تاریخ انتشار
شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب : ۷۵۶۴۴

چرا مسئولان دنا از دهکده بوانات فارس بازدید می‌کنند

۴
۰
کبنا ؛مدیرکل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همت گردشگری این استان، مسئولان شهرستان دنا از دهکده توریستی بوانات فارس بازدید می‌کنند.IMG_6123

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، محمود باقری با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یکی از مناطق مهم گردشگرپذیر در جنوب و جنوب غربی کشور مطرح است، اظهار کرد: باید از این ظرفیت بالا برای توسعه استان استفاده بهینه شود.

مدیرکل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در میان همه شهرستان‌های استان شهرستان دنا به عنوان یکی از شهرستان‌های مهم با ظرفیت‌های بالای گردشگری است که باید زیرساخت‌های لازم را در این شهرستان برای رفاه حال گردشگر و مسافر ایجاد کرد.

وی، یکی از اقدامات اصلی را بحث آموزش دانست و گفت: آموزش مدیران مقوله‌ای مهم است تا بتوانند با استفاده از علم و تجربه نوین در صنعت گردشگری به پویایی این صنعت در استان کمک کنند.

برگزاری تورهای آموزشی برای مدیران از جمله این اقدامات است که مدیرکل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد به آن اشاره کرد و یادآور شد: به همین منظور مدیران شهرستان دنا برای آشنایی هر چه بیشتر با دهکده‌های توریستی و نحوه اداره آن‌ها به شهر بوانات سفر خواهند کرد.

مدیرکل گردشگری استان عنوان داشت: در این بازدید یک روزه مدیرانی همچون شهردار سی‌سخت، مدیر گردشگری دنا، فرماندار شهرستان دنا و امام جمعه شهر سی‌سخت حضور خواهند داشت تا بتوانیم با استفاده از تجربه همکارانمان در دهکده توریستی بوانات نسبت به راه‌اندازی دهکده توریستی در شهرستان دنا اقدام کنیم.

باقری در پایان بیان داشت: استفاده از تجربه سایر مناطق به خصوص آن دسته از مناطقی که تجربه موفق داشته‌اند به رشد صنعت گردشگری در استان کمک می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

موسی
United Kingdom
باقری مدیرکل با انتصاب معاونین ضعیف اداره میراث فرهنگی استان ر,,کارشناس هواشناسی بدون هیچ سابقه ای از مدیریت اجرایی و نااشنا به مسایل میراث فرهنگی یک شبه میشه معاون اداره میراث استان!؟مجمع نمایندگان استان و جناب استاندار بودجه هایی که به اداره میراث فرهنگی استان میاد بدون کار کارشناسی هزینه می شود.باقری به نظر کارشناسان خبره اداره میراث استان توجهی نمی کنه.کسی پیدا نمیشه اداره میراث را از دست باقری به ظاهر مدیر بگیره.باقری . کارشناس میراث فرهنگی .چه برسه مدیرکل.باقری , ایشون سابقه ریاست . نداره حالا شده .!؟
سروش
Iran, Islamic Republic of
بوانات یکی از شهرهاس سرد سیر و بد اب و هواست که زمینهای کویری و هوایی سرد و خشک داره. و پوشش گیاهی مناسبی نداره و اب اشامیدنی این شهر بوسیله قنات تامین میشه.
البته باغ گردو و کاشت چغندر و سیب زمینی اونجا رونق داره.
در کل جای خوبی نیست
رضالی
Iran, Islamic Republic of
آقای باقری مدیران بویژه امام جمعه و روحانیت معظم و معزز استان را برای چند روزی ببر سواحل گرم دوبی و آنتالیای ترکیه و تایلند . آخه بوانات برای چی ؟ امام جمعه و روحانیت مغظم و معزز استان را باید برد پاتایای تایلند و آنها را سپرد به دست ماساژورهای حرفه ای تا حال بیان و از این اخم و خمودگی برون بیان و چهره ای بشاش بخودشون بگیرن .
س .پ
Iran, Islamic Republic of
اقای مهندس باقری بنده همان شخصی بودم که در چیتاب این پیشنهاد را به شما دادم .
خوشحالم که قصد دارید پیشنهاد بنده را اجرایی کنید البته قرار بود که روال کار طور دیگه باشه امیدوارم اینکار فقط صرف رسانه بودن نباشه بلکه اصولی و علمی پیش بره .در ضمن گزارش روز بازدید در صفحه اجتماعی بنده نوشته شده .سپاس
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
1