تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۷۶۴۱۶

آقایان؛ انفعال در محیط زیست تا کی؟+ تصویر مرگبار

۱۳
۰
کبنا ؛آیا زمان تغییر رویه در محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد فرا نرسیده است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، هر از گاه اخبار متفاوتی از تجاوز به محیط زیست و تخریب آن در گوشه و کنار استان کهگیلویه و بویراحمد به گوش می‌رسد، از تجاوز به حریم رودخانه بشار تا روان شدن فاضلاب بیمارستان‌ها و شهرک‌ها به رودخانه‌های استان گرفته تا مرگ ۱۲ بهله عقاب، محیط زیست استان همواره در حکم ناظری ضعیف تنها نظاره گر این فجایع زیست محیطی است و دیده نشده است که کار خاصی از این نهاد برآید.
با نگاه اجمالی به وضعیت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد و مشکلاتی که برای آن بوجود می‌آید، می‌توان به این موضوع پی برد که عزم خاصی برای نجات محیط زیست در استان وجود ندارد و این دستگاه به دستگاه کاملاً منفعل تبدیل شده است.
در حالی که دامنه تغییرات در برخی دستگاه‌ها به کارشناسان نیز رسیده و متأسفانه گویا مدیران ارشد استانی هیچ دغدغه‌ای برای تحول و ایجاد نشاط در دستگاه حساس محیط زیست ندارند و این گونه است که باید هر روز شاهد مرگ بخشی از حیات وحش و محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم و آب از آب تکان نخورد.
آقای استاندار یکی از مطالبات دانشجویان تشکل‌های سیاسی از شما رسیدگی به ماجرای ۱۲ عقاب بی‌نوا که بر اساس سهل‌انگاری برخی افراد و بی‌توجه به محیط زیست نخاله‌های مرغی خود را در عرصه‌های منابع طبیعی رها کردند و ثمره این کارشان مرگ ۱۲ عقاب بود.
آقای خادمی، آیا وقت آن نرسیده است که به دادخواهی از مرگ تدریجی حیات وحش و محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد بلند شوید و حرکتی نمائید.
و ...
 
۶
 
 
 
۱



 

 

 

 
نام شما

آدرس ايميل شما

تامحمودی
Iran, Islamic Republic of
تا زمانی این مدیر کل وودر محیط زیست است وضعیت به همین روال است وان نماینده ای که از این مدیر کل حمایت می کند تا کی اقای استاندار.
عقاب
Iran, Islamic Republic of
با سلام ای محیز زیستی ها خود اهل اهمال کاری هستند ما..محیط زیست ..چند وقت پ................. شکار غیر مجاز می زند و با کمک نیروی انتظامی به زندان می اندازد بدون هیچ گونه مدرک قانع کننده ایاگه راست می گن جلوی این ها را بگیرد باید به انان دست مریزاد گفت که جسد تعدادی عقاب را پس از مردن و از بین رفتن پیدا می کند از آنان تمنا می کنم مراسم خاکسپاری و تشیع جنازه برای آن نگون بختان به راه بیاندازد ماه هم شرکت می کنیم
نفرين شده هاي ايران
Iran, Islamic Republic of
دوستداران طبیعت استان به اندازه ای که نگران عقابها و لاشخوران هستید گزارشی هم از تونلها و الودگی هوا جهت رفاه حال مردم استان و گردشگران به استان چهار فصل داشته باشید .
دختر لر
Iran, Islamic Republic of
خدا بر باعث و بانیش لعنت بفرستد

این طبیعت سهم ما نیز هست بنده شخصا از عوامل این کار نمیگذرم
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
واقعا تاسف آوره.
خدا کنه آگاهی عمومی مردم ما افزایش پیدا کنه و خود مردم از اهمیت و پیامدهای آسیبهای زیست محیطی آگاه بشن. آگاهی مردم به احساس مسئولیت عمومی تبدیل خواهد شد و نمایندگان و سیاستمداران در سیاستگزاری ها و برنامه ریزی ها مجبور خواهند بود همگام با نگرانیهای مردم مسئولانه تر عمل کنند و فکری به حال وضعیت نابسامان محیط زیست ما کنند.
نارگ موسی
Iran, Islamic Republic of
مساله محیط زیست در کشورهای توسعه یافته به خوبی نهادینه شده و امیدواریم پیش از اینکه کار از کار بگذره, برای حفظ اجزای محیط زیست استان و کشور دست بکار شیم.
داود
Iran, Islamic Republic of
آقا تا پتروشیمی و نفت هست محیط زیست کیلویی چنده زیستمون که رفت محیطمون هم روز به روز کوچکتر میشه تا تر و خشک با هم بسوزن
شيوا
Iran, Islamic Republic of
مدیران کل محیط زیست وبهزیستی استا.. .. هم توی دست آنهاست، هم در دولت قبل با استاندار .کردند وهم در دولت حدید.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
تازه شکار های بی زبان دنا و خاییز که هیچ گونه تصویری از انها گرفته نمی شود وضعیت بسیار بدتری دارند از کارشناسان و محیط بانان محیط زیست بپرسید تا بفهمید که طی چهار سال گذشته چه بر سر محیط زیست امده است آقای دکتر خادمی استاندار محترم اگر همین امروز هم مدیر محیط زیست را عوض کنید اسیب هایی که به محیط زیست استان وارد گردیده است تا سی سال اینده جبران نخواهد شد پس تورا به خدا تو را ا به پیامبر و به هر که دوست داری زودتر اقدام کن که فردا دیر است
منصوری
Iran, Islamic Republic of
تا مادامی که پورشیرزاد وتیم ظعیفش بر این دستگاه سیطره دارد هر روز باید شاهد این .زیست محیطی باشیم
عیوب
Iran, Islamic Republic of
تا پورشیرزاد در راس محیط زیست استان است وضعیت همین جوری است آقای استاندار تا کی باید از این مدیر ضعیف در استان حمایت بشه لطفا یه کار بکنید.
کارشناس محیط زیست
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای استاندار چرا فقط نظاره گری اینگار تو هم کاری به محیط زیست استان نداری خواهشا جلوی نابودی محیط زیست استان را با تغییر مدیریت ضعیف پورشیرزاد نجات دهید
س.ع
Iran, Islamic Republic of
سلام دکتر خادمی تورا خدا به حوزه محیط زیست ورود کنید حیات وحش کوه ساورز بر اثر شکار بی رویه شکارچیان متخلف رو به نابودی است .. چرا مسولین محیط زیست اینچنین بی تفاوت هستنند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1