کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آمادگی آبفا برای تقسیط بدهی ۵۴۶ میلیونی آموزش و پرورش استان

15 آذر 1393 ساعت 22:37


سید علی لدنی‌نژاد امشب در نشست شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در حال حاضر مجموع بدهی آموزش و پروروش کهگیلویه و بویراحمد به آب و فاضلاب استان ۵۴۶ میلیون تومان است.
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد افزود: از این مبلغ ۲۷۵ میلیون مربوط به آب بها و با اعمال بخشودگی ۵۰ درصدی است.
لدنی‌نژاد با اشاره به اینکه آموزش و پروروش بویراحمد با ۱۸۹ میلیون تومان در صدر بدهکاران مناطق آموزش و پروروش به آب و فاضلاب شهری قرار دارد، بیان کرد: مناطق آموزش و پرورش لنده، باشت و لیکک و قلعه رئیسی بخش عمده بدهی خود را تسویه کرده‌اند.
مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تاکنون جلسات متعددی در زمینه تسویه بدهی آموزش و پرورش استان برگزار و راهکارهایی نیز از طرف آبفا پیشنهاد شده است.
وی با اشاره به اینکه بخشی از بدهی آموزش و پرورش استان به شرکت آب و فاضلاب از طریق تهاتر قابل تسویه است، عنوان کرد: این شرکت آمادگی همکاری با آموزش و پرورش را برای تقسیط بدهی خود دارد و تا کنون همکاری بی‌شائبه ای با این نهاد داشته است.
لدنی‌نژاد یادآور شد: با توجه به اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش تا کنون همکاری‌های لازم با این دستگاه داشته‌ایم و همواره اراده ما بر تعامل با آموزش و پرورش بوده است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب قدم‌های مثبتی در زمینه همکاری با آموزش و پرورش برداشته است، تاکید کرد: توقع این است که آموزش و پرورش نیز با در این زمینه قدم‌های موثری بردارد.
لدنی‌نژاد با بیان اینکه آب و فاضلاب شرکتی خودگران است و از طریق درآمدهای حاصل از آب‌بها هزینه‌های خود را پرداخت می‌کند افزود: این شرکت همواره با آموزش و پرورش تعانمل داشته ولی باید در نظر داشته باشیم که امکان بخشودگی آب‌بهای مصرفی به هیچ وجه وجود ندارد.
انتهای پیام/خ


کد مطلب: 76908

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/76908/آمادگی-آبفا-تقسیط-بدهی-۵۴۶-میلیونی-آموزش-پرورش-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1