تاریخ انتشار
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۳۷
کد مطلب : ۷۶۹۰۸

آمادگی آبفا برای تقسیط بدهی ۵۴۶ میلیونی آموزش و پرورش استان

۰
کبنا ؛سید علی لدنی‌نژاد امشب در نشست شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در حال حاضر مجموع بدهی آموزش و پروروش کهگیلویه و بویراحمد به آب و فاضلاب استان ۵۴۶ میلیون تومان است.
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد افزود: از این مبلغ ۲۷۵ میلیون مربوط به آب بها و با اعمال بخشودگی ۵۰ درصدی است.
لدنی‌نژاد با اشاره به اینکه آموزش و پروروش بویراحمد با ۱۸۹ میلیون تومان در صدر بدهکاران مناطق آموزش و پروروش به آب و فاضلاب شهری قرار دارد، بیان کرد: مناطق آموزش و پرورش لنده، باشت و لیکک و قلعه رئیسی بخش عمده بدهی خود را تسویه کرده‌اند.
مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تاکنون جلسات متعددی در زمینه تسویه بدهی آموزش و پرورش استان برگزار و راهکارهایی نیز از طرف آبفا پیشنهاد شده است.
وی با اشاره به اینکه بخشی از بدهی آموزش و پرورش استان به شرکت آب و فاضلاب از طریق تهاتر قابل تسویه است، عنوان کرد: این شرکت آمادگی همکاری با آموزش و پرورش را برای تقسیط بدهی خود دارد و تا کنون همکاری بی‌شائبه ای با این نهاد داشته است.
لدنی‌نژاد یادآور شد: با توجه به اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش تا کنون همکاری‌های لازم با این دستگاه داشته‌ایم و همواره اراده ما بر تعامل با آموزش و پرورش بوده است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب قدم‌های مثبتی در زمینه همکاری با آموزش و پرورش برداشته است، تاکید کرد: توقع این است که آموزش و پرورش نیز با در این زمینه قدم‌های موثری بردارد.
لدنی‌نژاد با بیان اینکه آب و فاضلاب شرکتی خودگران است و از طریق درآمدهای حاصل از آب‌بها هزینه‌های خود را پرداخت می‌کند افزود: این شرکت همواره با آموزش و پرورش تعانمل داشته ولی باید در نظر داشته باشیم که امکان بخشودگی آب‌بهای مصرفی به هیچ وجه وجود ندارد.
انتهای پیام/خ
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1