تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۷۴۹۳۸

برا اولین بار متکدیان سطح شهر ساماندهی می شود

۴
۰
کبنا ؛معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بویراحمد از جمع آوری متکدیان از سطح شهرستان خبر داد و گفت: بزودی چهره شهر یاسوج از حضور متکدیان پاک خواهد شد.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، نصیر پور علی با بیان این مطلب اظهار داشت: متاسفانه مدتی است در سطح شهر یاسوج با متکدیانی برخورد می کنیم که بیشتر اتباع بیگانه ای است که وارد ایران شدند.DSC_0062

وی افزود: این اشخاص که با سوء استفاده از باورهای مذهبی مردم تکدی گری می کنند، بعضا دارای جرائم و بزه های مختلف هستند که باید با آنان برخورد جدی صورت گیرد.

این مسئول خاطر نشان کرد:حضور کودکان خیابانی و متکدیان در سر چهار راه ها و معابر اصلی، چهره شهر را از همه نظر زشت و نازیبا کرده و زمینه ساز نارضایتی شهروندان شده است.

معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری شهرستان بویر احمد یادآور شد: این افراد که به صورت سازمانه یافته در مناطق مختلف شهر حاضر می شوند علاوه بر ناهمگون کردن منظر شهر، بستر ساز انواع جرایم و شیوع بیماری در سطح شهرستان هستند که با توجه به تدابیر اتخاذ شده بزودی برخوردی جدی با این افراد صورت خواهد گرفت.

معاون سیاسی و اجتماعی شهرستان بویراحمد اضافه کرد: ارتقاء فرهنگ عمومی برخورد با این افراد و هدفمند کردن نذورات و هدایای مردمی به نهادها و ارگانهای ذی صلاح یکی از راههای برخورد و جلوگیری از افزایش این افراد در سطح شهرستان خواهد بود.

پور علی تصریح کرد:با همکاری شهرداری برا اولین بار در شهر یاسوج کمپی  ایجاد کردیم که از چند رو آینده متکدیان سطح شهر جمع اوری به انجا انتقال دداده می شود.

وی ادامه داد:با همکاری نیروی انتظامی اتباع بیگانه به پایگا های مرزی انتقال داده و کودکان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد و بهزستی قرار می گیرد.

انتهای پیام /پاک
نام شما

آدرس ايميل شما

Europe
امیدوارم هرچه سریعتر این کار انجام بشه وادامه دار باشه. همینکه پس از سالها یکی پیدا شد که به این مسئله بپردازه خودش کار مهمیه ممنون جناب پورعلی
همشهری
Iran, Islamic Republic of
برادراول بایدجمعشون میکردی بعدمانورمیدادی .خبرشون کردی که قایم بشن؟
همشهری
Iran, Islamic Republic of
اول بایدجمع آوری میکردیدبعدمانورمیدادید.خبرشون کردیدکه قایم بشن؟
گچساران
Iran, Islamic Republic of
بفرماییددریاسوچ والادرگچساران ۷سال پیش
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1