تاریخ انتشار
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۳
کد مطلب : ۷۶۸۸۱

بدهکاری ۱۸۹ میلیونی آب آموزش و پرورش یاسوج

۴
۰
کبنا ؛شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، عصر امروز شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به ریاست استاندار و با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش و مدیران دستگاه‌های اجرائی عضو برگزار شد.
یکی از موضوعاتی که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت، بحث بدهکاری مدارس کهگیلویه و بویراحمد به شرکت‌های خدماتی از جمله آب، برق و گاز بود که مطالب مهمی در این خصوص عنوان شد.
سید علی لدنی‌نژاد مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست از بدهکاری ۵۴۶ میلیون تومانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان به این شرکت خبر داد و اظهار کرد: در بحث آب بهاء مدارس کهگیلویه و بویراحمد ۲۷۵ میلیون تومان به شرکت آب و فاضلاب بدهکار هستند که ۱۸۹ میلیون آن مربوط به مدارس شهر یاسوج می‌باشد.
هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: هزینه‌های جاری اداره‌کل آموزش و پرورش ۳۰۰ میلیون تومان است که به هیچ‌وجه جوابگو هزینه‌های جاری این اداره‌کل نیست و مشکلاتی در خصوص پرداخت بهای حامل‌های انرژی داریم.
زارع‌پور در ادامه سخنان خود، اظهار داشت: فرهنگ مشارکت در استان کهگیلویه و بویراحمد ضعیف است و به نحو مطلوبی نهادینه نشده است.
وی با بیان اینکه هزینه جاری ۳۰۰ میلیون تومان جوابگو این اداره‌کل نیست، بیان کرد: راهکاری جزء مشارکت مردم در توسعه امر آموزش و پرورش نداریم و زمینه و بستر آن نیز باید فرهنگ سازی شود و اگر خانواده‌ها کمک نکنند با این سرانه جاری به جایی نمی‌رسیم.
این مسئول ارشد در عرصه آموزش و پرورش گفت: مشارکت‌های مردمی با ظرافت خاصی صورت گیرد که مردم هم همکاری‌های لازم را انجام بدهند.
یاری معاون پشتیبانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه بدهی مدارس کهگیلویه و بویراحمد را نسبت به گذشته دانست و تاکید کرد:  بخشی زیادی از این بدهکاری‌ها مربوط به شهر یاسوج و شهرهای دیشموک، بهمئی، لنده و باشت نسبت کمتری داشتند که بدهی‌های خود را در زمینه آب بهاء پرداخت کردند.
یاری‌ افزود: اردوگاه فرهنگی و تربیتی شهر سی‌سخت ۴۵ میلیون تومان در زمینه آب بهاء به شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد بدهکار است.

در ادامه این جلسه موضوع ساختمان اداری آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد، که هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: ستاد بحران باید یک مصوبه ضروری برای احداث ساختمان جدید آموزش و پرورش بگذارد.
صیدالی ادامه داد: همه باید برای کمک به آموزش و پرورش پیش‌قدم باشند، تا به این عرصه مقدس لطمه وارد نشود.
وی با بیان اینکه تاکنون گاز هیچ مدرسه‌ای را قطع نکرده‌ام، گفت: اگر دیوان محاسبات برای من صد پرونده تشکیل بدهد باز گاز مدرسه‌ای را به دلیل بدهی قطع نخواهم کرد چرا که معتقدم مدرسه و علم مقدس است.

هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش نیز گفت: ساختمان اداری اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۴۰ سال عمر مفید خود را گذرانده است و باید فکری به حال تکمیل ساختمان نیمه کاره که در محوطه آموزش و پرورش بلاتکلیف مانده، انجام گیرد.
انتهای پیام/کمایی
نام شما

آدرس ايميل شما

ظفری از باشت
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج هادی زارع پور
Iran, Islamic Republic of
حالا همین آموزش و پرورش بخشنامه کرده هر کی از کارکنان دانشجوی دانشگاه آزاد هست شهریه شو می پردازیم. که چی بشه؟به سود کی؟/پ
Iran, Islamic Republic of
کمتر شعار زاد و ولد سر دهید اموزش باید رایگان باد سه نیاز اصلی مردم امنیت سلامت اموزش تا مقطع متوسطه باید رایگان باشد بعد مردم رابه زاد و ولد تشویق کنید .البته باتوجه به سن وزیران هیچ کام نه بچه بیکار نه بچه مجرد ندارد ولی استاندار باید به فکر مردم فقیر استان باشد .از شیر مدارس هم خبری نشد. ما که تاکنون ندیدیم.خواهشا به مدارس بگویید به هر بهانه ای از مردم درخواست یا کمک نکنند.
جناب آقای صیدالی
برادر بزرگوار جناب آقای صیدالی باسلام وعرض ادب گاز مدرسه راهنمایی ابن سینای دهدشت بعلت بدهی قطع گردیده وبه شما اطلاعات درست داده نشده است پس با قاطعیت صحبت نفرمایید. از همکارانتان در دهدشت صحت ادعای بنده را جویا شوید.
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1