تاریخ انتشار
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۴۲
کد مطلب : ۷۶۴۴۶

برگزاری یادواره شهید محمدصادق نصیری

۰
کبنا ؛به همت جمعی از دانش آموزان بسیجی دبیرستان شهید صدوقی(۲) قــــم دربیستم آذرماه در محل دبیرستان شهید صدوقی(۲) قــــــم یادواره ی شهید محمد صادق نصیری و ۳۶ هزار شهید دانش آموز با حضور خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و با حضور مسئولین استانی برگزار می شود.
سید محمد صادق سیادت دبیر برگزاری یادواره از تلاش های بی شاعبه ی بسیجیان این آموزشگاه تقدیر و تشکر کرد و یاری مسئولین را جهت برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم خواستار شد.
شهید محمدصادق نصیری در شب شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام، مصادف با حادثه‌ی تاریخی مدرسه‌ی فیضیه‌ی قم در شهرستان قم بدنیا آمد. پدرش حضرت آیت‌الله محمدتقی نصیری از روحانیون سرشناس و مسؤول حوزه‌ی علمیه سمنان بود. شهید محمد صادق نصیری ۱۰ ساله بود که به همراه خانواده‌اش از شهر قم به سمنان مهاجرت کرد. تحصیلاتش را تا مقطع سوم دبیرستان گذراند. سپس با ورود به بسیج به صورت داوطلبانه روانه‌ی جبهه‌ی غرب شد. حدود چهار ماه در منطقه‌ی مهران و چهار ماه در منطقه عین خوش حضور یافت. عملیات محرم بود که محمدصادق از ناحیه‌ی شکم به شدت مجروح و در بیمارستان‌های تبریز و تهران بستری شد. او پس از تحمل جراحات شدید عاقبت در بیست و ششم آبان هزار و سیصد و شصت و یک به معبودش پیوست. پیکر مطهرش هم اکنون در گلزار شهدای شهر سمنان در جوار امامزاده یحیی علیه‌السلام دفن می‌باشد
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1