کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استقبال ناشران ملی از نمایشگاه کتاب استان

2 آذر 1393 ساعت 10:48


معاون فرهنگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از استقبال گسترده ناشران کشوری از نمایشگاه کتاب یاسوج خبر داد .

کرم الله محمدپور گفت : بیش از ۴۵۰ناشر کشوری برای حضور در نمایشگاه کتاب شهر یاسوج اعلام آمادگی کرده اند که در مقایسه با نمایشگاههای سابق این استان بی نظیر است .

وی با اشاره به اینکه در نمایشگاههای سابق کتاب استان حدود ۲۵۰ناشر حضور داشتند افزود : استقبال و خرید بالای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از نمایشگاههای کتاب سابق در این استان مهم ترین دلیل استقبال ناشران کشوری از حضور گسترده در این شهر است .۷۹۴۳_۹۰۲

این مقام مسئول زمان شروع بکار چهاردهمین نمایشگاه کتاب یاسوج را چهارشنبه ۵آذرماه سالجاری عنوان کرد و گفت: این مراسم با حضور دکتر صالحی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر نیکنام حسین پور سی سختی مشاور معاون وزیر فرهنگ، شهرام نیا مدیرعامل موسسه نمایشگاههای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استانی از ساعت ۱۰صبح تاریخ ذکر شده آغاز می شود و تا تاریخ ۱۱ آذرماه ادامه خواهد داشت.

محمدپور از تخفیف ۳۰درصدی قیمت کتاب در این نمایشگاه خبر داد و افزود : از این تخفیف ۱۰درصد سهم استان، ۱۰درصد سهم معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ۱۰درصد هم سهم ناشران حاضر در نمایشگاه خواهد بود.

معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از مراجعان به این نمایشگاه خواست تا برای برخورداری از تخفیف نمایشگاه و دریافت بن کارت کتاب کارت ملی خود را بهمراه داشته باشند ضمن اینکه دانشجویان باید علاوه برکارت ملی ، کارت دانشجویی خود را هم بهمراه داشته باشند.

انتهای پیام/پاک


کد مطلب: 74738

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/74738/استقبال-ناشران-ملی-نمایشگاه-کتاب-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1