کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برا اولین بار متکدیان سطح شهر ساماندهی می شود

3 آذر 1393 ساعت 10:47


معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بویراحمد از جمع آوری متکدیان از سطح شهرستان خبر داد و گفت: بزودی چهره شهر یاسوج از حضور متکدیان پاک خواهد شد.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، نصیر پور علی با بیان این مطلب اظهار داشت: متاسفانه مدتی است در سطح شهر یاسوج با متکدیانی برخورد می کنیم که بیشتر اتباع بیگانه ای است که وارد ایران شدند.DSC_0062

وی افزود: این اشخاص که با سوء استفاده از باورهای مذهبی مردم تکدی گری می کنند، بعضا دارای جرائم و بزه های مختلف هستند که باید با آنان برخورد جدی صورت گیرد.

این مسئول خاطر نشان کرد:حضور کودکان خیابانی و متکدیان در سر چهار راه ها و معابر اصلی، چهره شهر را از همه نظر زشت و نازیبا کرده و زمینه ساز نارضایتی شهروندان شده است.

معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری شهرستان بویر احمد یادآور شد: این افراد که به صورت سازمانه یافته در مناطق مختلف شهر حاضر می شوند علاوه بر ناهمگون کردن منظر شهر، بستر ساز انواع جرایم و شیوع بیماری در سطح شهرستان هستند که با توجه به تدابیر اتخاذ شده بزودی برخوردی جدی با این افراد صورت خواهد گرفت.

معاون سیاسی و اجتماعی شهرستان بویراحمد اضافه کرد: ارتقاء فرهنگ عمومی برخورد با این افراد و هدفمند کردن نذورات و هدایای مردمی به نهادها و ارگانهای ذی صلاح یکی از راههای برخورد و جلوگیری از افزایش این افراد در سطح شهرستان خواهد بود.

پور علی تصریح کرد:با همکاری شهرداری برا اولین بار در شهر یاسوج کمپی  ایجاد کردیم که از چند رو آینده متکدیان سطح شهر جمع اوری به انجا انتقال دداده می شود.

وی ادامه داد:با همکاری نیروی انتظامی اتباع بیگانه به پایگا های مرزی انتقال داده و کودکان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد و بهزستی قرار می گیرد.

انتهای پیام /پاک


کد مطلب: 74938

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/74938/برا-اولین-بار-متکدیان-سطح-شهر-ساماندهی-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1