تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۷۴۷۳۸

استقبال ناشران ملی از نمایشگاه کتاب استان

۰
کبنا ؛معاون فرهنگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از استقبال گسترده ناشران کشوری از نمایشگاه کتاب یاسوج خبر داد .

کرم الله محمدپور گفت : بیش از ۴۵۰ناشر کشوری برای حضور در نمایشگاه کتاب شهر یاسوج اعلام آمادگی کرده اند که در مقایسه با نمایشگاههای سابق این استان بی نظیر است .

وی با اشاره به اینکه در نمایشگاههای سابق کتاب استان حدود ۲۵۰ناشر حضور داشتند افزود : استقبال و خرید بالای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از نمایشگاههای کتاب سابق در این استان مهم ترین دلیل استقبال ناشران کشوری از حضور گسترده در این شهر است .۷۹۴۳_۹۰۲

این مقام مسئول زمان شروع بکار چهاردهمین نمایشگاه کتاب یاسوج را چهارشنبه ۵آذرماه سالجاری عنوان کرد و گفت: این مراسم با حضور دکتر صالحی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر نیکنام حسین پور سی سختی مشاور معاون وزیر فرهنگ، شهرام نیا مدیرعامل موسسه نمایشگاههای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استانی از ساعت ۱۰صبح تاریخ ذکر شده آغاز می شود و تا تاریخ ۱۱ آذرماه ادامه خواهد داشت.

محمدپور از تخفیف ۳۰درصدی قیمت کتاب در این نمایشگاه خبر داد و افزود : از این تخفیف ۱۰درصد سهم استان، ۱۰درصد سهم معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ۱۰درصد هم سهم ناشران حاضر در نمایشگاه خواهد بود.

معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از مراجعان به این نمایشگاه خواست تا برای برخورداری از تخفیف نمایشگاه و دریافت بن کارت کتاب کارت ملی خود را بهمراه داشته باشند ضمن اینکه دانشجویان باید علاوه برکارت ملی ، کارت دانشجویی خود را هم بهمراه داشته باشند.

انتهای پیام/پاک
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1