کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صدور مجوز احداث مجتمع فولاد دنا در بویراحمد

5 آبان 1393 ساعت 13:50


mohdpoorمدیرکل حوزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد از صدور مجوز احداث مجتمع فولاد دنا در شهرک صنعتی سقاوه شهرستان بویراحمد خبر داد.
سید محمد موحد‌پور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مجوز احداث مجمتع فولاد دنا در شهرک صنعتی سقاوه شهرستان بویراحمد صادر شد، اظهار کرد: با پیگیری‌های مستمر استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد، زارع نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی مجوز احداث این مجتمع از وزیر صنعت، معدن و تجارت گرفته شد.
مدیر‌کل حوزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به ظرفیت‌های کهگیلویه و بویراحمد در بخش صنایع اشاره و بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه این استان در تمام زمینه‌ها به خصوص بخش صنعت و نقش چشم‌گیر و مؤثر صنایع بزرگ و مادر در تولید و ایجاد اشتغال پایدار راه‌اندازی چنین کارخانه‌هایی می‌تواند به توسعه اشتغال در این استان کمک کند.
وی عنوان کرد: راه‌اندازی مجتمع فولاد دنا در شهرک صنعتی سقاوه در بویراحمد باعث ارتقاء توسعه یافتگی، رونق کار و  فعالیت در این شهرک صنعتی می‌شود.
این مسئول تصریح کرد: این شهرک صنعتی در مساحت یک هزار هکتار در شهرک سقاوه در شهرستان بویراحمد احداث می‌شود که به دستور استاندار کهگیلویه و بویراحمد زیر ساخت‌های این شهرک از قبیل تأمین زمین، آب، برق، گاز و راه برای آغاز عملیات اجرای این طرح انجام شده است.
موحد‌پور با بیان اینکه تمام اقدامات لازم برای شروع به کار سرمایه‌گذار فراهم شده است، گفت: شرایط برای حضور سرمایه‌گذار در بخش‌های خصوصی و شرکت های سرمایه‌گذاری دولتی در شهرک سقاوه فراهم است که متقاضیان و کارآفرینان می‌توانند با کسب مجوز اقدام به احداث کارخانه و صنایع تولیدی در این شهرک کنند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 70409

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/70409/صدور-مجوز-احداث-مجتمع-فولاد-دنا-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1