تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب : ۷۰۴۴۶

دو شهید گمنام در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاکسپاری می‌شوند

۰
کبنا ؛معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام فردا با حضور مسئولان و مردم در پردیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به خاک سپرده می‌شوند.

ایزدپناه قیطاسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام ماه محرم، اظهار کرد: هم‌زمان با دهه اول محرم، پیکر مطهر دو شهید گمنام روز سه‌شنبه ۶ آبان در پردیس دانشگاه علوم ‎پزشکی یاسوج به خاک سپرده می‌شوند.
وی با بیان اینکه ما باید دین خود را نسبت به شهدا ادا کنیم، افزود: برنامه‎ریزی و تمهیدات لازم جهت استقبال باشکوه از این دو شهید والامقام انجام گرفته و مراسم با شکوه و عظمت خاصی برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به حضور پرشور اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه در این مراسم، بیان کرد: روز سه‌شنبه ۶ آبان‌ ماه ساعت ۱۰ صبح، مراسم تشییع پیکر این دو شهید والامقام از مقابل پارک ساحلی شهر یاسوج به سمت دانشکده پزشکی یاسوج تشییع و در پردیس آموزشی دانشگاه به خاک سپرده می‌شوند.
قیطاسی در پایان با دعوت از عموم مردم و جامعه دانشگاهی و علمی  استان جهت شرکت در این مراسم، اذعان کرد: با شرکت در تشییع شهدای گمنام بار دیگر با آرمان‌های بلند یاران امام تجدید میثاق خواهیم کرد.

مقدمات لازم برای خاکسپاری شهدای گمنام صورت گرفته است
مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گفت: مقدمات و برنامه‌های لازم برای خاکسپاری شهدای گمنام در دانشگاه صورت گرفته است.
مالک مجیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه‌های تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: امروز مردم کهگیلویه و بویراحمد میزبان پنج شهید گمنام در استان بودند و پیکر دو تن از این شهدا در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به خاک سپرده می‌شوند.
مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان این‌که مقدمات و برنامه‌های لازم برای خاکسپاری این شهدا در دانشگاه صورت گرفته است، افزود: طی هفته اخیر محل خاکسپاری این شهدا در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تعیین و آماده شده است.
مجیدی در ادامه عنوان کرد: فردا سه‌شنبه پیکر این دو شهید با حضور مسئولان، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه در محل پارک ساحلی این شهر به طرف پردیس دانشگاهی علوم پزشکی تشییع خواهند شد.
وی تصریح کرد: این شهدا پس از تشییع در محل پردیس دانشگاه یاسوج واقع در بیمارستان امام سجاد(ع) به خاک سپرده می‌شوند.
مجیدی با انتقاد دستگاه‌های فرهنگی به دلیل عدم همکاری افزود: از سوی دستگاه‌های فرهنگی و رسانه ملی در خصوص ورود شهدای گمنام در استان هیچگونه اطلاع‌رسانی و برنامه‌ای صورت نگرفته بود.
مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان این‌که باید اقدامات مناسبی برای تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در استان انجام می‌گرفت، عنوان کرد: برای کارهای دیگر که قابل مقایسه با حضور شهدای گمنام در استان نیست اقدامات بیشتری صورت می‌گیرد.
مجیدی با بیان این‌که اطلاع‌رسانی لازمه برگزاری مراسمات این‌چنینی است، خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولان در خصوص برنامه‌های آینده اطلاع‌رسانی بیشتری انجام دهند تا با ایجاد شور و اشتیاق این مراسمات باشکوه و در خور شان این عزیزان برگزار شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1