تاریخ انتشار
پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰۲
کد مطلب : ۷۵۳۰۶

آبیاری سبزیجات گچساران با آب فاضلاب

۱۴
۰
کبنا ؛

۴۳۲۶۷


فرماندار گچساران گفت: آبیاری سبزیجات و صیفی جات در برخی از نقاط شهرستان گچساران با آب فاضلاب از سوی متولیان امر هرجه زودتر پایان پذیرد.
عبدالرحیم رحیمی در جمع خبرنگاران افزود: آبیاری سبزیجات و صیفی جات با استفاده از فاضلاب خام و تصفیه نشده تهدیدی جدی برای امنیت غذایی مردم گچساران است.
وی اظهار کرد: آبیاری سبزیجات و صیفی جات در برخی از نقاط شهرستان گچساران با آب فاضلاب از سوی متولیان امر هرجه زودتر پایان پذیرد.
فرماندار گچساران تصریح کرد: مزارع سبزی و صیفی کاری گچساران با آب سالم و بهداشتی آبیاری تا از بروز بیماری‌های عفونی جلوگیری شود و این امر نیازمند همکاری بیشتر شبکه بهداشت و درمان با جهاد کشاورزی این شهرستان است.
رحیمی عنوان کرد: ۱۲ انبار ضایعات موجود در سطح شهرستان گچساران تعداد چهار مرکز از این تعداد دارای مجوز از امور صنفی هستند.
وی گفت: به علت نزدیک شهرستان گچساران به روستاها و مراکز دامی هر روز شاهد ورود سگ‌های ولگرد بیشتری به حاشیه مرکز این شهر هستیم.
وی اضافه کرد: برای پیشگیری از بیماری‌ها، طرح جمع آوری سگ‌های ولگرد با جدیت بیشتری از سوی متولیان امر صورت گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

;p
Iran, Islamic Republic of
بیشتر هن قراضه فروشیها اجناشونو از آهن نو هم گرانتر میفروشن
کیلو ۱۰۰ میخرن کیلو ۸۰۰ میفروشن
گچ
Iran, Islamic Republic of
با سلام لطفا در صورت امکان پایین تر از محله سادات جنب جاده آبشیرین-کمی جلوتر نرسیده به روستای کمبل -جاده پشکان روبروی اداره راه و ترابری.لطفا با توجه به اینکه سبزیجات جزء مصارف روزانه عموم میباشد پیگیری فرمائید. با تشکر _شهروند گچسارانی .
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
با سلام .لطفا موارد زیر را در صورت امکان بازرسی فرمائید. ۱ -پایین تر از محله سادات جنب جاده آبشیرین نرسیده به روستای کمبل و حاشیه جاده گچساران کمبل ۲- جاده پشکان روبروی اداره راه وترابری شهرستان گچساران .با تشکر فراوان از شما مسولین محترم.
بوف
Iran, Islamic Republic of
مزارع روبروی تالار رضا و کنار جاده فلکه فرودگاه و منطقه پربالی با اب فاضلاب ابیاری میشن
پینوکیو
Iran, Islamic Republic of
جناب فرماندار خوبه که شما رییس تمام شوراهای بهداشتی و نظامی و کشاورزی و از همه مهمتر رییس شورای تامین هستید خوب یه لودر بذارید پاشون و تخریبشون کنید . نکنه منتظرید این بنده خداها دلشون واسه مردم بسوزه و دست بکشن!!؟
جریمه نقدی و تخریب محل سبزی کاری بهترین روشه که حتی میتونه با تهدید به بازداشت هم همراه باشه ولی حتما جواب میده
ارمغان زاده
Iran, Islamic Republic of
آقای فرماندار ، متولی مربوطه تنها ۲۰ متر با محل کار شما فاصله دارد . هزار بار مردم گفته اند : مدیریت شبکه بهداشت ضعیف است ! مسئول بهداشت محیط نیز فردی خام وبدون تجربه است . چند سال پیش محل کشت سبزیهای آلوده توسط بهداشت محیط وقت ( آقای رضایی ) تعطیل شد . طرح اتلاف سگ های ولگرد هم درحد کامل اجرا شد اما مدیریت جدید وضعیت بهداشت محیط شهروندان تا جایی به خطر افتاده که جنابعالی نیز هشدار می دهید . کسی که .... در داروخانه اش وجود دارد و داروخانه اش تا مدتها توسط نظارت بر درمان دانشگاه تعطیل شد ، در مستند حساس ترین معاون دانشگاه قرار گرفته ، ....که قبلاً راننده استیجاری چاه تلخ بود ، پیمانکار می شود و ۲۰ نفر را بدون قانون جذب می کند که هرکدام به یکی از حضرات متصل هستند ، وضعیت بهداشت این شهر همین خواهد بود !! پس لطفاً افراد ضعیف ، تمامیت خواه و .... را تغییر بده که اگر اقدام نکنی ، به خون شهدا مدیون هستی !! بسم الله ابتدا تحقیق کن وبعد اقدام کن . آقای عکاشه لطفاً نقطه چین نکن !!
نظرعلی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای حاج رحیمی فرماندار محترم ازشما خواهش میکنم فکری به حال ساکنان جاده پازنان بکنیدکه چهل روزه مرغهای پرورشی مرده داخل کانال کنار بولوار اصلی خالی میکنن و هیچکس نگران وضع سلامت مردم نیست.مرکز بهداشت فقط دنبال کپسول آتش نشانی و سرویس بهداشتی بامایع دستشویی نباید باشه!!!!!!!!!!!جاده پازنان روستایی چسبیده به شهربا ترافیک بالا وشهر با این وضع جاده ورودی جای افسوس داره الان که دیگه با بوی گند مرغ مرده بهتراز این نمیشه.تحقیق کنید و تشریف ببرید ببینید.
گچساران
United States
پس وظیفه بهداشت چیه

ضعیف ترین بهداشتی که در طول این چند ساله دیدم
ک
گچساران
United States
ضعیف ترین بهداشتی که در طول این چند ساله دیدم که کاری بکار سلامتی مردم ندارد سبزی آلوده فروش مواد غذایی در گاری ومینی بوس
گچساران
United States
پس وظیفه بهداشت چیه

ضعیف ترین بهداشتی که در طول این چند ساله دیدم
که سبزی آلوده ومواد غذایی در گاری ومینی بوس بفروش می رسد وبهداشت کاری به سلامتی ندارد
مهمان
Iran, Islamic Republic of
سبزیهائی که با آب فاضلاب آنهم خام آبیاری می شوند آلوده به انواع میکروبها و نیز عناصر سنگین هستند که برای سلامتی انسان و سایر موجودات خطرناک هستند. از قرار معلوم بعضی از مزارع سبزی در آن ناحیه از جمله در امام زاده جفر با تانکر های فاضلاب آبیاری می شوند. این سبزیجات مستقیمأ وارد بازار مصرف شهرهای استان می شوند که نتیجه آن روی سلامتی مردم فاجعه بار است.
ميرزاهاشم
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای فرماندارحکایت سبزی های آلوده مطلب جدیدی نیست لطفآاقدامی عملی انجام دهید.
امین
Iran, Islamic Republic of
این روزها از هر چند نفری که بپرسی یه نفر بیمار سرطانی یا در خانواده خودشون دارن یا در بین بستگان ،متاسفانه هیچگونه تلاشی صورت نمیگیره در جهت بررسی مواد غذایی و سایر مواد خوراکی که بی شک دلیل اصلی این بیماریه از سبزی های آلوده فاضلاب خورده تا... لطفا مسئولین ذیربط احساس مسئولیت بیشتری کنن در قبال سلامتی مردم و به راحتی نگذرن از این مسئله .
همکلاسی
Iran, Islamic Republic of
وقتی مسول درمانگاه شهید بشارت هفته ای ۳ روز در محل کارشان حضور ندارند و ادامه تحصیل بدهند که از بقیه همکاراشون عقب نمونن این میشه وضعیت بهداشت که اخر شب تو مرکز شهر پر شده از باقله وسمبوسه فروشی وکاری نمی کنند فقط خوب بلدن اوضاع رو متشنج کنند.
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1