کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چرا مسئولان دنا از دهکده بوانات فارس بازدید می‌کنند

8 آذر 1393 ساعت 9:52


مدیرکل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همت گردشگری این استان، مسئولان شهرستان دنا از دهکده توریستی بوانات فارس بازدید می‌کنند.IMG_6123

به گزارش کبنانیوز از یاسوج، محمود باقری با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یکی از مناطق مهم گردشگرپذیر در جنوب و جنوب غربی کشور مطرح است، اظهار کرد: باید از این ظرفیت بالا برای توسعه استان استفاده بهینه شود.

مدیرکل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در میان همه شهرستان‌های استان شهرستان دنا به عنوان یکی از شهرستان‌های مهم با ظرفیت‌های بالای گردشگری است که باید زیرساخت‌های لازم را در این شهرستان برای رفاه حال گردشگر و مسافر ایجاد کرد.

وی، یکی از اقدامات اصلی را بحث آموزش دانست و گفت: آموزش مدیران مقوله‌ای مهم است تا بتوانند با استفاده از علم و تجربه نوین در صنعت گردشگری به پویایی این صنعت در استان کمک کنند.

برگزاری تورهای آموزشی برای مدیران از جمله این اقدامات است که مدیرکل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد به آن اشاره کرد و یادآور شد: به همین منظور مدیران شهرستان دنا برای آشنایی هر چه بیشتر با دهکده‌های توریستی و نحوه اداره آن‌ها به شهر بوانات سفر خواهند کرد.

مدیرکل گردشگری استان عنوان داشت: در این بازدید یک روزه مدیرانی همچون شهردار سی‌سخت، مدیر گردشگری دنا، فرماندار شهرستان دنا و امام جمعه شهر سی‌سخت حضور خواهند داشت تا بتوانیم با استفاده از تجربه همکارانمان در دهکده توریستی بوانات نسبت به راه‌اندازی دهکده توریستی در شهرستان دنا اقدام کنیم.

باقری در پایان بیان داشت: استفاده از تجربه سایر مناطق به خصوص آن دسته از مناطقی که تجربه موفق داشته‌اند به رشد صنعت گردشگری در استان کمک می‌کند.


کد مطلب: 75644

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/75644/چرا-مسئولان-دنا-دهکده-بوانات-فارس-بازدید-می-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1