تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۷۰۴۰۹

صدور مجوز احداث مجتمع فولاد دنا در بویراحمد

۱۰
۰
کبنا ؛mohdpoorمدیرکل حوزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد از صدور مجوز احداث مجتمع فولاد دنا در شهرک صنعتی سقاوه شهرستان بویراحمد خبر داد.
سید محمد موحد‌پور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مجوز احداث مجمتع فولاد دنا در شهرک صنعتی سقاوه شهرستان بویراحمد صادر شد، اظهار کرد: با پیگیری‌های مستمر استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد، زارع نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی مجوز احداث این مجتمع از وزیر صنعت، معدن و تجارت گرفته شد.
مدیر‌کل حوزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به ظرفیت‌های کهگیلویه و بویراحمد در بخش صنایع اشاره و بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه این استان در تمام زمینه‌ها به خصوص بخش صنعت و نقش چشم‌گیر و مؤثر صنایع بزرگ و مادر در تولید و ایجاد اشتغال پایدار راه‌اندازی چنین کارخانه‌هایی می‌تواند به توسعه اشتغال در این استان کمک کند.
وی عنوان کرد: راه‌اندازی مجتمع فولاد دنا در شهرک صنعتی سقاوه در بویراحمد باعث ارتقاء توسعه یافتگی، رونق کار و  فعالیت در این شهرک صنعتی می‌شود.
این مسئول تصریح کرد: این شهرک صنعتی در مساحت یک هزار هکتار در شهرک سقاوه در شهرستان بویراحمد احداث می‌شود که به دستور استاندار کهگیلویه و بویراحمد زیر ساخت‌های این شهرک از قبیل تأمین زمین، آب، برق، گاز و راه برای آغاز عملیات اجرای این طرح انجام شده است.
موحد‌پور با بیان اینکه تمام اقدامات لازم برای شروع به کار سرمایه‌گذار فراهم شده است، گفت: شرایط برای حضور سرمایه‌گذار در بخش‌های خصوصی و شرکت های سرمایه‌گذاری دولتی در شهرک سقاوه فراهم است که متقاضیان و کارآفرینان می‌توانند با کسب مجوز اقدام به احداث کارخانه و صنایع تولیدی در این شهرک کنند.
انتهای پیام/
نام شما

آدرس ايميل شما

حسینی
Iran, Islamic Republic of
کارخانه فولاد قبلی چه نفعی برای استان داشت به غیر از اینکه مالک از همه رانت های دولتی استفاده کرد و اکنون هم کارخانه ای را که به مدد دلار ۳۰۰۰ تومانی هم نتوانسته اقساط بدهی خود را پرداخت نماید به یک موسسه وابسته به دولت با قیمت گزافی فروخته است، پشت پرده را خدا می داند! همان مالک قصد احداث کارخانه ای بزرگتر را دارد خدا می داند چند هکتار از منابع طبیعی زیبای سقاوه برای این پروژه که مثل قبلی برای استان فایده ای ندارد قربانی می شود متاسفانه مسئولین بی کفایت استان که افرادی درمانده هستند و نمی توانند اشتغالزایی کنند در دام اشخاص فرصت طلب می افتند و با آن ها همراه می شوند و امکانات استان را به فرصت طلبان سودجو می بخشند بدون اینکه برای استان ثمری داشته باشد.
راهنماي راست
Iran, Islamic Republic of
استان به کدام سومی رود!!!!!!!!!!!!!!!!
معاون برنامه ریزی استانداری،مدیرکل اقتصادی استانداری،رییس صنعت ومعدن و.......خوابندکه رییس دفتراستاندارمیدانی شده وخبرازسرمایه گذاری می دهد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
خداییش کجای ایران چنین مسئولی چنین خبری را میدهد.ضمن احترام کاسه داغتر ازآش شده.
کتابدار
Iran, Islamic Republic of
بالاخره این هم میخاد خودی نان بده
کتابدار
Iran, Islamic Republic of
بالاخره این هم میخاد خودی نشان بده
کتابدار
Iran, Islamic Republic of
آغا ملا
کتابدار
Iran, Islamic Republic of
بنازمت حرف حق زدی
اکبر
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین اسیب دکتر خادمی ...پور است
سید
Iran, Islamic Republic of
چشم حسود کور بشه
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه همین مدیران. آب منطقه بحران زده سرچنار و دمچنارو میان چنار ودره گرم و...... را باخط لوله ۱۰اینچ جهت درخت کاری (نه کارخانه فولاد) آقای .. جمع می کند.
جواب مردم محروم این دیار را از دفتر رهبری دریافت خواهیم کرد. به امید خدا پی گیری. وکوتا نخواهیم آمد ده سال از عمر شهرک صنعتی سقاوه. می گذرد حال آمدن وچاه حفاری جدید وقتی مطلع از ذخایر آن شدن فوری بدون درنظرگرفتن بحران آینده منابع آب زیر زمینی وسرزمین خرم مناطق فوق. با حسد ازبویراحمد پایین در صدد نابودی بخش کشاورزی، دامداری، باغداری وعشایر میباشند که درراس این..میباشد زیرا درعمر کوتاه خویش دنبال راه کوتاه وهزینه کم وتبلیغ کاری ولو با ضایع شدن حقوق مردم محروم. درجهت نیل اهداف ..حق مظومین وعشایر وروستایی بدبخت........
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1