصریح کرد: برای ادامه فعالیت‌ ورزشی، خود و سایر دوستان با انجام کاری سخت از جمله کشاورزی و کارگری هزینه‌های لازم را بدست می‌آوریم.
مربی ورزش کیک‌بوکسینگ استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بنده بیش از ۲۰ عنوان قهرمانی و ملی در میادین مختلف ورزشی بدست آوردیم، ولی دریغ از حمایت و قدردانی مسئولان ورزش کهگیلویه و بویراحمد.
محمودی این وضعیت را نگران کننده عنوان کرد و افزود: مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص چاره‌اندیشی کنند.

انتهای پیام/کمایی


کد مطلب: 77106

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/77106/نگاه-های-تبعیض-آمیز-ورزش-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1