کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آقایان؛ انفعال در محیط زیست تا کی؟+ تصویر مرگبار

13 آذر 1393 ساعت 11:44


آیا زمان تغییر رویه در محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد فرا نرسیده است.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، هر از گاه اخبار متفاوتی از تجاوز به محیط زیست و تخریب آن در گوشه و کنار استان کهگیلویه و بویراحمد به گوش می‌رسد، از تجاوز به حریم رودخانه بشار تا روان شدن فاضلاب بیمارستان‌ها و شهرک‌ها به رودخانه‌های استان گرفته تا مرگ ۱۲ بهله عقاب، محیط زیست استان همواره در حکم ناظری ضعیف تنها نظاره گر این فجایع زیست محیطی است و دیده نشده است که کار خاصی از این نهاد برآید.
با نگاه اجمالی به وضعیت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد و مشکلاتی که برای آن بوجود می‌آید، می‌توان به این موضوع پی برد که عزم خاصی برای نجات محیط زیست در استان وجود ندارد و این دستگاه به دستگاه کاملاً منفعل تبدیل شده است.
در حالی که دامنه تغییرات در برخی دستگاه‌ها به کارشناسان نیز رسیده و متأسفانه گویا مدیران ارشد استانی هیچ دغدغه‌ای برای تحول و ایجاد نشاط در دستگاه حساس محیط زیست ندارند و این گونه است که باید هر روز شاهد مرگ بخشی از حیات وحش و محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم و آب از آب تکان نخورد.
آقای استاندار یکی از مطالبات دانشجویان تشکل‌های سیاسی از شما رسیدگی به ماجرای ۱۲ عقاب بی‌نوا که بر اساس سهل‌انگاری برخی افراد و بی‌توجه به محیط زیست نخاله‌های مرغی خود را در عرصه‌های منابع طبیعی رها کردند و ثمره این کارشان مرگ ۱۲ عقاب بود.
آقای خادمی، آیا وقت آن نرسیده است که به دادخواهی از مرگ تدریجی حیات وحش و محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد بلند شوید و حرکتی نمائید.
و ...
 
۶
 
 
 
۱



 

 

 

 


کد مطلب: 76416

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/76416/آقایان-انفعال-محیط-زیست-کی-تصویر-مرگبار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1